بلاگ

گاهی گل مصنوعی را به طبیعی ترجیح دهید

گل مصنوعی را به طبیعی ترجیح دهید

واضح است که گل طبیعی به نسبت گل مصنوعی زیبایی، طراوت و جذابیت بیشتری دارد اما چرا بعضی از افراد همیشه گل مصنوعی را ترجیح می دهند؟

با ما همراه باشید تا دلایل این انتخاب افراد را با یکدیگر شناسایی کنیم.

۱. عمر مفید

گلهای طبیعی علی رغم زیبایی بی نظیری که دارند در بیشترین زمان ممکن در کمتر از یک ماه از بین میروند.

عده ای با خشک کردن آن سعی در افزایش عمر مفید گل دارند اما هیچ وقت به زیبایی و طراوت اولیه نخواهند رسید.

اما گل مصنوعی عمر مفید بی نهایت دارد و تا زمانی که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید و به محیط پیرامون خود زیبایی ببخشید.

۲.کاهش هزینه ها

برای کسانی که خواهان حضور همیشگی زیبایی گل در محیط خانه شان هستند گلهای مصنوعی علی رغم همیشگی بودن هزینه‌های آنها را نیز تا حدود زیادی کاهش می دهد.

در گل فروشی های آنلاین انواع و اقسام گل های مصنوعی را در طرح های مختلف مشاهده خواهید کرد و امکان استفاده از آن را در هر لحظه و موقعیتی که بخواهید خواهید داشت.

۳.عدم پرورش برخی گل ها در ایران

برخی از گل های طبیعی به طور کلی در ایران رشد و پرورش نمی یابند و امکان ارسال آنها از سراسر نقاط جهان نیز به دلایل مختلف وجود ندارد.

در این مورد است که اگر شما به آن دسته از گل ها علاقه مند باشید استفاده از گل های مصنوعی می تواند نیاز شما را برطرف کند و شما دارای آن گل در محیط خود باشید

۴.سایز های مختلف گلهای مصنوعی

ممکن است یک شاخه گل رز به ابعاد بسیار بزرگ به صورت طبیعی به صورت نادر یافت شود اما در گلهای مصنوعی هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید گل مورد علاقه تان را در هر اندازه و طرح داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *