نمایش 1–12 از 21 نتیجه

نمایش 12

سبد گل لیلیوم

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای تسلیت

۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای مراسم سالگرد

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

سبد گل بله برون

۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل آبشاری

۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی سید خندان

خیلی‌ها محله سید خندان تهران را به اسم می‌شناسند. پیش از این‌ محله‌های قدیمی زیادی در تهران را به شما معرفی کردیم و حالا نوبت به آن رسیده که به سراغ محله سید خندان تهران برویم. سید خندان یکی از محلات قدیمی شهر تهران  است. به دلایلی مختلفی چون مسیر دسترسی مناسب به مراکز خرید رستوران ها و پارک های مختلف این محله مکان مناسبی برای زندگی در تهران تبدیل شده است. همچنین این محله به اهل فرهنگ و هنر تهران معروف است. چند مرکز فرهنگی مهم موسسه فرهنگی ايران سنجش و فرهنگ‌سرای ارسباران در این منطقه حضور دارند. اگر شما هم این مطلب را میخوانید احتمالا در این محل زندگی میکنید یا قصد رفتن به این محله را دارید. یکی از سولاتی که در ذهن شماست این است که گل فروشی های سید خندان کجاست؟ کدام گل فروشی در این محله بهتر است. در ادامه به بهتریکن گل فروشی در سید خندان میپردازیم.

گل فروشی سید خندان

گل فروشی سید خندان

آشنایی کوتاه با محله سید خندان

محله سید خندان یکی از محله های قدیمی و معروف تهران است. سیدخندان مرز میان منطقه ۷ و منطقه ۳ است. نام این محله برگرفته از شخصی معروف است به نام سیدجعفر شاه صاحب معروف به سیدخندان. این شخص یکی از بزرگان تهران در زمان قدیم بوده است. در گذشته‌های نه‌چندان دور، سیدخندان محله‌ای خوش آب و هوا و سر سبز بود. اما با گذشت زمان و گسترش شهرنشینی، این محله نیز توسعه پیدا کرد و با افزایش ساخت و سازها، این محله به چیزی که اکنون هست تبدیل شده.

لیست بهترین گل فروشی های محله سید خندان

در محله بیش از 20 گل فروشی وجود دارد. اما یکی از مشکلات اصلی پیدا کردن گل فروشی خوب به همراه آدرس است. همچنین با توجه به ترافیک شهر تهران  بدون مقصد مشخص پیدا کردن گل فروشی خوب کار سختی است. در این جا لیستی از بهترین گل فروشی های سید خندان را برای شما جمع آوری کرده ایم.

گلفروشی گل پارسیان منطقه ۷، سیدخندان، میدان پالیزی، میدان شهید قندی، نبش کوچه کریمی
گل فروشی دانژه تهران،محله سید خندان، خیابان خواجه عبدالله انصاری
گل فروشی یاس سفید خیابان شریعتی، بالاترازپل سیدخندان ، روبروی پارک شریعتی
گل ‌فروشی زنبق طلایی سید خندان خواجه عبدالله جنب کوچه چهاردهم پلاک ۶۰

این ها  لیستی از بهترین گل فروشی های محله سید خندان است که شما میتوانید از آن های انواع گل و گیاه را تهیه کنید. در ادامه به بررسی این گل فروشی ها میپردازیم.

در انتخاب گل فروشی مناسب چند عامل مهم وجود دارد که با در نظر گرفتن آن ها میتوان بهترین گل فروشی مد نظر را انتخاب کرد.

گلفروشی گل پارسیان؛ بهترین تاج گل های سید خندان

اگر شما هم قصد خرید تاج گل را دارید یا اینکه میخواهید یک هدیه مناسب برای افتتاحیه یا حضور در نمایشگاه یکی از همکارانتان را به او تبریک بگویید بهترین انتخاب برای شما گل فروشی سید خندان است. این گل فروشی که به صورت تخصصی روی تاج گل کار میکند و انواع تاج گل های ترحیم و تبریک و همینطور تاج گل های چند طبقه را برای شما طراحی و میسازد. آدرس این گل فروشی سیدخندان، میدان پالیزی، میدان شهید قندی، نبش کوچه کریمی است.

گل فروشی دانژه

کمتر کسی در تهران است و اسم گ فروشی دانژه را نشنیده باشد. این گل فروشی سید خندان، سفارش گل تحویل فوری را نیز می‌پذیرد. در این گل فروشی میتوان انواع سبد گل، دسته گل، باکس گل، تاج گل و صد ها نوع محصول دیگر در این گل فروشی یافت کرد. همچنین برای خرید انواع گیاهان آپارتمانی می‌توانید به فروشگاه دانژه گل مراجعه کنید. آدرس این گل فروشی تهران،محله سید خندان، خیابان خواجه عبدالله انصاری میباشد.

گل فروشی یاس سفید مخصوص خاص پسند ها

این گل فروشی تمام مواد اولیه خود را به صورت انحصاری و سفارشی تولید میکند. این گل فروشی از دو گلفروشی که در با به آن اشاره کردیم کیفیت بالاتری دارد اما در کنار آن قیمت آن هم مقداری بالاتر از دیگر گل فروشی های سیدخندان است. در این گل فروشی شما به راحتی گل های کمیاب و فصلی که در گل فروشی های معمولی پیدا نمیشود را میتوانید پیدا کنید.

شادیچی؛ بهترین مرجع برای خرید گل در سید خندان

امکان دارد شما به هر بهانه ای نتوانید در ترافیک سنگین سطح شهر به صورت حضوری به مغازه های گل فروشی سید خندان مراجعه کنید، پس بهترین گزینه خرید گل به صورت آنلاین است. ما در تلاش هستیم در گل فروشی آنلاین شادیچی تا حد ممکن خدماتی ارائه کنیم. که همه افراد با سلیقه های مختلف برای خرید گل راضی نگه داریم. ما در گل فروشی شادیچی محصولاتی از قبیل: دسته گل، سبد گل، باکس گل یا جعبه گل، تاج گل، رز جاودان و صد ها محصول جدید را با جدیدترین متدهای گل آرایی با بهترین کیفیت آماده کنیم.

یکی از مزایا خرید اینترنتی از گلفروشی شادیچی، ضمانت قیمت و کیفیت تمام محصولات است و در صورت نارضایتی شما وجه شمارا برمیگردانیم. شما میتوانید با سفارش اینترنتی یا تلفنی از گل فروشی شادیچی به هر نقطه سید خندان به صورت فوری و رایگان گل ارسال کنید.