نمایش 1–12 از 53 نتیجه

نمایش 12

باکس گل با بادکنک

۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی پاسداران

یکی از بهترین مناطق معروف شهر تهران با گلفروشی های متنوع  است. در این منطقه افراد پول دار زیادی زندگی میکنند. کمتر کسی است که اسم پاسداران تهران را شنیده و یاد ساختمان های بزرگ و خاص ان منطقه نیوفتد.با توجه به جمعیت نسبتا بالای این محله، گل‌فروشی‌ متعددی در پاسداران وجود دارند که خدمات سفارش آنلاین گل اعم از انواع گل و گیاه آپارتمانی یا تاج گل را ارائه میدهد. همانطور که گفته شد محله پاسداران یکی از محله های نسبتا پر جمعیت تهران است. پس اگر بدون مقصد مشخص اقدام به پیدا کردن گلفروشی کنید باید ساعت ها وقت خود را صرف این کار انجام دهید.

درباره خیابان پاسداران

خیابان پاسداران یکی از بلندترین خیابان‌های تهران است. طول بلوار پاسداران به ۹ کیلومتر می‌رسد. خیابان‌های دروس و افشاری نیز بخش مهمی از این منطقه هستند و تعداد زیادی از گل فروشی پاسداران در آن‌ها حضور دارند. با توجه به وجود امکانات برای حمل و نقل عمومی، شما می‌توانید برای سفر در این منطقه و رفتن به گل‌فروشی‌های محله پاسداران از حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس و مترو هم استفاده کنید. اول پاسداران از سه‌راه ضرابخانه و انتهای این بلوار بلند هم میدان نوبنیاد است.

گل فروشی در پاسداران

گل فروشی در پاسداران

بهترین گل فروشی های پاسداران کدام هست ؟

در هر زمانی که قصد خرید از جایی یا سایتی را داریم به چند عامل اصلی برای انتخاب بهترین فروشگاه میرسیم. قیمت، کیفیت، دسترسی اسان، تنوع کالا اولویت های اصلی را دارد. در این لیست با توجه به این فاکتورها بهترین گلفروشی های پاسداران را بررسی کرده ایم.

گل فروشی مرجان ضرابخانه، خیابان پاسداران، سه راه ضرابخانه، بین خیابان نگارستان 3 و 4، پلاک 111
گل فروشی بوستان خیابان پاسداران، نبش خیابان بوستان سوم
گلفروشی گلستان شاهرخی محله ضرابخانه، خیابان پاسداران، خیابان فرخی یزدی، نبش کوچه طاهری، پلاک 55
گل فروشی برادران سید خیابان پاسداران، پایین تر از برج سفید، پلاک 1

گل فروشی گلستان شاهرخی

گل‌فروشی گلستان شاهرخی یک گلفروشی موفق در زمینه فروش انواع گل‌ها لوکس و خاص در منطقه پاسداران است. نکته مهم درباره این گل‌فروشی خدمات آنلاین آن  از طریق پیج اینستاگرام است. تمامی گل‌های موجود در این فروشگاه تازه هستند و پس از خرید شما در صورت آب دادن تا چند روز سالم باقی می‌ماند.

گل‌فروشی گلستان شاهرخی با تکیه بر کارشناسان و متخصصان حرفه ای خود همیشه بهترین خدمات ممکن را به مشتریان ارائه می‌کند. حدود بیست سال سابقه باعث شده تا در طی این سال ها با تجربه خود سلقیه همه افراد را شناسایی کند و برای هر سلیقه و قیمت محصول مناسب داشته باشد.

گل فروشی برادران سید

یکی دیگر از بهترین گل‌فروشی‌های موجود در پاسداران، گل فروشی برادران سید است که در سال‌های اخیر به عنوان یک فروشگاه برتر در این زمینه شناخته شده است. در این مکان انواع مختلف گل‌های تزئینی و آپارتمانی خاص و کمیاب دیده می‌شود که هر کس با توجه به سلیقه خود آن‌ها را خریداری خواهد کرد.  این گل‌فروشی در نزدیکی برج سفید قرار دارد که یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری در شهر تهران است.

در صورتی که شما کاری در برج سفید دارید می‌توانید در مسیر برگشت خود گل‌های زیبایی بخرید و برای همسر و عزیزان خود هدیه ببرید. برای اینکه کیفیت خدمات در گل فروشی برادران سید بیشتر شود، معمولا پیگیری‌های پس از فروش هم وجو دارد تا از رضایت مشتری خود اطمینان پیدا کنند. این فروشگاه می‌تواند برای تمام کسانی که در محله‌های ضرابخانه و پاسداران هستند، امکان خرید گل در پاسداران را فراهم کرده است و نیاز آنان به گل را برطرف می‌کند.

خرید گل در پاسداران از گلفروشی شادیچی

یکی از بهترین گلفروشی های واقه در پاسداران گلفروشی شادیچی میباشد گل فروشی ما با ارسال فوری در تمام تهران مشهور میباشد. همچنین نککته دیگر که باعث خاص بودن گلفروشی شادچی میشود قیمت رقابتی با ساید گلفروشی های تهران است. شما میتوانید انواع تاج گل ترحیم یا تبریک، باکس گل، سبد گل نمایشگاه یا تسلیتی، رزجوادان و… را از گلفروشی شادیچی با بهترین قیمت و ارسال رایگان تهیه کنید.