نمایش 1–12 از 30 نتیجه

نمایش 12

باکس قلبی گل رز

۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل پیونی

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

سبدگل برای عرض تسلیت

۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای تسلیت

۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی اختیاریه

محله‌های زیادی در تهران وجود دارد که شما می‌توانید در آن‌ها  برای خرید گل برای قرارهای ملاقات و مراسم‌های خود اقدام کنید. اگر شما در نزدیکی محله اختیاریه حضور داشته باشید دوست دارید تا از گلفروشی های نزدیک آن محله اقدام به خرید گل کنید. زیرا با این کار دیگر زمان زیادی را در ترافیک نمی‌مانید و وقت خود را از دست نمیدهید. محله اختیاریه و احتشامیه از محله های بزرگ و معروف تهران هستند و پیدان کردن یک گلفروشی مناسب و خوب کار نسبتا مشکلی است. گل فروشی در اختیاریه تعداد کمی دارد و پیدا کردن آن هم کار نسبتا سختی است.

درباره محله اختیاریه

در گذشته اختیاریه جزوه محله دروس بوده. جالب است که بدانید در زمان های قدیم نام این محله حسین آباد بوده.

محله اختیاریه به دلیل آب و هوای خوب و مناسب برای زندگی تقاضای زیادی دارد. اختیاریه یکی از محله‌ هایی در استان تهران است که پس از تقسیم‌ بندی که در سال 1384، از رستم‌ آباد جدا و تبدیل به یک محله مستقل شده است.

به دلیل نزدیکی به بزرگراه صدر از شمال و از شرق به خیابان پاسداران و جنوب به خیابان کلاهدوز و از غرب به بلوار کاوه دسترسی آسانی را برای رسیدن به این محله را ایجاد کرده همین موضع باعث شده این منطقه پر از رستوران، تالار و مسجد برای برگزاری مراسم های گوناگون گردد.

در اختیاریه آثار تاریخی بسیاری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌‎توان به باغ و منزل مشیر الدوله و عمارت عزت الدوله اشاره کرد که این مکان ها برای قرار های دوستانه بسیار مناسب میباشد.

گل فروشی در اختیاریه

گل فروشی در اختیاریه

یکی از ملزوماتی که امروزه برای شرکت در ملاقات های رسمی یا دوستانه و یا ابراز ارادت به افراد و حتی ابراز همدردی کاربرد فوق العاده ای دارد خرید گل، تاج گل، سبد گل، باکس گل و… است. شما با این کار میتوانید خاص بودن خود را مخاطب خود نشان دهید.

اما پیدا کردن یک گلفروشی مناسب فاکتور های زیادی دارد و نمیتوان در مدت کوتاه این کار را کرد، فاکتور هایی نظیر:

  • کیفیت بالای محصولات
  • قیمت مناسب
  • امکان ارسال سریع و به موقع
  • پیگیری بعد از خرید
  • مشاوره قبل از خرید و…

در این مطلب قصد داریم تا با معرفی بهترین گل فروشی های این محله به شما در خرید راحت و آسان گل کمک کنیم.

گل فروشی دیبا تهران، اختیاریه، خیابان دیباجی جنوبی
گل فروشی آیریس تهران،اختیاریه،بلوار کاوه،خیابان اخلاقی شرقی،خیبان رحمانی
گل فروشی کلاسیک تهران، بلوار کلاهدوز، بین معتمدی و عفیف مصمم
گالری گل کاتلیا تهران، بلوار کلاهدوز، دیباجی جنوبی

گالری گل کاتلیا

کاتلیا، یکی از گل‌فروشی‌های بسیار معروف محله اختیاریه است. این گلفروشی بین محله اختیاریه و احتشامیه قرار دارد. گلفروشی کاتلیا به شما این امکان را میدهد که با خرید فوری و همین طور فروش انواع گل های باکیفیت میتوانید یک خرید آسان را تجربه کنید. گل فروشی کاتلیا، واقع در بلوار کلاهدوز، دیباجی جنوبی، نرسیده به خیابان سنجابی، نبش کوچه مفید قرار دارد.

گلفروشی دیبا

اگر به دنبال خرید گل در اختیاریه هستید و هزینه آن زیاد مهم نیست سری به این گلفروشی بزنید. گل فروشی دیبا با ارائه انواع باکس گل سبد گل و دسته گل های لاکچری به یکی از خاص ترین گلفروشی های اختیاریه تبدیل شده است.  اگر در یک قرار ملاقات در بوستان صدر حضور دارید پیشنهاد ما به شما گل فروشی دیبا است. گل فروشی دیبا واقع در خیابان حسین عرفانی، پس از تقاطع دیباجی جنوبی قرار دارد.

گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی در اختیاریه

گل فروشی شادیچی با در اختیار قرار دادن سفارش آنلاین و سهولت و آسانی در خرید را برای شما در اختیار قرار میدهد. گاهی پیش می آید که نمیتوانید در به صورت حضوری اقدام به خرید گل کنید. گل فروشی شادیچی این امکان را به شما میدهد که فقط با یک تماس تلفنی ساده و یا از وب سایت شادیچی به راحتی خرید خود را نهایی کنید.