بلاگ

انواع تاج گل های مناسب مراسم عزاداری

تاج گل ترحیم در تهران

تاج گل های ختم تنوع بالایی در رنگ و نوع گل دارند. برای انتخاب انواع تاج گل های مناسب مراسم عزاداری نیاز است که ابتدا این گل ها را شناسایی کنید. شادیچی تمامی گل های مناسب تاج گل را در فروشگاه خود ارائه می دهد. انتخاب مناسب ترین نوع گل با شماست. ملاک های بسیاری برای انتخاب تاج گل ختم وجود دارد. در زیر اطلاعات تکمیلی را در خصوص انواع تاج گل های ختم در اختیار شما قرار خواهیم داد.

انواع تاج گل ختم

گل لیلیوم

گل لیلیوم نماد صداقت و قدرت است و برای زیبایی تاج گل مورد استفاده قرار می گیرد. شما این گل را در بسیاری از تاج گل های ختم مشاهده خواهید کرد. با توجه به جذابیت فوق العاده بالای گل های لیلیوم می توان آن را با سایر گل ها ترکیب کرده و تاج گل زیبایی را طراحی نمود.

گل زنبق

زنبق را می توان یکی از جذاب ترین انواع تاج گل های مناسب مراسم عزاداری دانست. زنبق یکی از گل های بسیار متفاوت در تاج گل ختم است که نشان دهنده پاکی متوفی می باشد. استفاده از رنبق سفید در تاج گل ختم رواج بیشتری دارد. گل زنبق را می توان با استفاده از شاخ و برگش تزئین کرده و تاج گل زیبایی را به ارمغان آورد. 

گل گلایل

گل گلایل یکی از قدیمی ترین و رایج ترین گل های موجود در تاج گل ختم است که بسیار ماندگار بوده و زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد. با هدیه دادن تاج گل گلایل برای مراسم ختم شما نشان می دهید که تا تا ابد به یاد متوفی خواهید بود و آن را از یاد نخواهید برد. 

گل رز

رز مشکی و سفید دو گل بسیار رایج در مراسم ختم به شمار می رود. رز سفید نماد معصومیت و پاکی بوده و شما می توانید آن را با رز قرمز ترکیب کنید و تاج گل زیبایی را تنشکیل دهید. البته لازم به ذکر است که گل رز یکی از گران ترین گل های مراسم ختم است که برای تهیه آن باید هزینه بالاتری را پرداخت نمایید.

گل میخک

میخک یکی از متنوع ترین رنگ های تاج گل مراسم ختم است که بسیار بادوام بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. این گل نماد محبت و تولید دوباره بوده و در بین مسیحی ها با نام اشک چشم مریم مقدس شناخته می شود. گل میخک برگ های زیادی دارد و می توان آن را با گل های دیگر ترکیب کرد.

گل ارکیده

ارکیده یکی از گل های بسیار محبوب است که برای تاج گل های ختم مورد استفاده قرار می گیرد. این گل در سه رنگ صورتی، سفید و بنفش رشد می کند و رنگ صورتی که سفید آن برای مراسمات سوگواری مناسب می باشد. ارکیده وزن سبکی دارد و با قرارگیری بر روی تاج گل بار اضافی را متحمل نخواهد شد.

گل نرگس

نرگس گلی زیبا است که در فصل بهار گل می دهد. این گل حس دلگرمکی را در سوگواران ایجاد می کند و نشان دهنده شروعی دوباره می باشد. گل نرگس ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد ولی باید به صورت تازه تهیه شود تا پژمرده نگردد. 

گل کاملیا

از دیگر انواع گل های مناسب مراسم عزاداری می توان به گل کاملیا اشاره کرد. این گل ظرافت و فرم بسیار خاصی دارد و نشان دهنده ادای احترام شما به متوفی و خانواده اش می باشد. معمولا گل کاملیا برای تاج گل ختم به رنگ سفید است.

گل داودی

داودی یکی از محبوب ترین و بهترین گل های موجود در تاج گل ختم است که رنگ بندی متنوعی دارد و می توان از تمامی رنگ های آن برای مراسم ختم استفاده کرد. این گل سوگواری شما را نشان می دهد و از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. 

گل های تاج گل ختم چقدر ماندگاری دارد؟

برخی از گل های مراسم ختم به مدت 3 الی 4 روز نیز ماندگاری دارد. گل هایی همچون گلایل، داودی و زنبق بسیار بادوام هستند و تا مدت ها پس از مراسم نیز به خوبی فضای شما را زیبا کرده و بر روی روحیه افراد تاثیر می گذارند.

سفارش آنلاین تاج گل ختم

پس از شناسایی انواع تاج گل های مناسب مراسم عزاداری شما می توانید مناسب ترین تاج گل را به صورت آنلاین سفارش دهید. بر روی این تاج گل ها کارتی موجود است که بر روی آن مشخصات فرستنده درج می شود. بنابراین شما می توانید تاج گل ختم خریداری شده را نیز به صورت مستقیم به مراسم ارسال کنید. در این صورت شما هزینه تاج گل را پرداخت کرده و در ساعت مشخصی تاج گل را به مراسم ارسال خواهند کرد. این خدمات هزینه های خرید شما را کاهش داده و در وقت شما نیز صرفه جویی می نماید. 

