بلاگ

چرا قیمت گل در گل فروشی ها تا این اندازه در تهران متفاوت است؟

چرا قیمت گل در گل فروشی های تهران تفاوت بسیار زیادی دارد؟ 

اگر سری به گل فروشی های شهر بزنید متوجه خواهید شد که حتی بین یک شاخه گل رز در پایین تا بالای شهر و در گوشه و کنار هر منطقه تا چه اندازه تفاوت دارد.
آیا تا به حال فکر کرده اید که این اتفاق به چه دلایلی می افتد؟ 
قیمت گل یکی از مهمترین عواملی است که افراد در انتخاب گل ها وسواس زیادی به خرج میدهند. 
با ما همراه باشید تا برخی از این دلایل را با یکدیگر در میان بگذاریم.

اجاره مغازه عاملی موثر در قیمت گذاری گل

طبعاً به هر اندازه که به مناطق بالای شهر برویم قیمت اجاره بهایی که اجاره کنندگان مغازه گل فروشی میپردازند بسیار بیشتر از اجاره‌ای است که در پایین شهر برای مغازه با همان متراژ دریافت می شود.
شاید از خودتان بپرسید که ممکن است مغازه مال خود او باشد؛ با این حال نیز از دید اقتصادی مسئله اینگونه بیان می شود.

مقایسه از دید اقتصادی

هزینه های گل فروشی باید به درآمد آن صرف کند. به زبان ساده تر یعنی آن که گل فروش می تواند وارد مشاغل دیگری شود تا سود بیشتری عاید او و کسب و کارش شود.

تنوع محصولات و گل و گیاهان گلفروشی های بالا شهر و پایین شهر

گل فروشی هایی که گل های بسیار متنوعی دارند در مقایسه با گل فروشی هایی که تنها ۳ یا ۴ نوع گل دارند طبعا از لحاظ قیمت با هم قابل مقایسه نیستند. حتی اگر بحث تنوع نیز در میان نباشد زیبایی و طراوت گل مورد بحث است. استفاده از دستگاه‌های تهویه مناسب و رسیدگی به سلامت گل ها، تفاوت در وجود غنچه و یا گل های باز شده، گلهای زینتی، کادویی، قبول سفارشات و… در تمامی این مسائل موثر است.
بدیهی است گل فروشی هایی که در دکه های روزنامه فروشی مانند به کار فروش گل می پردازند یا در مسیر اماکنی که فروشگاه های گل بسیار است، یا به صورت سیار کار می کنند گل ها را با قیمت های بسیار پایین تری عرضه می کنند. و نمی توان آن ها را با برخی گل فروشی های خاص شهر مقایسه کرد. 

تفاوت در بسته بندی

بسته بندی و تزیین دسته گل و یا جعبه های متفاوت برای نگهداری گل در گل فروشی ساده ممکن است تنها با چند گیاه کوچک و یک روبان ساده باشد اما در گل فروشی های مدرن تر ممکن است همان ترکیب گل را در سبد ها، جعبه ها و دسته گل های بسیار متنوعی برای شما قرار دهند و شما بتوانید با انتخاب های متفاوت تر رو به رو شوید. 

سفارش گل به صورت آنلاین

یکی از راه هایی که امروز بسیار مورد توجه گل فروشی های بزرگ تهران قرار گرفته است، فروش گل به صورت آنلاین میباشد. گلفروشی های آنلاین به دلیل پایین آوردن هزینه های مختلف از قبیل اجاره مغازه و دستمزد فروشنده ، قیمت های خود را از سایر فروشگاه های فیزیکی شهر پایین تر آورده اند. گلفروشی شادیچی یکی از گلفروشی های بسیار بزرگ آنلاین فعال در تهران میباشد که انواع محصولات از قبیل تاج گل، جام گل، سبد گل، دسته گل و… را با قیمت های بسیار مناسب همراه با ارسال رایگان در تهران خدمت مشتریان گرامی ارائه میدهد. 

از سوی دیگر گل فروشی شادیچی با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با گلخانه دار های بزرگ ایران و واردات مستقیم گل و گیاهان خارجی توانسته قیمت محصولات را به پایین ترین حد ممکن برساند. این کار باعث شده تا کیفیت و تازگی محصولات گل فروشی شادیچی بالاتر از سایر فروشگاه های آنلاین و گلفروشی فیزیکی بشود. 

به همین دلیل است که ما پیشنهاد می کنیم گل را به صورت آنلاین سفارش دهید تا بتوانید تمامی مزایا یکجا بهره مند شوید.
در این صورت خیال شما از آن جهت که بهترین انتخاب ممکن را انجام داده اید راحت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *