نمایش 1–12 از 57 نتیجه

نمایش 12

باکس گل love

تماس بگیرید

باکس گل قلبی ژیپسوفیلا

۹۵۰,۰۰۰ تومان

گلدان گل ارکیده

۱,۱۲۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی نیاوران؛ محله‌ای مشهور و برجسته

اگر بخواهیم گران‌ترین خیابان‌های تهران را نام ببریم، حتما محله نیاوران جزو اوایل اسم های این لیست خواهد بود.نیاوران یکی از محله‌های شمیران تهران است که گل فروشی‌های بزرگ و لوکس زیادی دارد. شاید شما هم در این منطقه حضور دارید و یا قصد رفتن به یکی از مکان های فرهنگی، تجاری، آموزشی، رفاهی و درمانی و یا در جلسات یا مهمانی قدر حضور دارید و دوست دارید تا یک گل مناسب از گلفروشی های آن منطقه خرید کنید ولی نمی دانید که کدام گل فروشی ها قیمت مناسب و بهتری دارند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین گل فروشی نیاوران را برای شما بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

گل فروشی نیاوران

گل فروشی نیاوران

بهترین گل فروشی‌های نیاوران

نیاوران، یکی از محله هاى شمال شرقی شهر تهران است که در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز قرار دارد. این محله در منطقه ۱ شهرداری تهران می‌باشد.از گذشته تا به امروز از نیاوران به عنوان یک محله مرفه نشین و گران قیمت یاد شده است. از جمله خیابان‌های مهم این محله می‌توان به خیام،ملاحسینی، شفیعی، کاج، نورافشار، جهانشاهی و گرجی اشاره کرد. از جمله دلایل محم گرانی نیاوران را آب و هوای خوبش اشاره کرد.

درباره محله نیاوران

در حقیقت دلیل شکل گیری این محله مانند بسیاری از محله های شمیران به دلیل آب و هوای عالی آن بوده است . دلیل مهاجرت بسیاری از کشاورزان و باغداران به این منطقه وجود آب فراوان و زمینهای کشاورزی حاصلخیز بود.

داستان های زیادی در مورد نام گذاری نیاوران وجود دارد به عنوان مثال در گذشته به دلیل وجود برکه و نیزار های زیاد در این منطقه به نیاوران معروف بوده است.

افرادی هم دلیل نامگذاری نیاوران را به دلیل وجود باغ های انار فراوان می دانند در گذشته این منطقه به نارون معروف بوده است و به مرور زمان به نیاورا تغییر یافته.

شهر تهران معروف است به شهر ماشینی این موضوع در این منطقه هم هست و ترافیک زیادی دارد پس اگر بدون آدرس بدنبال یک گلفروشی در نیاوران باشید، باید وقت زیادی را صرف پیدا کردن گلفروشی کنید.برای همین موضوع لیستی از برخی مراکز و گلفروشی های واقع در نیاوران برای شما عزیزان تهیه کرده ایم:

اسم گلفروشی در نیاوران آدرس گلفروشی در نیاوران
گل فروشی شاهرضا تهران، خیابان اندرزگو، سلیمی جنوبی ،نعمتی ، جنب پلاک ۱۹
گلفروشی رویال خیابان نیاوران، بعد از سه راه یاسر( گل سنگ )، بعد از چهارراه میدان مژده، پلاک 441
گل فروشی کاظمیان نیاوران، میدان جماران، نبش زرتشت، پلاک 17

گل فروشی کاظمیان؛ یکی از گل‌فروشی بهترین گلفروشی های نیاوران

اگر به منطقه ۱ و محله نیاوران آشنایی داشته باشید، باید بدانید  که در اطراف خیابان‌های منظریه یا فیضیه گل‌فروشی‌های خاصی وجود ندارند. اما در خیابان حسن پور و نرسیده به میدان جماران، فروشگاه گل و گیاه کاظمیان قرار دارد یکی بهترین گلفروشی های نیاوران است.

همچنین اگر خدایی نکرده یکی از نزدیکانتان در بیمارستان قلب جماران بستری باشد بهتر است که با خرید یک دسته گل به او امید و انرژی بدهید. گل‌فروشی کاظمیان انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این گل‌فروشی نیاوران دقیقا در خیابان زرشت قرار دارد و دسترسی خوب و نزدیکی از بیمارستان قلب جماران دارد.

تنوع بالای محصولات، ارائه خدمات تلفنی و همین‌طور ارسال فوری در تهران باعث شده است که  گل و گیاه کاظمیان به عنوان  یکی بهترین گل‌فروشی نیاوران یاد شود.

شادیچی؛ بهترین گلفروشی آنلاین

روش‌های مختلفی برای خرید محصولات گل و گیاه از گل فروشی های نیاوران موجود است از جمله آن‌ها می‌توان به روش خرید آنلاین اشاره کرد. در گذشته برای خرید گل تنها باید به صورت حضوری به گل فروشی مراجعه می کردید؛ در ادامه روش‌های تلفنی به وجود آمدند که به دلیل عدم امکان رویت محصول پیش از خرید، نتوانستند آن‌طور که باید ظاهر شوند تا فروشگاه های  اینترنتی پا به عرصه صنعت گل نهادن. اکنون به راحتی میتوان از طریق تلفن همراه در هر ساعتی از شبانه‌روز و به صورت آنلاین خرید  گل خود را انجام دهید.

مجموعه ما یعنی گل فروشی شادیچی نیاوران، در زمینه خدمات خرید گل ، تاج گل و باکس گل در م نیاوران و سایر محلات، به شما این امکان را میدهد تا بتوانید هم از طریق بخش محصولات سایت خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.