چه گلی برای مراسم ختم بهتر است؟

حال که با انواع تاج گل های مناسب مراسم عزاداری آشنا شدید این سوال برایتان پیش می آید که کدام گل برای مراسم ختم بهتر است؟ انتخاب بهترین گل برای مراسم ختم به بودجه شما و روحیه خانواده متوفی بستگی دارد. شما می توانید این تاج گل را به صورت رومیزی و پایه دار خریداری کنید. 

چرا ارسال تاج گل ختم در مراسم ختم ضرورت دارد؟

شرکت در مراسم ختم و سوگواری آداب و رسوم و تشریفات خاصی دارد. گل ها آرامش بخش هستند و می توانند روحیه عزاداران را تحت تاثیر قرار دهند. تاج گل ختم نشان دهنده همدردی شما بوده و بر روی تسکین غم و اندوه بازماندگان تاثیر بسیاری دارد. 

سایز بندی تاج گل ختم

سبد گل و تاج گل هر دو برای عرض تسلیت مورد استفاده قرار می گیرند و شما می توانید با توجه به نوع تاج گل سایز آن را نیز تعیین کنید. تاج گل های سه طبقه معمولا بالاترین سایز را دارند و در مراسمات ختم بسیار به چشم می آید. 

نکات حائز اهمیت پیش از خرید تاج گل ختم

بهتر است که حداکثر سه الی چهار ساعت پیش از مراسم اقدام به خرید تاج گل کنید تا گل ها تازه و باطراوت باشند. 

برخی از این گل ها فصل خاصی دارند به عنوان مثال گل نرگس تنها در فصل بهار رشد می کند و خرید آن در سایر فصول هزینه بالایی را به دنبال دارد.

در هنگام انتخاب گل برای تاج گل ختم به نماد آن توجه کنید.

کیفیت و میزان تازگی گل در هنگام خرید اهمیت بسیار زیادی دارد.

مزایای تاج گل ختم ارزان 

با توجه به بالا بودن هزینه های گل، بسیاری از افراد قادر به خرید تاج گل نیستند. در حال حاضر برخی از گل ها همچون داودی پایین ترین قیمت را دارند و استفاده از آن ها در تاج گل می تواند به صورت چشمگیری هزینه های شما را کاهش دهد. بنابراین برای خرید گل برای تاج گل نیازی به استفاده از گل های گران قیمت نیست و شما می توانید با تزئینی خاص تاج گلی زیبا و جذاب داشته باشید. 

تاج گل ختم شما را در ذهن صاحبین عزا ماندگار می کند و حس خوبی را در آن ها به وجود می آورد. این گل برای بهبود حال عزاداران بهتر بوده و بسیار محبوب می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه تاج گل های بسیار جذاب تنها کافیست با شادیچی ارتباط برقرار کند. 

نحوه تزئین انواع گل مناسب ختم

انواع تاج گل های مناسب مراسم عزاداری را شما می توانید به روش های مختلفی تزئین کرده و نمای متفاوتی را به آن ببخشید. تاج گل های ختم ظاهری خاصی دارند و با استفاده از یک ربان مشکی ساده می توانند نمای فوق العاده ای پیدا کنند. در واقع می توان گفت شما هر چقدر هم که گل های زیبا و باکیفیتی داشته باشید در صورتی که به درستی آن را تزئین نکنید جلوه خاصی ندارد. ولی با یک طراحی ساده و خلاقانه تاج گل بسیار زیبا و جذاب خواهد شد. 

قیمت تاج گل ختم

انواع تاج گل های مناسب مراسم عزاداری هر کدام دارای قیمت های متفاوتی می باشند. به همین دلیل شما با ورود به بازار و یا جستجو در سایت ها شاهد قیمت های متفاوتی خواهید بود. در میان تمامی گل های مراسم ختم تاج گل های یک طبقه و رومیزی پایین ترین قیمت را دارند. شادیچی یکی از سایت های فروش انواع تاج گل است که گل های خود را به صورت روزانه از بازار گل سفارش می دهد. به همین دلیل تاج گل های موجود در شادیچی تازه تر و ارزان تر می باشد. شما می توانید قیمت تاج گل ها را در سایت شادیچی مشاهده کنید.

خرید تاج گل ختم

در هنگام خرید تاج گل ها باید به زیبایی و طراوت گل ها توجه کنید. گل های شاداب و سرسبز بر روی روحیه سوگواران تاثیر بسیاری دارد و برای مدت زمان بیشتری ماندگار خواهند بود. برای این که گل ها جذابیت بیشتری داشته باشند باید آن را ساعاتی پیش از مراسم خریداری کنید. شادیچی مفتخر است که زیباترین و شاداب ترین تاج گل های ختم را به مشتریان ارائه کند. جهت سفارش تاج گل ختم از طریق سایت درخواست خود را ثبت نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *