نمایش دادن همه 9 نتیجه

نمایش 12

گل برای بیمارستان هاشمی نژاد

بیمارستان فوق تخصصی هاشمی نژاد در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه شهید والی نژاد واقع شده است و در سال 1336 وقف شد و از سال 1364 به عنوان بیمارستان تخصصی درمان بیماری های کلیوی و نفرولوژی، پیوند کلیه، اورولوژی، جراحی عروق و … به فعالیت خود ادامه داد. این بیمارستان ها از بیمارستان های دولتی است و هم چنین در قسمت آموزشی هم فعالیت دارد و سالانه تعداد زیادی دانشجو فعالیت دارند.

این بیمارستان با بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی و ارتش قرارداد دارد و کسانی که بیمه تکمیلی دارند بعد از انجام کارها می توانند فیش های پرداختی را دریافت کنند. ما در این مطلب سعی کرده ایم علاوه بر معرفی بیمارستان، شما را برای خرید گل برای عیادت از بیمار راهنمایی کنیم و نام گلفروشی های نزدیک بیمارستان هاشمی نژاد را برای شما لیست کنیم.

شماره تماس و زمان ملاقات بیمارستان هاشمی نژاد

شما می توانید برای ارتباط با این بیمارستان و رزرو نوبت با شماره 02181161 تماس بگیرید.

هم چنین ساعات ملاقات این بیمارستان هر روز از ساعت 15 الی 16 می باشد.

گل فروشی نزدیک بیمارستان هاشمی نژاد تهران

هنگامی که کسی که برایمان مهم است و در بیمارستان به سر می‌برد، طبیعتاً می‌خواهیم به او پیامی از عشق و احترام بفرستیم. یکی از راه‌های خوب برای بیان این احساس، خرید گل است. گل‌ها از چند جهت بسیار مفید هستند: به عنوان هدیه زیبا و مفرح، باعث شادی و تسکین می‌شوند و افراد را به خود متصل می‌کنند. اما زمانی پیش می آید که به دنبال یک گلفروشی بودن کار زمان گیر و سختی است. گل فروشی های بسیار خوبی در نزدیکی بیمارستان هاشمی نژاد تهران وجود دارد و شما میتوانید از آنها برای عزیزانتان که در بیمارستان هاشمی نژاد بستری هستند تهیه کنید. از جمله این گلفروشی ها میتوان به گل فروشی دیجی گاردن، گلفروشی کاکتوس و گلفروشی ونوس اشاره کرد. شما میتوانید از این گلفروشی ها انواع گل و گیاه طبیعی را تهیه کنید. همچنین میتوانید از این گلفروشی ها سفارش انواع باکس گل، دسته گل و سبد گل و دسته گل را داشته باشید و یک الی دو ساعت بعد تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی گل برای بیمارستان هاشمی نژاد از گلفروشی شادیچی

شما عزیزان دیگر نیاز نیست برای خرید گل در ترافیک زمان بگذارید و به وقت ملاقات از مریض نرسید بلکه با سفارش تلفنی و خرید آنلاین به راحتی گل مورد نظر خود مانند دسته گل برای عیادت مریض، سبد گل رز برای مریض و … را انتخاب و در کوتاهترین زمان ممکن و با ارسال رایگان و فوری در بیمارستان شهر تهران و کرج تحویل بگیرید. شما با انتخاب گلفروشی اینترنتی شادیچی چندین مزیت اساسی را در کنار هم دارد. اولا که شما با انتخاب گلفروشی شادیچی به انبوهی از مدل های بهروز و زیبا دسترسی دارید. دوما که گلفروشی شادیچی به عنوان ارزانفروش ترین گلفروشی ایران شناخته شده است و شما میتوانید انواع گل و گیاه طبیعی را پایین تر از همه جا تهیه کنید. سوما ارسال رایگان تمام محصولات از قبیل تاج گل، باکس گل و سبد گل و انواع جام گل است که شما میتوانید با خرید از گلفروشی شادیچی از آن استفاده کنید.