نمایش 1–12 از 27 نتیجه

نمایش 12

سبد گل هدیه

۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل حرف T

۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان۱,۶۱۹,۰۰۰ تومان

جعبه گل قرمز

۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل زنانه

۲,۱۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل رز حرف S

۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی در ولی عصر

خیابان ولی عصر بلند ترین خیابان خاورمیانه یکی از معروف ترین خیابان های ایران است. این خیابان بزرگ از شمال تا جنوب تهران را به هم متصل میکند. هر روز صد ها هزار نفر در این خیابان تردد میکنند. همانطور که گفته شد این خیابان بزرگ ترین خیابان ایران است پس بدیهی است که از هر صنفی تعداد فروشگاه های زیادی وجود داشته باشد. در این خیابان بیش از 40 گل فروشی وجود دارد با ما همراه باشید تا بهترین گلفروشی های خیابان ولی عصر را به شما معرف کنیم.

گل فروشی در ولی عصر

گل فروشی در ولی عصر

درباره خیابان ولیعصر

این خیابان یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران است که اتفاقات را به خود دیده و  میتوان آن را به یکی از خیابان های مهم تهران دانست. در طی سالیان طولانی این خیابان دستخوش تغییرات زیادی شده است. رضا شاه در سال 1304 تصمیم گرفت تا خیابان ولیعصر را بسازد او دوست داشت که کاخ مرمر را به کاخ سعدآباد وصل کند. قبل از انقلاب این خیابان به خیابان پهلوی معروف بود و بعد از انقلاب به خیابان پهلوی تبدیل شد.

گل فروشی پاتریس خیبان ولیعصر، میدان منیریه، خیابان معیری، پلاک 4
گل فروشی پندا خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان توانیر، روبروی بیمارستان دی، پلاک 4
گل هیلتون خیابان ولیعصر، بعد از سه راه عباس آباد، پلاک 974

خیابان ولی عصر خیابان بزرگی است و اگر بخواهیم که بر اساس کل خیابان مثال بزنیم باید بیش از صد گل فروشی را در آن نام ببریم. اما ما قصد پیدا کردن بهترین گل فروشی های این خیابان را داریم این سه گل فروشی از نظر قیمت، کیفیت، زیبایی، برخورد فروشندگان، تنوع محصولات و… رتبه بالاتری را نسبت به سایر گل فروشی ها گرفته اند.

گل فروشی پاتریس؛ مناسب برای ساکنین میدان منیریه

اگر شما هم قصد خرید گل در نزدیکی میدان منیریه را دارید این گل فروشی یکی از بهترین گل فروشی های انتخابی شماست. در این گل فروشی انواع سفارشات گل آرایی ماشین عروس، انواع تاج گل هایی ترحیم و تبریک و همین طور انواع دسته گل های مناسبت های مختلف را میتوان سفارش داد. یکی از مزایای این گل فروشی قیمت مناسب محصولات شان هست. برای مثال اگر در منطقه یک قیمت یک شاخه گل رز 100 تومان باشد در این فروشگاه 50 یا 60 تومان میباشد.

گل فروشی پندا؛

یکی از بهترین گل فروشی های خیابان توانیر است. این گل فروشی به دلیل نزدیکی به بیمارستان دی بیشتر تمرکز خود را بر روی انواع دسته گل برای مناسبت زایمان و یا عیادت از مریض ها کرده است. این گل فروشی تنوع بسیار خوبی از انواع دسته گل و باکس گل را دارد شما میتوانید برای خرید گلی که دوست دارید به صورت تلفنی میتوان سفارش داد.

گل فروشی هیلتون؛ مخصوص خاص پسند‌ها

اگر برای مناسبتی مهم میخواهید تاج گل ارسال کنید یا برای نمایشگاه یا بازار که کسی در آنجا غرفه ای دارد هدیه ای درخور ارسال کنید قطعا شک نکنید که بهترین را برای اینکار خرید از گل فروشی هیلتون است. این گل فروشی واقع در خیابان ولیعصر، بعد از سه راه عباس آباد بهترین گل های این منطقه را به مشتریان میدهد. اگر شما هم دوست دارید که یک هدیه درخور و خاص تهیه کنید به شما پیشنهاد میکنم که به این گلفروشی سربزنید.

گل فروشی شادیچی؛ بهترین گل فروشی آنلاین در خیابان ولیعصر

اگر شما هم وقت کافی برای خرید گل به صورت حضوری را ندارید یا دوست ندارید تا در ترافیک سرسام آور خیابان ولیعصر تا بازار گل یا گل فروشی های سطح شهر بروید بهترین پیشنهاد برای شما خرید از گل فروشی شادیچی است. گل فروشی شادیچی با در اختیار داشتن بهترین و خلاق ترین گل آرا های ایران در تلاش است تا با تولید محصولات جدید و خاص هر روز مشتریان را به وجد بیاورد. یکی از مزایا خرید گل از گل فروشی شادیچی امکان ارسال رایگان به تمام نقاط تهران است.

گل فروشی شادیچی بهترین راه برای خرید گل است. شما میتوانید با خرید از گل  فروشی شادیچی راحتی را برای خود به همراه بیاورید.