نمایش 1–12 از 68 نتیجه

نمایش 12

سبد گل ارزان

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی یوسف آباد

محله یوسف آباد، محله ای قدیمی پر قصه که در منطقه 6 تهران قرار دارد. زمین های این منطقه زمان تحت تصرف روسیه بوده و بعد ها این زمین ها را میرزا مستوفی الممالک خریداری و آباد کرده است. در این محله هم مانند سایر محله های تهران گل فروشی های زیادی وجود دارد.

این محله در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و گل فروشی های زیادی در این منطقه وجود دارد. در این مطب از گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی های محله یوسف آباد را بررسی میکنیم.

گل فروشی یوسف آباد

گل فروشی یوسف آباد

آشنای کوتاه با محله یوسف آباد

یوسف آباد محله ایی قدیمی است که تغییرات بسیاری در آن ایجاد شده. در حال حاظر این محله یکی از محله های اصلی منطقه شش تهران است. یوسف آباد در نزدیکی مرکز شهر تهران قرار دارد و میتوانید همیشه ترافیک سنگینی را در آن جا مشاهده کنید. این محله آب و هوای نسبتا خوبی دارد. برای رفتن به این محله میتوانید از  بزرگراه‌های همت، شهید گمنام و کردستان استفاده کنید.

اماکن تفریحی، تجاری و درمانی مختلفی در یوسف آباد وجود دارند که از جمله آن‌ها میتوان به سینما تئاتر گلریز، کتابخانه شفق، کتابخانه شهید دست غیب، پارک پرستو، پارک یاسمن، مجتمع تجاری رز، پاساژ هنر، پاساژ فرهنگ اشاره کرد. این محل ها، مکان عالی برای قرار های دوستانه است. شما میتوانید در آنجا با دوستان خود بیرون بروید.

اگر شما هم قرار عاشقانه یا رمانتیکی در پیش دارید و یا میخواهید به قرا ملاقات خود حس و حال دیگری دهید بهترین راه خرید گل برای مخاطبتان است. گل فروشی های زیادی در این مکان ها وجود دارد. در اینجا چند گل فروشی مناسب و خوب را برای شما نام میبریم.

گل فروشی امیر یوسف آباد، بالاتر از میدان کلانتری، نبش خیابان 47 ، پلاک 423
گل‌فروشی نور خیابان طباطبایی به سمت فاطمی بعد از خیابان سیاوش
گل فروشی تینا یوسف آباد، خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، نبش خیابان هفدهم، پلاک 153

گل فروشی امیر؛ بهترین برای خاص پسندها

همه ما وقت و عمرمان را دوست داریم و نمیخواهیم که وقتمان را از یه مغازه به مغازه دیگر برای پیدا کردن و گل مناسب صرف کنیم. به شما ان اطمینان را میدهم که با رفتن به این گل فروشی دست خالی از آنجا نمی آیید. گل فروشی امیر واقع در یوسف آباد، بالاتر از میدان کلانتری، نبش خیابان 47 انواع گل و گیاه های طبیعی و آپارتمانی را موجود دارد به شما پیشنهاد میکنم تا با خرید از این گل فروشی راحتی و سرعت در خرید گل را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

گل‌فروشی نور

گل فروشی نور یکی از بهترین گل فروشی های منطقه است. این گل فروشی با ارائه محصولات باکیفیت زیر قیمت بازار معروف است. دلیل آن هم تولید گل های گلفروشی به دست خود است. در این گل فروشی انواع گل ها خاص و زیبا و کمیاب را به راحتی میتوان یافت.

گل فروشی تینا

تصور کنید قصد خرید تاج گل در یوسف آباد را دارید، گل فروشی تینا یکی از بهترین انتخاب های شما برای خرید تاج گل در یوسفت آباد است. این گل فروشی با در اختیار داشتن کادر حرفه ای و آموزش دیده انواع تاج گل های درباری و چند طبقه را به زیبایی هرچه تمام تر تحویل شما میدهد. این گل‌فروشی در خیابان جمال‌الدین اسد آبادی و در تقاطع با خیابان هفتم قرار دارد.

خرید گل به صورت اینترنتی در یوسف آباد

گل فروشی های زیادی برای ارائه محصولات خود در اینترنت فعالیت میکنند. اما همه‌ی آنها خوب و خاص نیستند. یکی از بهترین گل فروشی های اینترنتی در تهران گل فروشی شادیچی است. گل فروشی شادیچی با ارائه محصولات با کیفیت و توانسته به یکی از محبوب ترین گل فروشی  های اینترنتی شادیچی تبدیل شود. این گل فروشی با امکان پرداخت در محل و ارسال فوری به مناطق تهران میتوان بهترین انتخاب برای شما مشتریان عزیز باشد. گل فروشی شادیچی این امکان را دارد تا در محله یوسف آباد کمتر از یک ساعت تمام محصولات خود را ارسال کند.