بلاگ

از چه گل هایی در تاج گل ترحیم استفاده کنید

از چه گل هایی در تاج گل ترحیم استفاده کنید

انواع گوناگونی از گل وجود دارد که در تاج گل ترحیم استفاده می شود. تاج گل های ترحیم رایج ترین نوع همدردی برای افرادی است که از مرگ یکی از عزیزان خود غمگین هستند، اما اینکه از چه گل هایی در تاج گل ترحیم استفاده کنید، می تواند مشکل باشد. چیدمان گل های مناسب برای دسته گل های ترحیم و تاج های گل بزرگ غالباً توسط گل فروشان صورت می گیرد در این صورت فقط کافی است نوع گل را انتخاب کنید و بقیه کار را به گل فروشان بسپارید. همچنین می توانید تاج گل یا دسته گل مناسب را از فروشندگان گل در نزدیکی مزارهای خاکسپاری و بهشت زهرا پیدا کنید.

در اینکه از چه گل هایی در تاج گل ترحیم استفاده کنید باید دقت بالایی داشته باشید، زیرا نوع گلهایی که انتخاب می کنید می تواند احساسات خاصی را بیان کند. زبان سنتی گلها راهی برای انتقال احساسات شما و ارسال پیام معنادار فراهم می کند. هدیه یک گیاه اغلب یک انتخاب ایده آل است، چون آنها ادای احترام طولانی مدت برای عزیز از دست رفته و همچنین یادآوری دائمی دوستی و محبت شما برای حمایت از داغ دیدگان در طول روند غم و اندوه را ارائه می دهند. در ادامه می گوییم از چه گل هایی در تاج گل ترحیم استفاده کنید تا بهترین و مناسب ترین تاج گل را خریداری کنید و پیام همدردی خود را از طریق آن به عزاداران برسانید.

تاج گل مراسم ترحیم

تاج گل مناسب ترحیم تسلیت ختم

انواع گل های مناسب برای استفاده در تاج گل ترحیم

شاید انتخاب اینکه از چه گل هایی در تاج گل ترحیم استفاده کنید سخت باشد. باید بدانید که انواع مختلفی از گل ها برای استفاده در تاج گل ترحیم وجود دارد که هر کدام معانی متفاوتی دارند. در قرن 19 ویکتوریایی ها یک زبان کامل برای آنها ایجاد کردندکه فلوریوگرافی نامیده می شد وجود این زبان نشان می داد که گلهای مختلف را با احساسات خاصی مانند: غم و اندوه یا یادآوری همراه می کرد. در ادامه 13 نوع گل برای استفاده در تاج گل ترحیم به همراه معنایی که می رسانند برای شما آورده ایم تا راحت تر بتوانید گل مناسب برای تاج گل ترحیم را انتخاب کنید.

  1. میخک

میخک ها به خاطر رایحه منحصر به فرد و گلبرگ های پهن و زرق و برق دار خود معروف هستند. این شکوفه ها اغلب در تاج گل های خاکسپاری استفاده می شوند. انتخاب میخک قرمز خیلی کم اتفاق می افتد اما نشان دهنده این است که همیشه در کنار خانوده عزادار خواهید بود، یا گل میخک صورتی برای زنده نگه داشتن یاد عزیزانشان، همچنین میخک سفید نشان دهنده عشق و معصومیت خالص است.

 

  1. گل داودی

این گلهای منحصر به فرد که به مادران نیز معروف هستند، معانی متفاوتی در سراسر جهان دارند که هنگام چیدمان تاج گل های ترحیم باید به آنها توجه کرد. کشورهای آسیایی مانند: ایران، گل داودی سفید را نمادی از اندوه می دانند، در حالی که کشورهای اروپایی این گل را نماد مرگ می دانند و فقط از آنها برای مراسم یادبود یا قبرها استفاده می کنند. در ایالات متحده، گل داودی به طور معمول به عنوان گلهای سبک قلب تلقی می شود که به زندگی عزیز گمشده گرامی می دارد.

  1. نیلوفر

نیلوفرها گلهای زیبایی هستند که می توان به خانواده های رفتگان هدیه داد زیرا این گل نشان دهنده فصل ها و آغازهای جدیدی است. این شکوفه ها یک یادآوری دوست داشتنی برای خانواده است که عزیزشان فراموش نمی شوند و تمرکز بر چشم انداز جدیدی در زندگی است.

  1. ارکیده

به دلیل اینکه این گل طول عمر بیشتری نسبت به گل های دیگر دارد نشان دهنده عشق ابدی هستند. از آنجا که انواع بسیار زیادی از ارکیده ها وجود دارد، همیشه نمی توان به راحتی تصمیم گرفت که کدام یک بهترین انتخاب است. ارکیده های صورتی و سفید رایج ترین انتخاب برای تاج گل های ترحیم هستند زیرا نماد بی گناهی، یادآوری عزیزان و خاطرات آن ها هستند.

  1. گل رز

هیچ گلی وجود ندارد که بتواند زیبایی را مانند زیبایی گل رز، نشان دهد. گل رز به طور جهانی برای نشان دادن عشق و قدردانی استفاده می شود و آنها را به گزینه ای فوق العاده برای گل مراسم یادبود یا گل ابراز همدردی تبدیل می کند. این گل بسیار محبوب، بسته به رنگ های آن معانی متفاوتی دارد. رزهای سفید بیانگر احترام، بی گناهی و جوانی هستند. رزهای قرمز احترام، عشق و شجاعت را نشان می دهند. گل رز صورتی نشان دهنده عشق، لطف و نجابت است. گل رز سرخ نشان دهنده اندوه و غم است و رز زرد نشان دهنده دوستی است. نادرترین گل رز صورتی تیره برای ابراز سپاس از آن مرحوم استفاده می شود. گلهای رز را می توان با گلهای دیگر مخلوط کرد و در تاج گل های ایستاده و تاج گل های کوچک استفاده کرد. چه گلهای سفید را به عنوان نماد یادآوری انتخاب کنید و چه گلهای قرمز را برای نشان دادن عشق خود به عزیزان از دست رفته، مطمئنا با استفاده از این گل ها یک تاج گل ترحیم زیبا خواهید داشت.

