بلاگ

ناراحت کننده ترین کاربرد گل رز و بعضی دیگر از گل ها

کننده ترین کاربرد گل رز و بعضی دیگر از گل ها

 گل رز و خصوصا نوع قرمز آن همواره در میان افراد جامعه به عشق تعبیر شده است.

 این گل علی رغم زیبایی و بوی منحصر به فردی که دارد همیشه در مراسم های شادی و اوقات خوشی به کار نمی رود.

 گاهی می توان از گل قرمز در مراسم ختم نیز استفاده کرد.

 عده ای فکر می کنند گل های مناسب برای مراسم ترحیم تنها همین گل های سفید بزرگ و سبدهای گل با روبان‌های مشکی هستند اما رز ها با رنگهای مختلف نیز می توانند تعابیر متفاوتی را برای مراسم ختم داشته باشند.

رز قرمز

رز قرمز در مراسم تحریمی که یکی از عزیزترین نزدیکان شما فوت شده است کاربرد دارد.عزیزترین کسان می توانند اعضای خانواده باشند که امیدواریم هیچ کس داغ آنها را نبیند.این رنگ گل در مراسم ترحیم بیانگر عشق و اوج غم و اندوه است و نشان می‌دهد که شخص متوفی چه جایگاه بزرگی در زندگی شما داشته است.

رز سفید

رز سفید می تواند معنای ارادت باشد.این رنگ نشان می دهد که پاکی روح و معنویت بالایی در مورد متوفی متصور و او را انسانی خدا دوست و با معرفت و مورد مقبول درگاه خدا می دانید.

رز زرد

اگر فرد فوت شده یکی از دوستان شما باشد می توانید از این رنگ استفاده کنید.رز زرد می‌تواند نماد دوستی و مهر و محبتی که میان شما وجود داشته است باشد.

گل ارکیده

 یکی دیگر از گل هایی که میتوانید در تاج گل در مراسم ترحیم استفاده کنید گل ارکیده است.ارکیده نقشی مانند رز قرمز از لحاظ مفهوم و معنا دارد و علاوه بر آن که احساس همدردی و ابراز محبت شما را می رساند نشان دهنده دوست داشتن ابدی شما به متوفی است.

سایر گل هایی گه میتوان در تاج گل استفاده کرد

 از دیگر گل هایی که میتوان در مراسم ترحیم استفاده کرد میتوان به گل های میخک به سبب مفاهیم عمیقی که دارد و گلهای زنبق که در بسیاری از سبدهای گل دیده می شود نام برد.

 یکی از اصلی ترین ارکان سبد گل در مراسم ترحیم در تمامی دنیا گل های داوودی است.این گل ها در سراسر جهان معنای متفاوتی دارند. عده‌ای آن را نماد صداقت می دانند و عده ای نماد مرگ.به طور کلی ترکیب گل داوودی با سایر گل ها بسیار برای این مراسم مناسب است.

در انتها شادیچی امیدوار است که از این گل ها در مراسم شادی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *