نمایش 1–12 از 31 نتیجه

نمایش 12

باکس گل نرگس

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

باکس گل حرف K

۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل لاکچری

۱,۶۱۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی در فرمانیه

کمتر کسی در ایران یا حداقل تهران است که اسم محله فرمانیه را نشنیده باشد. این محله لوکس به برج های سوپر لاکچری خود معروف است. یکی از خرید های روزانه مردم در این محله خرید گلدان و یا باکس گل های لوکس است. در این محله گلفروشی های زیادی وجود دارد که یکی از یکی دیگر لوکس تر و بهتر هست. اما فاکتور های زیادی برای انتخاب گل فروشی وجود دارد در این قسمت بهترین گل فروشی های فرمانیه را برای شما نام میبریم.

آشنایی با محله فرمانیه

محله فرمانیه واقع در منطقه یک تهران است و جزو یکی از خوش آب و هواترین و لوکس ترین مناطق تهران است. شاید برایتان جالب باشد که این محله مرفه نشین با ظاهری نوساز و لاکچری قدمتی ۲۰۰ ساله دارد. اصلی ترین خیابان این منطقه خیابان فرمانیه است که از چهارراه فرمانیه (شهید دکتر لواسانی) و تقاطع پاسداران آغاز و در چهارراه کامرانیه و بلوار اندرزگو پایان میابد.

نام گلفروشی

آدرس گل فروشی

گل فروشی کریستی فلورا خیابان پاسداران، پایینتر از چهارراه فرمانیه،نارنجستان چهارم، مرکز خرید پلادیوم
گلفروشی لاله تهران، فرمانیه، خیابان پاسداران، نبش کوچه ترنج
گلفروشی فلورانس تهران، فرمانیه، خیابان دیباجی شمالی، خیابان دژم جو

گل فروشی کریستی فلورا

کمتر کسی است که در فرمانیه زندگی کند و اسم این گل فروشی را نشنیده یا از آن خرید نکرده باشد. یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا گل فروشی کریستی فلورا  مخاطبان زیادی داشته باشد، تنوع بالای محصولات این گلفروشی است. محصولات این گل فروشی به قدری زیاد است که شاید ساعت‌ها نتوانید انتخاب خود را انجام دهید. اما جای نگرانی نیست. این گل فروشی با در اختیار داشتن کادر فروش حرفه به شما بهترین مشاوره را میدهند.

گل فروشی فرمانیه

گل فروشی فرمانیه

گلفروشی لاله

اگر در فرمانیه هستید و به دنبال خرید گل هستید و می‌خواهید گل‌های خاص و کمیاب را بخرید. پیشنهاد می‌کنیم سری به گل‌فروشی لاله بزنید. در این گلفروشی شما گل هایی را مشاهده میکنید که به جرات فقط در ده گلفروشی دیگر در ایران وجود دارد. این گل‌فروشی به عنوان یکی از گل فروشی نامبر وان در سطح تهران است. ادرس این گل فروشی اندرزگو، پاسداران پایین‌تر از تقاطع فرمانیه .