 

  1. گل نرگس

گل نرگس شکوفه های شادی است که می توان برای جشن یک زندگی شاد به آنها داد. این گل نمادی از بهار، تولد دوباره و آغازهای جدید است که به عزاداران یادآوری می کند که مرگ پایان زندگی نیست. گل نرگس به دلیل ظاهر روشن و رنگارنگ انتخاب های مناسبی برای تاج گل مراسم تشییع جنازه است.

  1. گلایر

گلایر به دلیل داشتن ساقه بلند با گلبرگ های روشن که در طیف رنگی خیره کننده ای وجود دارند، و برای استفاده در تاج گل های تسلیت معروف هستند. این گل با ساقه بلندش از گلهای متعدد تشکیل شده و می تواند تا 1 متر ارتفاع داشته باشد، که ترتیبی کلاسیک و زیبا برای تاج گل تسلیت در مراسم تشییع جنازه هستند. اگر برایتان سوال بود از چه گل هایی در تاج گل ترحیم استفاده کنید مخصوصاً برای تاج گل مراسم تشییع جنازه، گل گلادیولی یک انتخاب مناسب است زیرا گلادیولوس مظهر قدرت شخصیت، صداقت و یکپارچگی اخلاقی است. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله سفید، صورتی، قرمز، بنفش، زرد، نارنجی، سبز موجود هستند. هدیه دادن گلادیولوس به خانواده دو چیز را به آنها یادآوری می کند:  قوی ماندن در طول این فقدان دشوار و نشان دهند اینکه شخص مورد علاقه آنها شخصیت قوی دارد.

  1. ختمی

گل های ختمی یک گل محبوب از دست دادن مادر یا همسر است. این شکوفه های ظریف اغلب نشان دهنده زنانگی و زیبایی است. گل ختمی محبوب نماد یادآوری و خاطرات است، این گل ها واقعاً نشان می دهند که متوفی در زندگی شما چقدر اهمیت داشته است. هدیه دادن یک دسته گل یا تاج گل ختمی و تاج گل مناسب ختم  از این شکوفه های زیبا به خانواده درگذشتگان به آنها می گوید که عزیزشان تأثیر ماندگاری بر زندگی شما گذاشته است و حافظه آنها فراموش نخواهد شد.

  1. سنبل

سنبل می تواند معانی مختلفی داشته باشد، اما هنگامی که در تاج گل های ترحیم در مراسم تشییع جنازه استفاده می شود، نشان دهنده اندوه و غم است. سنبل عطر (در تاج گل ماسب عزاداری ) دلپذیری به مراسم ترحیم  می بخشد و به عزاداران می گوید که شما در فکر آنها هستند و شما در کنار آنها در این غم خواهید ماند.

  1. یاس بنفش

هنگامی که بدنبال گلی برای سوگواری مرگ کودک یا جوان می گردید، یاس های بنفش به دلیل معنا و نمادشان بهترین انتخاب هستند. این گلهای بنفش زیبا نشان دهنده بی گناهی، جوانی و پاکی است. برای مراسم از دست دادن فرزند نمی دانید از چه گل هایی در تاج گل ترحیم استفاده کنید، یاس های بنفش بهترین انتخاب هستند. نمادگرایی نه تنها یاس بنفش ها را به گلهای همدردی بزرگ در عزاداری تبدیل می کند، بلکه عطر قوی آنها می تواند به آرامش کسانی که در سوگ هستند کمک کند.

  1. لاله ها

لاله ها ممکن است اولین انتخاب برای زمانی که فکر می کنید از چه گل هایی در تاج گل ترحیم استفاده کنید، نباشند. ما گل های لاله می توانند گزینه بسیار خوبی باشند. این شکوفه ها نماد امید و نشاط هستند، که می تواند به روشن شدن روحیه و روشن شدن شرایط تاریک کمک کند. لاله های زرد روشن نمادی از تجدید و شروع دوباره هستند. به همین دلیل، اعتقاد بر این است که آنها تشویق و امیدواری را برای فردی که اندوهگین یا ناراضی است به ارمغان می آورند و آنها را به یک انتخاب عالی برای نشان دادن (تاج گل مناسب ) همدردی به خانواده درگذشتگان تبدیل می کند. به طور کلی لاله های زرد نشان دهنده نشاط است. لاله های سفید نشان دهنده بخشش است. لاله های بنفش نشان دهنده جوانی است. در نهایت، لاله های قرمز نشان دهنده عشق کامل است.

  1. رزماری

رزماری گلی معطر است که در تاج های گل ترحیم استفاده می شود و همچنین می تواند یک هدیه و یادگاری دوست داشتنی برای کسی که عذادار است باشد. این گل نماد بسیار قدیمی برای یادآوری عزیزان است و از زمان روم باستان در مراسم تدفین استفاده می شده است.

  1. پیچک

گل پیچک اغلب در تاج گل های رسمی ترحیم در مراسم تشییع جنازه استفاده می شود. این گل در زبان گلها رایج بود و اغلب در کنده کاری روی سنگ قبر نشان داده می شود، زیرا نشان دهنده وفاداری و دوستی است و می تواند در دسته های کوچک نیز استفاده شود.

لینک دیگر محصولات شادیچی

اینستاگرام ما

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *