نمایش 1–12 از 28 نتیجه

نمایش 12

سبد گل لیلیوم

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای فوت مادر

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل تبریک در فرمانیه

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل افتتاحیه نمایشگاهی

۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سفارش آنلاین تاج گل

امروزه تکنولوژی و اینترنت تاثیر زیادی در راحت تر شدن زندگی به خصوص در خرید های اینترنتی داشته است. شما میتوانید با خرید اینترنتی در زندگی خود راحتی را به ارمغان بیاورید. خرید تاج گل از گلفروشی آنلاین مزایا زیادی دارد.

مزایا خرید آنلاین تاج گل

مقایسه محصول:

یکی از مهمترین نکاتی که با خرید از گل فروشی آنلاین شادیچی شما دریافت میکنید. مقایسه دقیق و جامع محصولات است. شما میتوانید با توجه به مشخصات و انواع گل های به کار رفته در تاج گل های مختلف محصول خود را انتخاب کنید.

ارسال فوری:

یکی از دغدغه های اصلی خرید گل این است که شما باید ساعت ها و یا شاید روزها برای سفارش تاج گل از گلفروشی باید زمان صرف کرد. اما شما میتوانید با خرید از گل فروشی آنلاین شادیچی فقط چند ساعت قبل از مراسم محصول مورد نظر به دست شما میرسد.

ارسال رایگان:

 گل فروشی شادیچی با قرار دادن امکانات متنوع و دریافت سود های بسیار پایین مشهور است. اکثر گل فروشی ها برای حمل و نقل محصولات خود از تاکسی، پیک و وانت های دیگران استفاده میکنند. اما گل فروشی شادیچی با در اختیار داشتن ناوگان اختصاصی با اتاق های مخصوص حمل گل این امکان را برای شما فراهم میکند که بدون هزینه ارسال محصول و سفارش شما را به هر جای تهران و کرج ارسال کند.

کیفیت رقابتی:

همیشه کیفیت فاکتور مهمی در خرید و فروش گل است. زیرا اگر مشتری یکبار یک محصول بی کیفیت را تحویل بگیرد دیگر امکان این که دوباره آن مشتری از آن جا گل تهیه کند کم است. گل فروشی شادیچی سعی بر این دارد که با کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب همیشه مشتریان خود را راضی نگه دارد.

صرفه جویی در هزینه:

یکی دیگر از مزایا خرید تاج گل به صورت آنلاین این است که شما مستقیم و بدون واسه از گل فروشی خرید میکنید. گل فروشی شادیچی گل های خود را مستقیم وارد میکند و گل های ایرانی را مستقیم از گلخانه خرید میکند. همین موضوع باعث افزایش کیفیت و کاهش قیمت برای خود و مشتریان میشود. همچنین در تهران اجاره های بسیار بالا را نمیتوان دست کم گرفت و گل فروشی های تطح شهر مجبور هستند تا قیمت این سری از مسائل را هم بر روی محصولات خود بیاورند تا برای آن ها صرفه اقتصادی داشته باشد.

سفارش آنلاین تاج گل

سفارش آنلاین تاج گل

جمع بندی

خرید گل یکی از لذت بخش ترین کار هایی است که یک نفر در مناسبت های مختلف آن را انجام میدهد. اما گاهی هم خرید گل به یک موضوع مهم و حساس تبدیل میشود و حتی در بعضی مواقع پایه آبرو یک نفر در میان است. ما در شادیچی با تکیه بر دو قانون نظم و سرعت تمام تلاش خود را کرده ایم که در مناسبت های مختلف بهترین تاج گل ها را آماده کنیم.

همچنین با توجه به نیاز مشتری راحت ترین حالت ممکن را برای خرید تاج گل به صورت اینترنتی فراهم کرده ایم. خوشحال میشویم تا در جهت رشد و توسعه و پیدا کردن نواقص سایت به ما کمک کنید. ما پذیرای انتقاد و پیشنهاد های گرم شما هستیم