نمایش 1–12 از 20 نتیجه

نمایش 12

سبد گل با پول

۹۵۰,۰۰۰ تومان

سبد گل تبریک

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای مراسم سالگرد

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای فوت مادر

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی زعفرانیه

محله زعفرانیه تهران یکی از محله های اعیان نشین و قدیمی شهر تهران و منطقه شمیران است. این محله در دامنه کوه های توچال قرار دارد. در این منطقه می توان ترکیبی از شهرسازی مدرن و سنتی را در آن به راحتی مشاهده کرد. در ادامه به بررسی کامل این گلفروشی های این محله می پردازیم.

آشنایی با محله زعفرانیه

زعفرانیه یکی از محله‌های تهران واقع در شمال شهر تهران و منطقه شمیران و منطقه 1 است. این محله که در کوهپایه‌های البرز قرار دارد،در این محله  شهرسازی مدرن و سنتی را به وضوح میتوان مشاهده کرد. زعفرانیه یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق تهران می‌باشد. زعفرانیه از سمت شمال به ارتفاعات توچال از سمت جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از سمت شرق به خیابان تجریش، و از سمت غرب به ولنجک میرسد.

به دلیل دسترسی مناسب و ترافیک پایین این منطقه افراد ثروتمند و پولدار این محدوده را برای قرار ملاقات و مراسم های خود انتخاب میکنند.

گل فروشی زعفرانیه

گل فروشی زعفرانیه

کدام گل فروشی در زعفرانیه بهتر از گل فروشی های دیگر است؟

در هنگام انتخاب گل فروشی خوب چند عامل اصلی همیشه حرف اول را میزنند. این عوامل عبارت اند از قیمت، کیفیت، تنوع کالا، زیبایی، دسترسی و.. ما با استفاده از این فاکتور ها لیستی از بهترین گل فروشی های زعفرانیکه تهیه کرده‌ایم.

بوتیک گل فلوریش زعفرانیه، سه راه آصف، مرکز خرید زعفرانیه پلازا، طبقه همکف، پلاک ۱۱
گل مدرن تهران، زعفرانیه، خیابان ولیعصر، خیابان فلاحی
گل فروشی الف تهران زعفرانیه مقدس اردبیلی میدان الف گل فروشی الف
گلفروشی باغ گل کشت کار تهران، منطقه 1، مقدس اردبیلی (زعفرانیه)، پلاک 90

گل فروشی فلوریش مخصوص سخت پسند ها

در کل اگر به دنبال خرید گل با قیمت پایین هستید این محله برای شما انتخاب خوبی نیست. گلفروشی فلوریش یکی از معروف‌ترین گلفروشی‌های زعفرانیه است.این گلفروشی با ارائه انواع باکس گل و دسته گل های بسیار لوکس و زیبا انتخاب بسیار خوبی را برای افرادی که میخواهند با یک هدیه خود را ماندگار سازند است. آدرس این گلفروشی سه‌راه آصف، مرکز خرید زعفرانیه پلازا، طبقه همکف، پلاک 11 میباشد.

گل فروشی مدرن

اگر دوست دارید تا سفارش خود با کمترین زمان ممکن حاضر و آماده شود قطعا این گلفروشی انتخاب خوبی برای شماست. گفروشی مدرن بهترین انتخاب برای افرادی که در کافه‌ها و رستوران‌های خیابان مقدس اردبیلی قرار ملاقات یا مراسمی دارند است.

مجموعه گل الف؛ از الف تا ی در این گل فروشی موجوده

اگر شما هم نمی دانید که برای مناسبت مورد نظر چه گلی را انتخاب سعی کنید یک تماس با مشاوران این مجموع بگیرید. این مجموعه با در اختیار داشتن کادر فروش و با تجربه میتوانند به شما بهترین راهنمایی را بدهند تا در انتخاب گل بیشترین نتیجه را داشته باشید.

گلفروشی باغ گل کشت کار

این گل فروشی در بهترین جای زعفرانیه قرار دارد. اگر دوست دارید تا بدون اینکه در بلوار زعفرانیه بگردید این گل فروشی پیشنهاد خوبی برای شماست. گلفروشی کشت کار دارای انواع گل و گیاه های طبیعی با قیمت مناسب است. آدرس این گل فروشی: مقدس اردبیلی (زعفرانیه)، پلاک 90 می باشد.

گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی در زعفرانیه

یکی از مزایای گل فروشی شادیچی وجود شعبات زیاد و همکاری با گلفروشی های مطرح تهران است. در هنگام سفارش نزدیک ترین شعبه به شما محصول را ارسال میکند. همچنین از مزایا شادیچی حذف واسته و خرید مستقیم از گلخانه است.