نمایش 1–12 از 38 نتیجه

نمایش 12

باکس گل love

تماس بگیرید

باکس گل قلبی ولنتاین

۱,۲۷۶,۵۰۰ تومان۱,۹۹۴,۲۵۰ تومان

باکس گل حرف K

۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی اندرزگو

بلوار اندرزگو از محله‌های شلوغ و لوکس تهران است که اماکن تجاری و فرهنگی زیادی هم در آن حضور دارد. ممکن است شما در حوالی این بلوار بخواهید به یک مهمانی یا مراسم خاص بروید و قصد دارید تا با خرید گل، مخاطبتان را تحت تاثیر بگذارید. حالا تنها سوالی که در ذهن دارید این است که چه گل فروشی در اندرزگو مناسب است. در مطلب قصد داریم تا با آشنا کردن شما با بهترین گلفروشی های اندرزگو به شما در خرید از یک گلفروشی مناسب کمک کنیم.

آشنایی کوتاه با محله و بلوار اندرزگو

بلوار و محله اندرزگو از دسته مکان هایی در تهران است که هرکسی نام آن را شنیده است. در بلوار اندرزگو به دلیل وجود رستوران های معروف متعدد همیشه ترافیک بالایی در این منطقه حاکم است. همچنین محله اندرزگو از امکانات و دسترسی‌های ویژه و بسیار خوبی برخوردار است.

قبل از احداث پل صدر، محله اندرزگوی پر بود از قلیان فروشی و مغازه‌های چوب فروشی و تعمیرگاه خودرو! حوالی سال 83 که بلوار اندرزگو احداث شد بلوار اندرزگو به محلی برای خرید، خوراکی و ساختمان‌های بسیار زیبا تبدیل شد و بازار مسکن در اون نسبت به سایر محلات تهران، رونق خاصی پیدا کرد.

بلوار اندزگو با ایستگاه مترو قیطریه فاصله کمی دارد. همچنین امکان دسترسی به خدمات حمل و نقل عمومی نیز در بلوار اندرزگو وجود دارد. نکته مثبت دیگر درباره بلوار اندرزگو این است در این بلوار به انواع خدمات و اماکن تجاری و فرهنگی وجود دارد.

گل فروشی در اندرزگو

گل فروشی در اندرزگو

مکان های مهم بلوار اندرزگو

از جمله مکان ها مهم این منطقه به مراکز خرید، بیمارستان و مساجد این بلوار اشاره کرد.

مراکز خرید و پاساژ : مرکز خرید دریای نور، برج اندرزگو، برج سانا و  مرکز خرید روبان نور اشاره کرد. این مراکز دارای کافه ها و رستارن های زیادی هستند و برای قرار ملاقات های دوستانه عالی هست.

بیمارستان ها و مراکز درمانی: در این محله بیمارستان های خصوصی و پر امکانات زیادی وجود دارد. اگر قصد ملاقات یا عیادت از کسی که در اندرزگو بستری هست را دارید احتمالا در یکی از این بیمارستان هاست. بیمارستان رفیده، کلینیک الماس فرمانیه و کلینیک امید از بزرگ ترین مراکز درمانی اندرزگو هست.

بهترین گلفروشی های خیابان اندرزگو

خب رسیدیم به همان جایی که شما دنبال آن بودید لیست بهترین گلفروی های اندرزگو همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، این محله جزو محله های جوان پسند تهران است. بدلیل وجود کافه و رستوران های زیاد این محله به مکان مناسبی برای جوانان تبدیل شده. پس طبیعی است که در این محله تعداد زیادی گلفروشی حضور داشته باشد.

گل روما                                             نیاوران، بعد از خیابان جماران، جنب بانک کشاورزی
گل‌فروشی پوژان بلوار اندرزگو، حدفاصل بلوار کاوه و خیابان قیطریه
گل فروشی نوژا بلوار اندرزگو، بین بلوار کاوه و خیابان قیطریه، پلاک ۱۳۰
گلفروشی خوشه بلوار مدرس شمالی، خیابان نلسون ماندلا شمالی، جنب مجتمع مدرن الهیه

گل روما با امکان خرید آنی

زمانی که شما قصد خرید از یک گلفروشی را دارید حتما این مشکل برایتان پیش آمده که ساعت ها باید در انتظار سفارشی که میدهید باشید. ولی این گل فروشی با داشتن کادر حرفه ای و قوی سفارش های خود را کمتر از دو ساعت به مشتری تحویل میدهد.

گلفروشی پوژان

کمتر کسی است که در محله اندرزگو زندگی کند و اسم این گلفروشی را نشنیده باشد. این گلفروشی با در اختیار داشتن گل آراهای حرفه ای لوکس و لاکچری ترین دسته گل های تهران را به فروش میرساند.

گلفروشی نوژا قیمت مناسب

اگر مقداری میخواهید هزینه خود را کم کنید و قیمت برای شما اهمیت دارد. بهتر است از این گلفروشی دیدن کنید. این گلفروشی با فروش محصولات خود با سود کم معروف است.

گلفروشی خوشه با مدل های انحصاری

اگر از خرید گل های رایج بازار خسته شدید بهتر است به این گلفروشی سری بزنید. این گلفروشی با مدل های انحصاری و خاص خود هر بیننده ای را به وجد میاورد.

گل فروشی شادیچی بهترین گلفروشی اندرزگو

گل فروشی شادیچی با متخصصان حرفه ای و مجرب توانسته تا یکی از بهترین گلفروشی های تهران لقب بگیرد. گلفروشی شادیچی با ارائه انواع تاج گل، باکس گل، رز جاودان و سبد گل های شیک و مدل جدید و با توجه به قیمت مناسب و ارسال راییگان در سراسر تهران راحتی در خرید را برای همه‌ی همشهریان عزیز فراهم میکند.