نمایش 1–12 از 15 نتیجه

نمایش 12

سبد گل تبریک

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

گلدان گل ارکیده

۱,۱۲۰,۰۰۰ تومان

دسته گل عروس

۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان

سبد گل لیلیوم

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

سبد گل رز لاکچری

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

جام گل خواستگاری

۳,۹۵۰,۰۰۰ تومان

گل برای بیمارستان محب مهر

بیمارستان محب مهر در محله ونک تهران و خیابان خلیل زاده واقع شده است. این مرکز درمانی یکی از هفت بیمارستان در محله ونک است. این بیمارستان از جمله بیمارستان های خصوصی ایران است که برای مقاصد توریست درمانی ساخته شده است. این بیمارستان سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسیده است. در این بیمارستان 150 تخت خواب دارد و 11 بخش تخصصی فعالیت میکند. شاید یکی از کسانی که برای شما اهمیت دارد در این بیمارستان بستری شده است و شما میخواهید آرزوی سلامتی که برای او دارید به نحوی زیبا به مخاطب خود برسانید. یکی از زیبا ترین و شایسته ترین کار هایی که شما میتوانید در هنگام عیادت از بیمران انجام دهید تهیه گل میباشد. خرید گل از بهترین کار هایی است که شما میتوانید در دوره درمانی برای هرکسی تهیه کنید. گل های میتوانند به بیندگان‌شان امید ببخشند و این‌کار باعث بهبودی آن ها میشود.

طبق تحقیقات علمی که انجام شده زمانی که گل و گیاه طبیعی در اتاق بیماران وجود دارند، برای بیماران از داروها و مسکن های کمتری استفاده می کنند. همچنین گل ها میتواند روحیه فرد را بالاتر برده و باعث ایجاد بهبودی در آن ها شود. جالب است بدانید در دنیا چیزی به نام گل درمانی وجود دارد، در این روش از این عصاره  گل ها برای کاهش استرس و ارتقای سلامت بیماران استفاده می شود.

خرید گل برای بیمارستان محب مهر تهران

در محدوده بیمارستان محب گل فروشی های بسیار زیادی فعالیت دارند از جمله آن ها میتوان به گلفروشی ونوس، گل فروشی دیجی گاردن، گلفروشی سپیدار و گلفروشی گلریز اشاره کرد. این گل فروشی ها در کنار اینکه نزدیک به بیمارستان محب هستند، جزو بیمارستان های به نام و معروف تهران میباشند و محصولات این گل فروشی ها همگی از کیفیت بالایی برخوردار است. در ادامه به بررسی این گل فروشی ها میپردازیم.

نام گلفروشی 💐 آدرس گلفروشی 📍
گلفروشی ونوس ونک، خیابان شاد،خیابان نشاط
گل فروشی شادیچی میدان ونک، جنب برج آسمان
گل فروشی دیجی گاردن خیابان ولیعصر، نبش کوچه نگار
گلفروشی سپیدار بلوار نلسون ماندلا، نبش کوچه آرین
گلفروشی گلریز خیابان ملاصدرا، قبل از چهار راه کردستان جنب بن بست صدر

گلفروشی ونوس

گل فروشی ونوس یکی از گلفروشی های بهنام تهران در زمینه ساخت انواع باکس گل، سبد گل و دسته گل های اختصصاصی میباشد. یکی از مزیت های اصلی این گل فروشی نزیدک بودن به بیمارستان محب تهران است و برای افرادی که قصد خرید گل برای عیادت از بیماران بیمارستان محب را دارند میتواند به گزینه ای عالی تبدیل شود.
آدرس این گلفروشی: ونک، خیابان شاد،کوچه نشاط میباشد.

خرید گل از گل فروشی شادیچی

گل فروشی شادیچی یکی دیگر از گلفروشی های بسیار خوب تهران است که در نزدیکی بیمارستان محب قرار دارد. از مزیت های این گلفروشی میتوان به ارسال فوری و امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری آن اشاره کرد. در کنار این گل فورشی شادیچی جزو گل فروشی های با کیفیت و ارزان فروش تهران هست و بار ها جوایز مختلف را دریافت نموده . شما میتوانید از گل فروشی شادیچی انواع باکس گل، سبد گل، تاج گل، دسته گل و انواع گل و گیاهان آپارتمانی را تهیه کنید.

گل فروشی دیجی گاردن

زمانی که صحبت از خرید باکس گل قیمت مناسب در محله ونک به میان می آید بدون شک گل فروشی دیجی گاردن میتواند حرفی برای گفتن داشته باشد. اگر شما به دنبال محصولات خاص میگردید و هزینه هدیه ای که قرار است پرداخت کنید در درجه دوم قرار دارد بدون شک گلفروشی دیجی گاردن میتواند یکی از انتخاب های شما باشد. این گلفروشی با محصولات خاص و انحصاری که در اختیار دارد میتواند لبخند را بر لبان شما بیاورد.
آدرس گل‌فروشی دیجی گاردن: خیابان ولیعصر، نبش کوچه نگار

گلفروشی سپیدار

گلفروشی سپیدار یکی از بهترین گلفروشی های تهران است. اگر به دنبال جایی هستید که دست خالی از آن بیرون نروید بدون شک این گلفروشی میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. از تنوع گل ها و گیاهان این گلفروشی میتوان به انواع گل ها و گیاهان تازه و کمیاب، انواع گل ها و گیاهان خشک شده و انواع بونسای اشاره کرد. این ویژگی برای مشتریانی که به دنبال گل تازه و با کیفیت هستند و همچنین برای مشتریانی که به دنبال هدیه ای ویژه هستند، بسیار مناسب است.
آدرس این گلفروشی: بلوار نلسون ماندلا، نبش کوچه آرین میباشد.

خرید اینترنتی گل نزدیک بیمارستان محب تهران

در قسمت بالا به چند گلفروشی بسیار خوب محله ونک که در نزدیکی بیمارستان محب بود اشاره کردیم. اما زمانی پیش می آید که به دلایل مختلف قصد عیادت حضوری از دوستانمان را نداریم و یا نمیتوانیم به بیمارستان مراجعه کنیم. یکی از راه های بسیار مناسب در این هنگام خرید اینترنتی گل میباشد. شما میتوانید با انجام دادن چند مرحله یک خرید سریع آسان و بی دردسر را تجربه کنید. برای انجام دادن این کار شما میتوانید به گلفروشی آنلاین www.shadichi.com مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل ها محصول مورد علاقه خود را سفارش دهید. از مزیت های خرید گل از گلفروشی شادیچی میتوان به ارسال فوری و رایگان، قیمت مناسب و کیفیت بالا تمامی محصولات اشاره کرد.