نمایش 1–12 از 30 نتیجه

نمایش 12

باکس گل طرح دار

۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل تبریک شیک

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

باکس گل حرف L

۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل افتتاحیه مطب

۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل تبریک در فرمانیه

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل تبریک

در این روز های پر مشغله میتوانیم برای سفارش آنلاین تاج گل تبریک به عنوان هدیه ای خاص برای برگزاری مراسماتی همچون عروسی،تولد،روز مادر،روز پدر،افتتاحیه،نمایشگاه،همایش،سمینار و … اقدام کنیم و حس خوشحالی خود را از این طریق به عزیزانمان منتقل کنیم.

گل های مناسب برای تاج گل تبریک

بنا به سلیقه مشتری میتوان از انواع گل های موجود در بازار گل در طراحی یک تاج گل تبریک زیبا استفاده کرد ولی اکثر فروشگاه های گل از گل های خارجی همانند لیلیوم و آنتریوم استفاده میکنند. تاج گل تبریک را میتوان بصورت استند گل،باکس گل،سبد گل و تاج گل های پایه دار: فلزی یا چوبی سفارش داد و همچنین بصورت یک طبقه، دو طبقه و …موجود میباشند.

تاج گل تبریک با رز

تاج گل تبریک

گل لیلیوم :

به احتمال زیاد شما هم با گل زیبا و خاص لیلیوم آشنا هستید و نام آن را شنیده‌اید. گل لیلیوم به دلیل زیبایی منحصربه‌ فرد و عطر خوش بویی که دارد در تزیین دسته گل‌ ها و همچنین سبد گل‌ های تبریک به وفور استفاده می‌شود. این گل برای نگهداری در باغچه هم کاملا مناسب است و جلوه زیبایی خاصی به حیاط خانه شما می‌بخشد. برای نگهداری گل لیلیوم در باغچه لازم است نکات مهم پرورش آن را بدانید و بیماری های این گل زیبا  را بشناسید.

گل آنتریوم :

انواع مختلفی از آنتریوم وجود دارد. برگ گلبرگ‌های این گل می‌تواند سفید، قرمز، زرد، صورتی، سبز یا نارنجی باشد. علاوه بر این،ارتفاع آنتوریوم هم متفاوت است. گل قرمز رنگ آنتریوم براق و چرمی طور میباشد، طوری که نگاه هر بیننده ای را به خودجلب می‌کند. گل زیبای آنتوریوم با گلبرگ‌های خاص خود، بدون شک نماد مهمان نوازی است. از معانی دیگر این گل میتوان به شادمانی و خوشحالی اشاره کرد.

ویژگی های تاج گل های یک طبقه و دو طبقه

به کار رفتن گل های مختلفی ازجمله: گل آنتوریوم، لیلیوم، داوودی و آسترلیتزیا در تاج گل یک طبقه و دو طبقه با رنگ های: قرمز، زرشکی، زرد، بنفش، نارنجی، سفید و سبز باعث میشود تا این تاج گل ها برای مراسمات شادی و تبریک مناسب باشند. انتخاب گل و رنگ آنها در تزئین و طراحی تاج گلی که برای مراسم تبریک خریداری می شود، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است .

سفارش تاج گل بصورت اینترنتی

امروزه با افزایش استفاده مستمر از اینترنت ثبت سفارش و خرید اینترنتی و آنلاین بسیار آسان شده است.فروشگاه های گل از طریق سایت سفارشات خود را ثبت می نمایند و توسط وانت بار مخصوص حمل تاج گل و با نهایت دقت و رعایت نکات ایمنی ارسال میکنند.  قابل ذکر میباشد که سفارش تاج گل تبریک به صورت حضوری یا تلفنی نیز انجام می شود.