نمایش 1–12 از 39 نتیجه

نمایش 12

گلدان گل ارکیده

۱,۱۲۰,۰۰۰ تومان

باکس گل نرگس

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

باکس گل حرف K

۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل تولد

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

باکس گل رز زرد

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی قیطریه

قیطریه محله‌ای قدیمی در شمال تهران و در منطقه ۱ تهران قرار دارد. این محله را همه ساکنین شهر تهران به یکی از سرسبز ترین مناطق تهران میشناسند. یکی از مزایا این محله پارک قیطریه است که یکی از سرسبز ترین پارک های تهران است. این پارک محل خوبی برای قرار ملاقات های دوستانه و حتی قرار های عاشقانه است. یکی از ملزومات قرار های عاشقانه خرید گل رز است. انتخاب گل فروشی مناسب در محله قیطریه کار سختی است. این محله بدلیل ترافیک بالایی که دارد نمیشود بدون ادرس مشخص بیرون رفت.

بررسی گل فروشی های محله قیطریه

این محله به دلیل دسترسی خوبی که دارد میتوان گزینه مناسبی برای خرید گل به صورت حضوری شود. قیطریه از سمت شمال به بلوار صبا و شمال پارک قیطریه از سمت جنوب به خیابان جهان تاب از سمت شرق به بلوار قیطریه  از سمت غرب به خیابان شریعتی دسترسی دارد.

این محله در حدود صد سال پیش فقط یک روستای کوچک بوده است. پس از انقلاب و سکونت دادن اقوامی از شهرستان بروجرد واقع در استان لرستان باعث افزایش جمعیت زیادی در این محله شد.

در این محله گل فروشی های زیادی وجود دارد اما بهترین گل فروشی های این منطقه تعداد انگشت شماری است.

نام گلفروشی آدرس گلفروشی
گل فروشی قیطریه قیطریه روبه روی پارک قیطریه
گل فروشی 111 قیطریه، نبش کوچه شیروانی، پلاک 73
گل‌فروشی تیفانی قیطریه، رو به روی پارک قیطریه ، نبش کوچه شب افروز، پلاک 97

گل فروشی در قیطریه

قطعا یکی از بهترین گل فروشی های قیطریه، گل فروشی قیطریه با در اختیار داشتن انواع گل ها میتواند انواع باکس گل، دسته گل و سبد گل های سفاشی را در کمترین زمان برای شما آماده کند. اگر شما هم قرار ملاقتی در محدوده پارک قیطریه دارید به شما پیشنهاد میکنم قبل از رفتن به پارک سری به سایت این گلفروشی بزنید و از محصولاتش دیدن کنید.

گل فروشی قیطریه

گل فروشی قیطریه

گل فروشی 111

گل‌فروشی پارک گل 111 در نزدیکی قیطریه و چیذر است و آدرس آن قیطریه، نبش کوچه شیروانی، پلاک 73 میباشد. این گل فروشی بین ساکنین محدوده چیزر و قیطریه محبوبیت زیادی دارد. این گل فروشی انواع سفارش تاج گل، گل آرایی ماشین عروس، دسته گل های عروسی و گل آرایی مراسم و مجالس را میپزیرد. نکته مثبت این گل فروشی موجود بودن انواع محصولات به صورت اماده است. اگر شما عجله زیادی دارید میتوانید از محصولات آماده این گل فروشی خرید کنید و کمتر از یک ساعت به تمام نقاط تهران به صورت رایگان ارسال کنید.

گل‌فروشی تیفانی بهترین گل فروشی قیطریه

کمتر کسی هست که در تهران اسم این گل فروشی معروف را نشنیده باشد، این گل فروشی با گلفروشی های مطرح تهران مانند پوژان و فلورانس رقابت سختی دارد. در این گل فروشی میتوان بیش از 1500 گونه مختلف گل و گیاهان ایرانی و خارجی و همینطور گران و کمیاب یا فصلی را یافت کرد. اگر شما هم از محصولات رایج خسته شدید و دوست دارید تنوعی خاص در خرید گل برای خود یا دیگران ایجاد کنید این گل فروشی یکی از بهترین گل فروشی های تهران است.

گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی آنلاین در محله قیطریه

تصور کنید که میخواهید گل به صورت آنلاین خریداری کنید. کدام گل فروشی این خدمات را بهتر ارائه میدهد؟ ایا نسبت به پولی که میدهیم کیفیت لازم را به ما میدهند؟ کدام سایت در ایران هم گل های قیمت مناسب دارد و هم گل های لوکس و گران قیمت؟ در پاسخ به تمام سوالات بالا و دیگر سوالاتی که در ذهن شماست میتوانیم گل فروشی شادیچی را به شما معرفی کنیم. تصور کنید که شما میتوانید با خرید گل از گل فروشی شادیچی تا چه هد از وقت و هزینه خود صرفه جویی میکنید. گل فروشی شادیچی با در اختیار داشتن گل آرا های دوره دیده و حرفه ای میتوان انواع تاج گل ترحیم و تبریک، انواع باکس گل های برای مناسبت های مختلف و انواع سبد گل ها برای نمایشگاه را با بهترین کیفیت تهیه کنید. همچنین گل فروشی شادیچی ارسال محصولات را در محله قیطریه و شمیرانات رایگان کرده است.