نمایش 1–12 از 39 نتیجه

نمایش 12

باکس گل قلبی ژیپسوفیلا

۹۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل فرزیا

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی قلهک

اگر شما هم ساکن این محدوده هستید این را میدانید که در این محله افراد علاقه زیادی به گل دارند. از این رو میتوان به این محله محله گل فروش های منطقه 3 گفت. گل هدیه دادن، یکی از بهترین روش‌های ابراز احساسات و بهترین راه برای برقراری ارتباط بین افراد هست. بعضی مواقع پیش می آید که نمی‌دانیم چه کادویی برای طرف مقابل خوب است. از قدیم تا کنون یکی از بهترین راه ها برای کادو دادن خرید گل بوده است. اما برای خرید گل از گل فروشی معتبر کار سختی است. در تهران با حجم ترافیک بسیار بالایی که وجود دارد نمیتوان بدون مقصد به دنبال پیداکردن گل فروشی افتاد در این مطب بهترین گل فروشی های محله قلهک را برای شما لیست میکنیم.

 آشنایی مختصر با محله قلهک

محله‌ قلهک واقع در منطقه ۳ تهران است. این محله از شرق به خیابان فکوریان، از غرب به رودخانه قلهک، از شمال به سفارت انگلیس و از جنوب با خیابان پورمشکانی و خیابان ظفر (دستگردی) هم‌ مرز می‌باشد. قلهک به معنی قله کوچک است و ترکیبی که از قله و از کاف پسوند و از علامت تصغیر می باشد. در این محله افراد با ادیان مختلفی زندگی میکنند. یکی از مهمترین کلیسا های تهرن هم در این محله قرار دارد کلیسای پروتستان آلمان.

در این محله مساجد مهمی وجود دارد که میتوان از بین آن ها به مسجد جامع و مسجد اعظم قلهک اشاره کرد. به دلیل وجود مراسم های ترحیم که در مساجد بسیار زیاد این محله وجود دارد، گل فروشی هایی که به صورت تخصصی در این محله فعالیت میکنند نیز تعداد بالایی دارند. در ادامه به لیست بهترین گل فروشی های قلهک میپردازیم.

گل فروشی قلهک

گل فروشی قلهک

گلفروشی ویولت

اگر جزو افرادی هستید که قصد خرید گل در قلهک را دارید، و به دنبال گلفروشی خوب و منصف میگردید، یکی از بهترین گلفروشی ها، گلفروشی ویولت است. این گلفروشی را می‌توانیم به دلایل مختلفی یکی از بهترین گلفروشی های تهران معرفی کرد. این گلفروشی تنوع محصولات بالایی دارد. همین موضوع باعث شده بین گل فروشی های تهران حرفی برای گفتن داشته باشد. از خدمات جذاب گل فروشی ویولت میتوان به ارائه تاج گل های نمایشگاهی بسیار لوکس کرد.

این گلفروشی هر روز از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز و در خدمت مشتریان است. نکته بسیار مهمی که در مورد این گل فروشی وجود دارد؛، نزدیک بودن به بیمارستان هدایت قلهک است. گلفروشی ویولت در محله قلهک، بلوار شهرزاد، خیابان شیدایی، پلاک85 قرار دارد.

گلفروشی اشرافی

گلفروشی اشرافی از دیگر گل فروشی های معروف قلهک است. خدمات تخصصی این گل فروشی در زمینه گل‌آرایی مراسم و مجالس مختلف است. این مغازه به دلیل دسترسی مناسب با وسایل حمل و نقل عمومی خرید گل را برای ساکنین منطقه سه تهران آسان کرده است. یکی دیگر از مزایا این گلفروشی فروش و مشاوره تلفنی است. شما میتوانید با کارشناس های این محله تماس بگیرید و از خرید گل لذت ببرید. آدرس این گل فروشی خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، جنب بیمارستان ایرانمهر .

گلستان یاس، تخصص در گل و گیاه خانگی

اگر در این منطقه قصد خرید گل یا گیاه آپارتمانی را دارید بدون شک گل فروشی یاس انتخاب عالی برای خرید گل است. شما میتوانید در این مجموعه انواع گونه های گل را مشاهده کنید. نکته مثبتی که در این گل فروشی وجود دارد گل و گیاهان این گل فروشی تولید خود این مجموعه است همین دلیل قیمت تمام شده را برای شما کم میکند.

گلفروشی شادیچی بهترین گل فروشی در قلهک

شاید علاقه نداریم که در ترافیک سنگین تهران بیرون برویم و یا دوست داریم که انواع محصولات را قبل از خرید بررسی و مقایسه کنیم گل فروشی شادیچی با افتخار بهترین گل فروشی اینترنتی در تهران هست که شما میتوانید تمام محصولات از قبیل تاج گلريال باکس گل ، سبد گل ، جام گل، رز جاودان ویا صد ها محصول جدید که فقط در گلفروشی شادیچی یافت میشوند را انتخاب و خرید دارید کنید. در کنار این شما میتوانید از خدمات ازسال رایگان و فوری در تهران نهایت لذت را ببرید.