نمایش 1–12 از 57 نتیجه

نمایش 12

بلوار میرداماد تهران، یکی از خیابان های اصلی منطقه 3 است. در این محله دفتر شرکت های تجاری بزرگ ایران یا نمایندگی های اصلی زیادی دیده میشود. یکی از چیز هایی که در این محله خیلی مورد استفاده قرار میگیرد انواع گل برای مناسبت ها و جشنواره های شرکت های مختلف است. گل فروشی های میر داماد قالبا گل فروشی های لوکس و شیکی هستند. اگر شما هم قصد خرید گل در گلفروشی های محله میرداماد را دارید این مطلب برای شماست.

آشنایی با محله میرداماد

بلوار میرداماد به نام میر برهان الدین محمدباقر استرآبادی معروف به میرداماد نام گذاری شده است. این شخص یکی از فیلسوف های دوره صفوی بوده است. این خیابان در مسیر چالهرز، ضرابخانه و دروس به ونک است. این خیابان جزو خیابان های بسیار شلوغ و پر تردد منطقه سه است. قیمت این منطقه به دلیل آب و هوای مناسب و همین طور دسترسی به ادارات و سازمان های مختلف قیمت بالایی دارد و افراد ساکن در این منطقه جزو طبقه پول دار این محله هستند.

در این محله حدود 7 گل فروشی خوب وجود دارد که ما در این جا به چند تا از آن ها اشاره کرده ایم.

 

نام گل فروشی

آدرس گل فروشی

گلفروشی لاله میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، پلاک 82
گل فروشی امیر خیابان  (جردن)، نرسیده به پل میرداماد، روبروی دبیرستان محمود افشار
گل فروشی بهرام خیابان جردن ،چهارراه جهان کودک، پلاک 25
گلفروشی امپراطور بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، میدان نجم آبادی، پلاک ۲

گل فروشی لاله؛ بهترین گل فروشی از نظر مکانی

این گل فروشی ، از نظر مکانی یکی از بهترین گل فروشی های میرداماد است. شما برای دسترسی به این گلفروشی میتوانید از وسایل نقلیه عمومی نظیر تاکسی و اتوبوس استفاده کنید. وجود جای پارک مناسب از دیگر مزایای این گل فروشی میباشد. این گل فروشی به صورت تخصصی بر روی دسته گل و سبد گل فعالیت دارد شما میتوانید در این گل فروشی بیش از 1000 مدل سبد و دسته گل که به صورت انحصاری دارد استفاده کنید. این گل فروشی در میرداماد، نرسیده به میدان مادر (محسنی)، پلاک 82 واقع شده است.

گل فروشی امیر

گل فروشی امیر یکی از بهترین گل فروشی های نزدیک به میرداماد است. این گل فروشی تنوع بینظیری از انواع تاج گل و گل آرایی برا مراسم های مختلف را دارد و میتوان از آنها برای برگزاری مراسم های مختلف کمک گرفت. نکته بسیار مهم این گل فروشی برخورد بسیار محترمانه کادر فروش این گل فروشی است. شما همین طور میتوانید در این گل فروشی از مشاوره رایگان درباره خرید گل و گیاهان آپارتمانی لذت ببرید. ان گل فروشی در خیابان  (جردن) نلسون ماندلا ، نرسیده به پل میرداماد، روبروی دبیرستان محمود افشار قرار دارد.

گل فروشی بهرام؛ خاص و با سابقه

گل فروشی بهرام از پر سابقه ترین گل فروشی های ایران است گل گل فروشی در سال موسسه گل و گیاه بهرام در سال ۱۳۴۵ افتتاح گردید در طی اینسال ها این گل فروشی تعداد بسیاری جوایز و تقدیر نامه ها دریافت کرده است. این گل فروششی با سابقه یکی از بهترین گل فروشی های تهران است و به تازگی امکان خرید  آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. این گل فروشی خوشنام ترین تولید کنندگان و گل و گیاه در سطح کشور است

خرید گل از گل فروشی آنلاین شادیچی در میرداماد

اگر به هر دلیلی امکان خرید حضوری را نداری بهترین راه برای خرید گل در میرداماد تهران خرید اینترنتی گل از فروشگاه شادیچی است. گل فروشی شادیچی با بیش از 5 سال سابقه در حوضه گل یکی از بهترین گل فروشی های انلاین ایران است. در گل فروشی شادیچی تنوع بینظیری از انواع گل و گیاه طبیعی انواع رز های جاودان و تراریوم موجود هست شما میتوانید در ساید شادیچی از امکان پرداخت آنلاین سریع و ارسال رایگان در تتهران نهایت لذت را ببرید . با گل فروشی شادیچی سما لذت خرید امن و مطئن را میبرید.