نمایش 1–12 از 25 نتیجه

نمایش 12

سبدگل برای عرض تسلیت

۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای تسلیت

۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای فوت مادر

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل تسلیت بزرگ

۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای همدردی

۵,۸۵۰,۰۰۰ تومان

گل مناسب برای تسلیت

مناسب ترین گل های تسلیت برای ارسال گل آرایی تمام سفید، سبدهای گل مراسم عزا، پایه های چوبی یا فلزی است. تصمیم گیری برای ارسال دسته گل عالی برای مراسم خاکسپاری می تواند دشوار باشد. ترتیبات مراسم ترحیم و قیمت های مختلفی وجود دارد که باعث می شود هنگام خرید شما گیج کننده باشد

دسته گل برای تسلیت قیمت گل مناسب برای تسلیت
‫ گل مریم برای تسلیت‎ سفارش گل برای تسلیت
سبد گل ترحیم ارزان دسته گل کوچک برای تسلیت
خرید تاج گل برای تسلیت ‫ مدل سبد گل برای تسلیت‎

دسته گل برای تسلیت:کم هزینه ترین ترتیب مراسم ترحیم دسته گل است. دسته گل برای ارسال به خانه مناسب است تا بدانند آیا در این دوران سخت به آنها فکر می کنید. دسته گل هابرای عرض تسلیت اغلب توسط دوستان یا همکاران ارسال می شود.

سبد گل برای تسلیت: سطح بعدی سبد گل مراسم تشییع جنازه است، این ترتیبات بزرگتر هستند و به خانه عزا تحویل داده می شوند. سبد گل در مجموعه هدایا و ساقه های گل ارسالی برای خانواده قرار می گیرد. سبد گل هدیه ای ایده آل برای ارسال با گروهی از همکاران یا آشنایان است.

استند یا تاج گل برای تسلیت: آخرین استند گل جنازه است که هدیه ای است که توسط خانواده نزدیک یا دوستان بسیار نزدیک ارسال می شود. غرفه‌ها توسط گل‌فروشان محلی با گل‌های فصلی که روی غرفه‌ای به نمایش گذاشته می‌شوند که همیشه به خانه تشییع جنازه تحویل داده می‌شود، ایجاد می‌شود.

گل مناسب برای تسلیت با آنتوریوم

گل مناسب برای تسلیت

برای عرض تسلیت چگونه گل سفارش دهید؟

سفارش گل برای مراسم خاکسپاری جهت عرض تسلیت با سفارش تحویل گل معمولی کمی متفاوت است. شما به مکان و زمان تشییع جنازه و همچنین درک نوع ترتیبی که می‌خواهید به یاد یکی از دوستان یا عزیزانتان انجام دهید، نیاز دارید.

  1. دریافت اطلاعات مکان برگزاری مراسم ترحیم: نام و آدرس محل برگزاری مراسم عزا را جمع آوری کنید. اغلب یکی از گلفروشی ها گل هایی را که شما سفارش می دهید مستقیماً به خانه تشییع جنازه تحویل می دهد. همچنین به زمان تشییع جنازه و نام فردی که درگذشته نیاز دارید. گاهی اوقات ممکن است چندین مراسم تدفین در یک خانه تشییع جنازه برگزار شود، بنابراین انتقال اطلاعات در مورد اینکه چه کسانی به یاد چه کسی هستند و چه ساعتی خدمات برگزار می شود، به گلفروش محلی کمک می کند تا مطمئن شود که گل ها به موقع در آنجا هستند.
  2. در مورد نوع چیدمان گل مراسم تشییع جنازه تصمیم بگیرید: انواع دسته گل های تشییع جنازه وجود دارد که می توان آنها را ایجاد کرد. ما گل آرایی کلاسیک مراسم تشییع جنازه را پیشنهاد می کنیم که برای ارسال به صورت خانوادگی یا فردی با یادداشت عالی است. اگر به‌عنوان گروهی از همکاران یا دوستانتان گل می‌فرستید، می‌توانید چیدمان بزرگ‌تری از جمله غرفه‌های گل‌های تشییع جنازه را انتخاب کنید. و در آخر اگر مطمئن نیستید چه چیزی را بخرید، ارسال یک گیاه عزا انتخاب خوبی است، خانواده می توانند آن را بعد از مراسم به عنوان خاطره نگه دارند.
  3. یک پیام کارت بنویسید: هر یک از مراسم تشییع جنازه شامل یک پیام کارتی برای نوشتن خاطره ای شیرین و توجه به اینکه گل ها از چه کسی آمده اند است.