نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 12

رز جاودان هرمی

۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل رز یلدا

۱,۸۰۵,۰۰۰ تومان

باکس گل حرف L

۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل پلکسی

باکس های گل پلکسی در سال های اخیر به دلیل ظاهر بسیار زیبا و جنس بادوام، شفافیت و تطبیق پذیری با انواع گل ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این باکس گل ها از نوعی پلاستیک معروف به پلکسی گلس ساخته شده است که به دلیل نسبت استحکام بسیار بالا، وزن سبک، شفافیت و مقاومت در برابر شکستگی و قیمت ارزان محبوبیت زیادی برای همه مردم و گلفروشی ها پیدا کرده است.

شفافیت

یکی از مزیت های اصلی باکس گل‌های پلکسی این است که، می توانند زیبایی گل ها و گیاهان را به صورت واضح و بدون مانع برای مخاطب به نمایش بگذارند. ماهیت شفاف این ماده باعث می‌شود تا گیاهان و گل‌های داخل آن کاملاً دیده شوند و نمایش بصری خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهند که می‌تواند جذابیت و زیبایی‌ هر فضایی را افزایش دهد.

باکس پلکسی

باکس پلکسی

امکان سفارش در اشکال مختلف

از مزیت های دیگر باکس گل های پلکسی میتوان به این موضوع اشاره کرد که، این باکس ها از نظر طراحی و گزینه های سفارشی سازی هیچ محدودیتی ندارند. آنها را می توان در اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف ساخت تا با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت داشته باشند. علاوه بر این، آنها را می توان به راحتی سوراخ کرد، برش داد و شکل داد تا طیف وسیعی از گیاهان و گل ها را در خود جای دهند.

وزن بسیار سبک

یکی دیگر از مزایای جعبه گل های پلکسی ساختار سبک آنهاست که جابجایی و حمل و نقل آنها را آسان می کند. این به ویژه برای کسانی که دوست دارند دکوراسیون خود را مرتباً تغییر دهند یا برای کسانی که دوست دارند گل ها و گیاهان خود را در حال حرکت ببرند مفید است.

معایب باکس گل های پلکسی

همانطور که ما بدون داوری و قضاوت مزایا این نوع باکس ها را برای شما توضیح داده ایم معایب آن هم برای شما قرار میدهیم با ما در ادامه همراه باشید تا بعضی از نقاط ضعف و معایب این نوع باکس ها را برای شما توضیح دهیم.

ایجاد خط و خش و زود کثیف شدن

یکی از نقاط ضعف احتمالی جعبه های گل پلکسی این است، که می توانند به راحتی خراشیده شوند که می تواند بر شفافیت و جذابیت بصری آنها تأثیر بگذارد. با این حال، با استفاده از یک پاک کننده ملایم و غیر ساینده و اجتناب از تماس با سطوح ناهموار، می توان از پیش آمدن این مشکل جلوگیری کرد.

باکس گل پلکسی

باکس گل پلکسی

جمع بندی

به طور کلی، جعبه های گل پلکسی یک گزینه همه کاره و بادوام برای نمایش گل ها و گیاهان در هر محیطی هستند. آنها با ترکیب منحصر به فرد خود از شفافیت، دوام و گزینه های سفارشی سازی، روشی بصری خیره کننده برای به نمایش گذاشتن زیبایی طبیعی گیاهان و گل ها ارائه می دهند. جهت خرید باکس گل پلکسی شما میتوانید انواع باکس گل ها با ابعاد و اشکال مختلف از گل فروشی شادیچی تهیه کنید. این موضوع را در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی shadichi بهترین و باکیفیت ترین نوع باکس گل های پلکسی بازار را برای محصولات خود استفاده میکند. جهت سفارش و خرید باکس گل های پلکسی میتوانید با استفاده از راه های ارطباتی نظیر تماس تلفنی، پیام در چت آنلاین یا پیام در واتساپ از موجودی و قیمت محصولات اطلاع حالل نمایید.