نمایش 1–12 از 34 نتیجه

نمایش 12

باکس گل با بادکنک

۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل رز بزرگ

۱,۶۱۰,۰۰۰ تومان

سبد گل تبریک تولد

۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل رز رنگی

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

سفارش گل در الهیه یکی لوکس ترین مکان های تهران

با خرید گل از گل فروشی الهیه، بهترین کادوی خاطره انگیزی که میتوان به دلبند خود دهید. الهیه از محله‌های معروف و مرفه نشین تهران است که مراکز مختلف رفاهی، فرهنگی و تجاری بسیاری در آن وجود دارند. ممکن است با یک نفر یا گروهی در این مکان قرار ملاقات مهمی داشته باشید، یکی از بهترین وسیله ها برای شروع کردن صحبت خرید هدیه مناسب آن مراسم است.

گل ها همیشه بهترین هدیه در هر نوع مراسمی هستند. شاید شما قصد خرید گل در الهیه را داشته باشید. حال به دلیل ترافیک و شلوغی زیاد این محله نتوانید در خیابان‌ها به دنبال گل‌ فروشی بگردید پس باید قبل از بیرون گشتن باید به دنبال یک گل فروشی مناسب بگردید. به همین منظور لیستی از بهترین گل فروشی های الهیه به همراه ادرس و ویژگی را برای شما تهیه کردیم تا در هنگام خرید بهترین گل فروشی را در الهیه پیدا کنید.

محله الهیه تهران و خیابان‌های آن

الهیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. الهیه از شمال به تجریش، از غرب به خیابان ولیعصر و اتوبان مدرس و محله محمودیه، از جنوب به پل صدر و از شرق به خیابان شریعتی و محله قیطریه مجاورت دارد.

همین موضوع باعث شده به دلیل دسترسی راحت به این محله برای قرار های ملاقات مناسب باشد. الهیه در منطقه ۱ تهران و شهرستان شمیرانات واقع شده‌ است.در این محله سفارت های زیادی وجود دارد و محل اقامت اتباع خارجی زیادی است.

مراکز مهم در الهیه تهران

از جمله خیابان‌های مهمی که در الهیه قرار دارند، تختی، هدیه، به خیابان‌های مریم الهیه، آفریقا، فرشته، فیاضی، جردن، چناران، پارسا، آقا بزرگی (امین الدوله)، سروستان، کامران و کوهیار اشاره کرد. تمام این خیابان‌ها به مراکز فرهنگی و تجاری مختلفی دسترسی دارند.

مجتمع تجاری اداری سپهر الهیه، مرکز تجاری سام سنتر، کویین سنتر، مرکز تجاری پارسیان، برج چناران، مرکز خرید مدرن الهیه، مرکز خرید نماد الهیه و مجتمع آرتمیس از جمله مراکز تجاری و خرید در محله الهیه و حوالی آن هستند.

برای انجام مراسم مختلف نیز می‌توان به سراغ مسجد فرشته یا حسینیه قائمیه رفت. در بسیاری از مواقع که شما در این محله قرار دارید و به دنبال شرکت در یک مراسم یا قرار ملاقات هستید، نیاز دارید تا با پیداکردن یک گل فروشی در الهیه، گلی زیبا را خریداری کنید. به همین علت قصد داریم شما را با انواع گل فروشی در الهیه آشنا کنیم.

معرفی بهترین گل فروشی در الهیه

آدرس گلفروشی های الهیه گل‌ فروشی‌ های مختلفی در این محله وجود دارد. در این لیست اسم بهترین گل فروشی های الهیه تهران را جمع کردیم.

گل فروشی Rouge & Rose تهران، پل پارک وی، اخگری
گل فروش ارکیده الهیه، خیبان فرشته، پاساژ فرشته پ ۵۷
گل فروشی خوشه الهیه، خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، طبقه همکف
گل فروشی الهیه الهیه، خیابان مریم شرقی

 

از این رو اگر قصد خرید گل در الهیه تهران و در حوالی بلوار نلسون ماندلا را دارید، پیشنهاد می‌دهیم از خدمات این دو گل‌فروشی در الهیه استفاده کنید. تهران، خیابان فرشته، خیابان مریم شرقی، آدرسی است که شما می‌توانید برای خرید گل به آن‌جا بروید. همچین برای ارتباط با این گل‌فروشی‌ها نیز می‌توانید به لیست تلفن گل فروشی‌های نزدیک محله الهیه مراجعه کنید.

گل فروشی الهیه؛ لوکس ترین گل فروشی در الهیه

در این گل فروشی شما میتوانید محصولاتی را پیدا کنید که شاید در گلفروشی های دیگر تهران پیدا نکنید. در این گل فروشی همیشه گل های کمیاب پیدا میشود گل هایی مانند ارکیده و شب بو. اگر قیمت برایتان اهمیت چندانی ندارد پیشنهاد میدهیم که سری به این گل فروشی بزنید.

گل فروشی Rouge & Rose؛ یک گزینه مناسب برای دسته گل یا تاج گل

گلفروشی Rouge & Rose یکی از گل‌فروشی برتر در نزدیکی محله الهیه تهران و خیابان اخگری واقع شده است. این گلفروشی یکی از 4 گل فروشی محله الهیه است و از نظر مکانی نزدیک سام سنتر و سام کافه، رستوران پارک‌وی، نمایشگاه فرش عظیم زاده و مسجد فرشته قرار گرفته است.

شادیچی بهترین گل فروشی در الهیه

معمولا ساکنان منطقه یک تهران غالبا مدیران و بزینس من های بزرگ ایران را تشکیل میدهند از این رو شاید شما هم جزو این دسته باشید. پس یکی از چیز هایی که در هنگام خرید کردن در نظر دارید زمانی است که باید برای خرید گل یا چیز های دیگر صرف کنید.

گل فروشی شادیچی با ارائه خرید غیر حضوری و آنلاین به شما این امکان را میدهد که در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و با ارسال کمتر از یک ساعت در این محدوده شما را از هر نوع وسیله بینیاز میسازد.