نمایش 1–12 از 61 نتیجه

نمایش 12

باکس گل love

تماس بگیرید

سبد گل هدیه

۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی ولنجک؛ محله‌ای با گل‌فروشی های لاکچری

ولنجک از محله‌های معروف و مرفه نشین در تهران است. تقریبا تمام مردم شهر حداقل یک بار یک بار به این محله رفته اند و یا حداقل یک بار اسسم این محله را شنیده اند. این محله در شمال تهران واقع شده است و اماکن مختلفی برای برگزاری انواع مراسم  در این ولنجک وجود دارد که شید روزی بخواهید در آن‌ها شرکت کنید و نیاز به تهیه گل داشته باشید. پیدا کردن گل فروشی مناسب در ولنجک کار نسبتا سختی است.

ولنجک یکی از محله های بزرگ در منطقه یک است. ایم محله هم مانند سایر مکان های تهران از ترافیک بالایی برخوردار است. پس کار مناسبی نیست که بدون مقصد و مکان مشخص اقدام به خرید گل کرد. در اینجا ما بهترین گل فروشی های محله ولنجک را به همراه آدرس به شما ارائه میدهیم با ما همراه باشید.

بهترین گل فروشی های محله ولنجک تهران

ولنجک یکی از محله‌های شمال شهر تهران و شمیرانات میباشد. این محله در کوهپایه‌ توچال و در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد. این محله به دلیل دسترسی مناسب از طریق بزرگراه پارک وی ، از شرق به رودخانه ولنجک و از غرب به محله درکه جزو مناطق مهم برای تفریح و سرگرمی به حساب می آید. از اماکن عمومی مهم این منطقه میتوان به بام تهران اشاره کرد مکان برای ملاقات های دوستانه بسیار جای دنج و آرامی است.

گل فروشی نهال خیابان ولنجک، خیابان 14، نبش پاساژ توچال
گلفروشی ربینا رز مرکز خرید پالادیوم، طبقه منفی 1
گل‌فروشی بین الملل اوین خیابان کچویی پلاک 80

گل‌فروشی بین‌الملل؛ لاکچری مثل همیشه

اگر به دنبال یک گل فروشی لاکچری در ولنجک هستید که محصولاتی جذاب و زیبا داشته باشد، پیشنهاد میکنم یک بار به این گلفروشی سر بزنید و مشتری دائمی آن شوید. این گل فروشی تقریبا همه خدمات از ارائه تاج گل گرفته تا گل آرایی مراسم های مختلف را انجام میدهد. این گل فروشی جزو خاص ترین گلفروشی های تهران و شاید ایران باشد. در این گل فروشی انواع گونه های گل کمیاب یا رز های شاخه بلند را همیشه پیدا میکنید. گل‌فروشی بین‌المللی در خیابان کچویی پلاک ۸۰ است.

گل فروشی ولنجک

گل فروشی ولنجک

گل فروشی بین المللی در نزدیکی پارک موعد نیز قرار دارد. این پارک یکی از مکان های خوب برای قرار ملاقات های دوستان است. پیشنهاد میکنم اگر در این حوالی قرار رمانتیکی دارید از گل فروشی بین المللی دیدن فرمایید.

گل فروشی نهال

گل فروشی نهال یکی از بزرگترین عرضه کننده های گل و گیاه طبیعی در تهران است شما در این گل فروشی انواع بونسای های زیبا را میتوانید پیدا کنید. نکته مثبت این گل فروشی ارسال رایگان خرید بالای یک میلیون به سراسر تهران است. این گل فروشی واقه در خیابان ولنجک، خیابان 14، نبش پاساژ توچال است.

گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی در سراسر تهران

با توجه به ترافیک های ولنجک ، خرید گل به صورت آنلاین میتوان یکی از بهترین راه ها باشد. گل فروشی شادیچی با ارائه تمام خدمات در زمینه گل میتواند به یکی از بهترین انتخاب ها برای مناسب ها و مراسمهای شما عزیزان باشید. یکی از مهمترین چیز هایی که گل فروشی شادیچی دارد امکان ارسال رایگان به سراسر تهران است.