بلاگ

گل برای روز مادر

بهترین گل ها برای روز مادر کدام است.

خرید گل روز مادر و روز زن

مادر، عزیزترین فرد زندگی هر شخصی است که هرچقدر هم تلاش کنیم، باز هم نمی‌توانیم آن‌طور که باید، از زحماتشان قدردانی نماییم. مادر فقط شخص نیست. وقتی نام مادر بیان میکنیم مزه عشق و مهربانی را احساس می کنیم. مادر یعنی دلسوز و بی قراری، یعنی بوی خوش عشق، یعنی امید در سختی ها. یکی از بهترین روز هایی که میتوان به مادر خود نشان دهید که، قدردان زحمت های او هستید “روز مادر” است. فرقی ندارد برای چه مناسبتی باشد، خرید گل در هر مناسبتی بهترین راه برای انتقال حس بدون بیان کردن حتی یک کلمه است.

فراموش نکنید مادر ها هم نیاز به توجه، علاقه و حس خوب شما میتوانید با کمترین هزینه و تهیه چند شاخه گل ساده نیز میتوانید آنها را از ته دل شاد کنید و تاثیر دعای آن ها را در زندگیتان حس کنید.

اگر به هر دلیلی از مادر خود فاصله دارید و نمی توانید در چنین روزی، در کنار مادر عزیزتان باشید، کافیست یکی از محصولات گل ویژه روز مادر را از شادیچی سفارش دهید. در ادامه قصد داریم تا به گل های مناسب روز مادر را برای شما بازگو کنیم. پس با ما همراه باشید.

روز مادر و روز زن در چه تاریخی دارد؟

روز مادر ۲۰ جمادی‌الثانی زادروز حضرت فاطمه زهرا (س) است. و به علت قمری بودن تاریخ تولد حضرت زهرا (س) روز مادر در تاریخ هجری شمسی زمان ثابتی ندارد و هر ساله این روز در تقویم شمسی ما در حال گردش است. اما در سال 1402 این روز برابر با 13 دی میباشد.

بهترین گل ها برای روز مادر

با این که شما میتوانید در این روز هرگلی را به عنوان کادو به مادر خود دهید. اما با توجه به زیبایی و معنای گل، گل‌های لاله، رز، ارکیده، آلسترومریا یا داوودی در اولین گل های پیشنهادی برای روز مادر قرار میگیرند.

به همین دلیل در شادیچی گل‌هایی را برای روز مادر انتخاب کردیم تا انتخاب و خرید گل روز مادر را برای شما آسان کنیم.

نام گل

معنی گل

یاس (سفید و بنفش) خلوص، معصومیت، علاقه قلبی
ارکیده دوستی، آغاز جدید، چشم نوازی، محبت قلبی
داوودی حس دوستی، انرژی مثبت، مهر
لیلیوم پاکی، بی گناهی، علاقه
بنفشه شکوه، وفاداری، محبت
رز شرف، عشق و علاقه
آلسترومریا از خود گذشتگی، علاقه، پایداری

این  گل ها از سری گل هایی هستند که با معنی عشق، علاقه و دوستی اند و برای روز مادر یا روز زن بسیار مناسب هستند.

گل یاس اولین انتخاب برای روز مادر

یکی از بهترین گل هایی که برای روز مادر میتوانید هدیه بگیرید. این گل های زیبا با عطر و بوی دل انگیزی که دارند به عنوان بهترین هدیه برای روز مادر میباشند. این گل‌های زیبا، با رنگ‌های متنوعی مانند سفید، صورتی و زرد، نماد عشق، زنانگی و مادریت هستند. در روز مادر، همه ساله در سراسر جهان، این گل‌ها به مادران عزیز اهدا می‌شوند، به عنوان نشانه‌ای از قدردانی و عشقی که به آنان داریم.

گل های ارکیده خاص و زیبا مناسب برای روز مادر

گل‌های ارکیده به عنوان یکی از گل‌های لوکس و خاص شناخته می‌شوند. زیبایی غیرقابل انکار این گل‌ها، آنها را به نمادی از شکوه و زیبایی بدل می‌کند. با شکوهی که در شکل و رنگ‌های متنوع ارکیده‌ها به نمایش گذاشته می‌شود، این گل‌ها توانسته‌اند بهترین کادو برای قلب های مهربان مادران باشند. در روز مادر که به عنوان یکی از جشن‌های مهم و ویژه سال در نظر گرفته می‌شود، همچون گل‌های یاس، گل‌های ارکیده نیز شما میتوانید به عنوان هدیه‌ای خاص و لوکس به مادرتان اهدا کنید.. این گل‌ها با زیبایی خاص خود، به مادران احساس شادی و ارزشمند بودن را القا می‌کنند و از ارتباطی نو بین شما و مادرتان میسازند.

متن کارت تبریک روز مادر

روز مادر در فرهنگ ایران یکی از روز‌های خاص در سال به حساب می‌آید. جایگاه مادر در قلب‌های ما جایگاهی ویژه است و نباید آن را نادیده بگیریم. شما می توانید با خرید یک هدیه زیبا مثل سبد گل یا باکس گل به مادر خود این حس را منتقل کنید که چقدر آن ها را دوست دارید و به آنها چه مقدار اهمیت میدهید. اما اگر دوست دارید تا تاثیرگذاری هدیه ای که میدهید چند برابر شود میتوان از یک متن عاشقانه که بر روی که یک کارت پستال است استفاده کنید.

مادر از تو به خاطر زیبا‌ترین و بهترین چیزهایی که به من بخشیدی متشکرم

چه شب هایی که تا صبح نخوابیدی و برای من تا صبح دعا

کردی همیشه در قلب من می مانی مادر روزت مبارک ❤

سوالات متداول

چه گلی نماد گل روز مادر است؟

میخک صورتی نماد روز مادر هست. مسیحیان بر این اعتقاد دارند که در اولین مکانی این گل پدید آمده که اشک های مریم مقدس ریخته شد و گل میخک را به نمادی از عشق بی پایان مادر تبدیل کرد.

آیا ارسال گل برای روز مادر به رایگان است؟

بله. فروشگاه شادیچی به دلیل مبارک و فرخنده بودن این روز زیبا تمامی محصولات خود را در روز مادر به صورت رایگان در تهران و کرج ارسال میکنند.

ارسال گل برای روز مادر چقدر زمان میبرد؟

به دلیل سفارش های بالا گل در روز مادر 4 یا 5 ساعت بیشتر آماده سازی محصول زمان نمی برد اما بهترین زمان برای سفارش یک روز قبل از روز مادر است.

برای روز مادر باکس گل بهتر است یا سبد گل ؟

اگر دنبال محصولی جدید و خاص هستید ما باکس گل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر دوست دارید تا یک هدیه کلاسیک و زیبا تهیه کنید سبد گل را پیشنهاد میکنیم.

گل برای روز مادر را چگونه انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین فاکتور های خرید گل مقدار هزینه‌ای است که می خواهید پرداخت کنید. برای مثال گل ارکیده و رز هلندی از جمله گل های بسیار لوکس و گران قیمت است و گل های ژربرا و یا داوودی از جمله گل ها قیمت مناسب و ارزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *