نمایش 1–12 از 31 نتیجه

نمایش 12

سبد گل هدیه شیک

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

جعبه گل حرف A

۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

سبدگل برای عرض تسلیت

۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل تولد

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

باکس گل روز عشق

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

سبد گل بله برون

۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان

بهترین گل فروشی خیابان دولت

خیابان دولت یا خیابان کلاهدوز یکی قدیمی‌ترین محله‌های تهران است. ابتدای این خیابان از پاسداران شروع و به خیابان شریعتی ختم می‌شود. خیابان کلاهدوز از شمال به بزرگراه صدر، از غرب به خیابان شریعتی، از شرق به خیابان پاسداران و از جنوب به بزرگراه همت منتهی می‌شود. حال اگر قصد خرید از گل فروشی های خیبان دلت را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باید.

همانطور که در قسمت بالا مشاهده کردید این خیابان در مجاورت با بلوار ها و خیابان هایی مانند نشاط، پاسداران و اندرزگو است. پس افراد ساکن در این منطقه هم افراد مرفه و پولداری هستند. شاید شما در این منطقه قراری مهم یا عاسقانه دارید اما نمیدانید که بهترین گلفروشی منطقه کدام گلفروشی است. در این مطلب قصد داریم به شما بهترین گلفروشی های خیبان دولت را معرفی کنیم.

گل فروشی دولت

گل فروشی دولت

آشنایی با خیابان دولت

در واقع این خیابان تا حدود 100 سال پی اصلا وجود نداشت و جزو باغات تهران محسوب میشد. این خیابان به دستور ناصر الدین شاه برای توسعه شهر تهران ساخته شد. این منطقه به دلیل آب و هوای مناسب و ترافیک کم مورد استقبال افراد پول دار و مرفه زیادی در تهران شده است.

گل فروشی دولت تهران، خیابان کلاهدوز (دولت)، بین ارم و رحمانی
گل فروشی آیریس پاسداران ، نبش کوهستان یکم
گل فروشی کاتلیا اختیاریه – رستم آباد، دیباجی جنوبی، نبش بن بست مفید، پلاک 30
گل ‌فروشی دیبا دیباجی جنوبی،پلاک۷۸/۱

گل فروشی دولت؛ معروف ترین گلفروشی در بلوار کلاهدوز

این گل فروشی در بهترین لوکیشن این منطقه قرار دارد و به دلیل داشتن انواع باکس گل و سب گل های زیبا بسیار در تهران معروف است. اگر شما هم قصد خرید از این گل فروشی را دارید آدرس آن: خیابان کلاهدوز (دولت)، بین کوچه ارم و رحمانی است.

خرید گل در دولت از گل‌فروشی کاتلیا؛ بهترین انتخاب برای خاص پسند ها

اگر شما هم قصد دارید تا در مراسم های خود از گل آرایی استفاده کنید پیشنهاد میدهم که سری به این گل فروشی بزنید. این گلفروشی زیبا با در اختیار داشتن گل آرا های حرفه ای و آموزش دیده به بهترین نخوه میتوانند شفارش شما را اماده و به شما تحویل دهند. گل‌فروشی کاتلیا در حوضه گل آرایی به عنوان بهترین گل فروشی در خیابان دولت معرفی شود و شما با خیال راحت میتوانید از این گل‌ فروشی در خیابان دولت خرید کنید.

اگر قصد خرید گل از گلفروشی کاتلیا را دارید، باید در خیابان دولت به سمت غرب، وارد خیابان دیباجی شوید پس از خیابان مفید، این گل‌فروشی را مشاهده می‌کنید. لازم به یادآوری به دلیل جای پارک مناسب هم هیچ نگرانی بابت جریمه شدن خودروی خود نخواهید داشت.

گل فروشی آیرس؛ ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری

اگر شما هم دوست دارید تا به صورت غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید و سپس بعد از اتمام سفارش محصول بدون معتلی سفارش خود را تحویل بگیرید این گل فروشی بهترین انتخاب شما در این خیابان است.

در این گل فروشی انواع گل و گباهان طبیعی با قیمت مناسب و ارسال رایگان در محدوده وجود دارد. جهت خرید حضوری میتوانید به ادرس: تهران، انقلاب اسلامی، وصال شیرازی، بین طالقانی و شفیعی مراجعه کنید.

گل‌فروشی‌ دیبا؛ معنای کلمه لوکس و لاکچری

یکی از لاکچری‌ترین خیابان‌های تهران، خیابان دیباجی جنوبی است که در آن گلفروشی‌هایی وجود دارند. از معروف ترین آنها میتوان به گلفروشی دیبا اشاره کرد. این گل فروشی با ارئه بهترین خدمات در زمینه گل و گیاه طبیعی انواع تاج گل، باکس گل، سبد گل و… توانسته بهترین رتبه را در بین گلفروشی های منطقه بگیرد. اگر قصد خرید یک هدیه خاص و کمیاب را دارید پیشنهاد میکنم سری به این گل فروشی بزنید. آدرس این گل فروشی: دیباجی جنوبی،پلاک۷۸/۱.

گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی در تهران و خیابان دولت

به طور گلی دو روش حضوری و غیر حضوری برای خرید گل بیشتر وجود ندارد. شما میتوانید با استفاده از وب سایت شادیچی آنواع تاج گل، دسته گل، باکس گل و هزاران محصول دیگر را بدون نگرانی و فقط با چند کلیک خریداری نمایید. یکی از امکانات گل فروشی شادیچی ارائه ارسال رایگان و فوری در محدوده دیباجی، پاسداران و خیابان دولت است. گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی در تهران