نمایش 1–12 از 36 نتیجه

نمایش 12

باکس گل نرگس

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی فرشته؛ لاکچری ترین محله تهران

یکی از مرفه نشین ترین محله های تهران محله فرشته است. خیابان فرشته یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین خیابان‌ شمال شهر تهران است. این خیابان در منطقه ۱ واقع در محله الهیه قرار دارد. در این محله به دلیل وجود فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ نظیر مرکز خرید سام سنتر ،مرکز خرید هایپر می، مرکز خرید فرشته، کویین سنتر همیشه مراسم های زیادی مانند افتتاحیه رخ میدهد. اگر هزینه گل برایتان مهم نیست و دوست دارید که گل هایی بخرید بهتان پیشنهاد میکنم تا انتهای این مطلب را بخوانید. در این قسمت قصد داریم تا بهترین گل فروشی های فرشته که بعضی از آنها را میتوان به بهترین گل فروشی های ایران نسبت داد نام ببریم.

آشنایی با محله فرشته

فرشته در گذشته ای نه چندان دور جزو باغ‌ها و زمین‌های سرسبز و زیبای شمیرانات بود. براساس شواهد تاریخی این خیابان جزو اراضی خوراذین یا خلازیر به حساب می‌آمد. در این محله سه سفارت معروف وجود داشته که یکی از آنها باغ سفارت روسیه است. از دیگر سفارت های مهم که در این محله فرشته واقع شده است سفارت آلمان و سفارت ترکیه نیز جزو باغ‌های مهم محله محسوب می‌شود. خیابان فرشته از سمت شمال به الهیه و از غرب به خیابان ولیعصر و  از جنوب به بزرگراه مدرس و خیابان جردن (نلسون ماندلا)، منتهی می شوند.

اسم گل فروشی

آدرس گل فروشی

گلزار طلا خیابان فرشته شبدیز نبش کوچه افشار
گل ‌فروشی میلیون رز خیابان فرشته، خیابان مریم غربی، کوین سنتر
گل ‌فروشی خوشه جردن، مرکز خرید مدرن الهیه، طبقه 1

این گل فروشی ها از جمله بهترین گل فروشی های محله فرشته و الهیه است. شما میتوانید در این گل فروشی ها بهترین و زیبا ترین دسته گلها، باکس گل ها و سبد گل ها را پیدا کنید.

گلزار طلا؛ خاص و به یاد ماندنی

به شما این اطمینان را میدهیم که با خرید از گل فروشی ما همیشه ما را به خاطر داشته باشید. این شعار این گل فروشی است، در این گل فروشی محصولات زیبایی میبینید که شاید تا به حال آنها را ندیدید. اگر به دنبال این هستید که دسته گل یا باکس گلی بهتر از تصوراتتان خریداری کنید بهتر است گه از گل فروشی طلا دیدن فرمایید. یکی از مزایا این گل فروشی دسترسی ساده و مناسب این گل فروشی است. شما میتوانید این گل فروشی را در خیابان فرشته شبدیز نبش کوچه افشار مشاهده کنید. در آن جا معمولا جای پارک به راحتی یافت میشود.

گل فروشی فرشته

گل فروشی فرشته

گل فروشی بیلیون رز؛ معنی خرید راحت

گل فروشی بیلیون رز، کاندید کسب عنوان بهترین گل فروشی در خیابان فرشته است. این گلفروشی یکی از معروف ترین گلفروشی‌های شمال تهران نیز می‌باشد. این گل فروشی فرشته، خدماتی نظیر دسته گل عروس، گل آرایی ماشین عروس، سبد گل، باکس‌ گل، تاج گل برای مراسم ترحیم و یا مراسم تبریک، ارائه می‌دهد. از مزایا این گل فروشی میتوان به ارسال رایگان همه محصولات به تمام تهران اشاره کرد. شما میتوانید محصول خود را به صورت انلاین از پیج اینستاگرام این گل فروشی خریداری کنید.

گل ‌فروشی خوشه؛ بهترین انتخاب برای گل و گیاهان آپارتمانی

این گل فروشی یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های کلکسیونی و آپارتمانی از گیاهان را با تنوعی بیش از هزار مدل را دارد. اگر شما هم برای خرید گل و گیاه آارتمانی برای محل کار یا خانه خود دوست دارید که یک محصول کمیاب خریداری کنید به شما پیشنهاد میکنم که از گل فروشی خوشه دیدن فرمایید. یکی دیگر از محصولات تخصصی این گل فروشی انواع دسته گل عروس هست شما میتوانید انواع دسته گل های عروس را از این فروشگاه گل خریداری کنید. آدرس این گل فروشی جردن، مرکز خرید مدرن الهیه، طبقه 1 است.

گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی آنلاین در فرمانیه

دلایل زیادی دارد که شما نمیتوانید در محله فرشته به صورت حضوری به گل فروشی مراجعه کنید. برای مثال افرادی که در این محله زندگی میکنند اکثرا سلبریتی، فوتبالیست و افراد مشهور و سرشناس کشور هستند و وقت کافی برای خرید گل ندارند یا نمیتوانند زیاد در مکان های عمومی دیده شوند.

گل فروشی شادیچی برای حل این مشکل یکی از بهترین راه های موجود میباشد. شما میتوانید انواع محصولات دلخواه خود را به صورت آنلاین یا تلفنی سفارش دهید. کمتر گل فروشی آنلاینی در ایران وجود دارد که امکان شخصی سازی محصول را برای مشتری فراهم میکند. ما در گل فروشی شادیچی با ایده احترام به نظر فروشنده امکان شخصی سازی محصولات را برای مشتریان گرامی فراهم کرده ایم