نمایش 1–12 از 39 نتیجه

نمایش 12

باکس قلبی گل رز

۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی ظفر

محله ظفر در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۳ شهر تهران قرار گرفته است. از شمال با بزرگراه هاشمی رفسنجانی، خیابان آرش شرقی، خیابان آرش غربی و خیابان دستگردی، از شرق با بزرگراه مدرس، از جنوب با بزرگراه حقانی و میدان ونک و از غرب با بزرگراه کردستان جنوب، خیابان ونک است.

این محله جزو محله های جزوه بالا شهر تهران است و میتوان ساکنین این محله را افراد ثروتمند و پول دارد دانست. یکی از تفریحات و روزمره این افراد خرید گل است. شما میتوانید در این محله ظفر گل فروشی های زیادی مشاهده کنید. در این مطلب قصد داریم تا لیستی از بهترین گلفروشی های محله ظفر را به شما معرفی کنیم.

گل فروشی در ظفر

گل فروشی ظفر

آشنایی مختصر با محله ظفر

محله ظفر یکی از خیابان‌های شمیران، در منطقه ۳ تهران است؛ که به افتخار هوشنگ وحید دستجردی، رئیس شهربانی کل کشور که در شهریور ۱۳۶۰ ترور شد نامگذاری شد به خیابان شهید دستجردی تبدیل شد. این منطقهاز جمله مناطق مهم زمان قاجار بوده است. گفته شده محله ظفر تهران در زمان قاجار محل رفت‌وآمد بسیاری از درباریان و صاحب منصبان بوده است. محله ظفر به دلیل خوش آب‌وهوا بودن و مناظر زیبا، همیشه منطقه های پرطرفدار دولت‌مردان به شمار می‌رفت. به صورتی که در زمان پهلوی، محله ظفر تهران را مناسب برای زندگی مستشاران آمریکایی و انگلیسی بوده است.

نام گل فروشی

نشانی گل فروشی

گل فروشی گلباران خیابان ظفر، ابتدای خیابان دستگردی
گل فروشی رها تهران، جردن نبش بلوار آفریقا و بلوار ستاری پلاک ۱۰۸
گل فروشی ونوس میدان ونک، خیابان توانیر، نرسیده به خیابان برزیل، پلاک 39
گل ‌فروشی امپراطور بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، میدان نجم آبادی، پلاک 2

گل فروشی گلباران؛ قدیمی و با اصالت

این گل فروشی بیش از 20 سال است که در زمینه گل فعالیت جدی دارد و میتوان آن را به عنوان یکی از قدیمی ترین گل فروشی های تهران شناخت. با استفاده از تجربه بسیار زیادی که این گل فروشی طی سال ها به دست آورده است، توانسته تمامی مدل ها در انواع مدل های کلاسیک تا مدرن را به مشتریان ارائه دهد.

گل فروشی رها؛ خرید فوری و بی دردسر

اگر شما هم زمان کافی برای خرید گل ندارید و یا میخواهید که یک باکس گل را به صورت آنی خرید کنید حتما این گل فروشی را گوشه ذهنتان بسپارید. این گل فروشی به صورت تخصصی در زمینه گل آرایی ماشین عروس و گل آرایی مراسم و انواع باکس و سبد گل فعالیت میکند. آدرس این گل فروشی جردن بالاتر از میرداماد نبش بلوار آفریقا وستاری.

گل فروشی ونوس

یکی از بهترین گلفروشی هایی که امکان خرید آنلاین در تهران را دارند این گل فروشی است شما میتوانید انواع گل آرایی یا تاج گل را با قیمت مناسب از این گل فروشی دریافت کنید. همچنین میتوانید با تماس تلفنی از کارشناسان این گل فروشی مشورت بگیرید تا در انتخاب گل بهتری کمک شود.

اگر میخواهید که به صورت حضوری به این گل فروشی بروید آدرس ان هست: میدان ونک، خیابان توانیر، نرسیده به خیابان برزیل، پلاک 39

گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی محله ظفر

اگر شما هم قصد خرید اینترنتی را دارید و نمی خواهید که در ترافیک و هوای آلوده تهران حضور داشته باشید بهترین کار برای شما خرید آنلاین است. گل فروشی شادیچی با ارائه خدمات آنلاین گل در تمام مناسبت های ترحیم و تبریک میتوانید بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد. شما میتوانید برای خرید انواع تاج گل سبد گل و یا دسته گل به دسته بندی های مربوط مراجعه نمایید.