نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 12

تاج گل ترحیم برای خاکسپاری

۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای سرمزار

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل مراسم چهلم

۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

گل برای مزار

گل مناسب مزار، نمادی از تداوم زندگی است. با خرید یک گل زیبا و مناسب برای مراسم ختم و ترحیم، می توان ادای احترام به متوفی و ابراز همدردی با بازماندگان او را نشان داد.

وقتی عزیزی از دنیا می رود، پیشکش گل، راهی صمیمانه جهت عرض تسلیت به خانواده متوفی است. گل برای مراسم تدفین که بر روی پایه قرار می گیرد، راهی مناسب و تأثیرگذار برای ادای احترام به فردی است که درگذشته است.

گل برای مراسم های مختلف ترحیم و یادبود قابل طراحی و تهیه می باشد. گل سالگرد، گل چهلم، گل تدفین و یادبود، همگی انواع گل ترحیم و تسلیت می باشند.

شاخه گل برای سر مزار قیمت گل گلایل برای مزار
‫ مدل گل برای سر خاک‎ سبد گل برای سر مزار
دسته گل برای سر مزار گل برای روی قبر

گل های مناسب برای گل مراسم ترحیم و نماد آنها

گل ها نه تنها در لحظات شاد زندگی، همراه خوبی برای ما هستند، بلکه در لحظات غمگین مثل مراسم تدفین هم حامیان احساسی قوی ای هستند. از دست دادن یک عزیز اغلب یکی از دشوار ترین و سخت ترین دوران زندگی هر فردی است.

برای چنین موقعیتهایی، اقوام اغلب گل‌های ترحیم با چینش های مختلف مانند دسته گل یا تاج گل برای مراسم ختم، سبد گل تسلیتی، و تاج گل مناسب برای مراسم مختلف مثل دسته گل مراسم چهلم و … را سفارش ‌دهند. گل دادن در مراسم تدفین یکی از مرسوم ترین و بهترین راه ها برای عرض تسلیت همراه با احترام است. وللی گل‌های مختلف خاکسپاری معناهای مختلفی دارند.

با درک نماد گلها، می توانید اطمینان داشته باشید که گل های به کار رفته  در گل نشان دهنده محبت، عشق، احترام و ابراز همدردی است.

گل برای سر مزار

گل برای مزار

ارکیده:

گل ارکیده در همیشه و در همه شرایط معنای “عشق و دوس داشتن” را در خود دارد. گل ارکیده بهترین روش برای ابراز همدردی شماست. بیشتر افرادی که در اندوه از دست دادن عزیزانشان ناراحت هستند، علاقه ندارند از طرف اطرافیان حس ترحم را شاهد باشند.

توجه به این نکته، انتخاب چینش زیبایی از گل های ارکیده با معنا و مفهوم این که “وقتی به کسی نیاز داری من همیشه اینجا هستم” حمایت درست و به جای شما را نشان میدهد. از لحاظ رنگ، ارکیده سفید یا صورتی مناسبترین هستند و نماد همدردی هستند.

گلایول:

گلایول یک گل به جا و مناسب برای گل ترحیم است و در زمان دشوار سوگواری، نمادی از دلگرمی و نشاط را القا می کند. این گل تدفین، همینطور نشان دهنده صداقت است. گلایول ها رنگ های مختلفی دارند که هر رنگ معنای خاص دارند. به عنوان مثال گلایول قرمز نماد عشق عمیق است و گلایول سفید نماد پاکی و خلوص است و گلایل بنفش نماد لطف است. رنگی انتخاب کنید که راهی مناسب برای بیان حستان به متوفی و بازماندگان او باشد.

داوودی:

در فرهنگ ایران، گل داوودی سفید نشان دهنده وفاداری به معشوق و همینطور نماد سوگواری است. به همین دلیل از آن به طور معمول در طراحی و دیزاین گل ختم و ترحیم و مراسم عزاداری استفاده می‌شود. در فرهنگ کشورهای دیگر هم، داوودی سفید نماد وفاداری و همراهی در زندگی است.