نمایش 1–12 از 37 نتیجه

نمایش 12

تاج گل ترحیم کوچک

۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای تسلیت

۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای مراسم سالگرد

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل ترحیم برای خاکسپاری

۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای فوت مادر

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای تسلیت

مراسم تشییع یا ختم یکی از مراسم‌هایی است که با آداب و رسوم مخصوص در میان ما ایرانیان برگزار می‌شود. بدون تردید غم از دست دادن عزیزان خیلی سخت است و خانواده متوفی در چنین مراسم هایی، شرایط بسیار بدی دارند.

حضور داشتن در مراسم خاکسپاری وترحیم و بودن در کنار خانواده عزادار به نوعی آرامش بخش دل‌های غم زده این عزیزان است و میزان احترام و ارادت شما به فرد متوفی را نشان می دهد.

یکی از گزینه های مناسب به جهت ابراز همدردی و عرض تسلیت، تاج گل ترحیم است.

داشتن گل‌های طبیعی در تاج گل می‌تواند ادب شما و همچنین میزان احترام و ارادت به شخص متوفی و بازماندگان او را نشان دهد. هم چنین معطر شدن محیط با بوی گل‌های طبیعی مقداری آرامش به همراه می‌آورد که برای مراسم غم و اندوه بسیار مناسب است.

مدل سبد گل برای تسلیت تاج گل ترحیم شیک
قیمت دسته گل برای تسلیت تاج گل ترحیم ارزان
قیمت تاج گل کوچک ترحیم تاج گل کوچک ترحیم
تاج گل ترحیم بهشت زهرا سفارش گل برای تسلیت

انتخاب رنگ و گل مناسب برای تاج گل ترحیم و تسلیت

از مهمترین گزینه هایی که در زمان خرید تاج گل تسلیت باید به آن دقت کنید انتخاب درست رنگ گل‌هاست. تاج گل ترحیم اصلا نباید رنگی باشد چون گل‌های رنگی نشان دهنده شادی هستند و برای مراسم ختم هرگز نباید استفاده شوند.

گل‌های تاج گل تسلیت اکثرا به رنگ سفید، زرد یا گل‌هایی با رنگ ملایم است که با ربان یا تور مشکی تزیین می‌شوند و متن تسلیت به آن نصب می‌شود.

گزینه ی بعدی در انتخاب تاج گل استفاده از گل‌هایی که ماندگاری بیشتری دارند. در طراحی تاج گل تسلیت از گل‌هایی مانند گل گلایل، داوودی و آنتوریوم استفاده می شود، که گل گلایل، نماد همدردی و عرض تسلیت می‌باشد هم چنین به ‌شکل سبد و تاج گل طراحی می‌شود و چون این گل ظاهر پری دارد در تاج گل‌های مراسم‌های ختم جلوه وشکوه زیبایی دارد.

گل داوودی به دلیل زیبایی و قیمت مناسبی که دارد امروزه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

معمولا ترکیب کردن گل گلایل به همراه داوودی می‌تواند یک تاج گل زیبا را به وجود بیاورد که برای عرض تسلیت و ابراز همدردی بسیار مناسب است. گل آنتوریوم به تاج گل تسلیت زیبایی منحصر به فردی  می‌بخشد.

تاج گل برای تسلیت

تاج گل برای تسلیت

متن تسلیت روی تاج گل

متنی که برای تاج گل تسلیت استفاده می‌شود به شکل مستطیلی در زیر تاج گل نصب می گردد. متن باید به گونه‌ای باشد که ابراز همدردی و ادای احترام افراد به خانواده متوفی برسد.

در کشورهای غربی متن روی تاج گل برای بازماندگان نوشته نمی شود، بلکه خطاب به متوفا نوشته می شود. ولی در کشور ما متن روی تاج گل را خطاب به خانواده متوفی می نویسند. متن باید کوتاه و مختصر باشد و می توانیم عرض تسلیت خود را همراه شعری بنویسیم در ادامه چند نمونه متن عرض تسلیت را پیشنهاد داده ایم:

  • مصیبت وارده به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم..
  • اندوه بی پایان ما از این واقعه ی دردناک قابل وصف نیست….
  •  تسلیت واژه ی کوچکی است در برابر غم بزرگ شما…
  •  ضایعه ی درگذشت پدر/مادر/خواهر/برادر گرامی تان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و…
  •   عرض تسلیت ما را در غم از دست دادن پدر/مادر/خواهر/برادر گرامی تان پذیرا باشید و…
  • خانواده محترم/جناب آقای/سرکار خانم… مصيبت وارده را خدمت شما تسليت عرض مي نماييم و..