نمایش 1–12 از 25 نتیجه

نمایش 12

گل فروشی آرژانتین

خرید گل در آرژانتین، گلفروشی های بسیاری در محله آرژانتین و در اطراف میدان آرژانتین وجود دارد اما انتخاب یک گل فروشی با تنوع بالا محصولات و قیمت مناسب کار سختی است. در این مطلب قصد داریم بهترین گلفروشی های محله آرژانتین را به همراه آدرس آن به شما معرفی نماییم

بهترین گل‌فروشی‌های موجود در میدان آرژانتین

یکی از معروف ترین میدان های تهران میدان آرژانتین است. میدان آرژانتین واقع در مطقه 6 و جزو مهمترین محله های تهران محسوب میشود. از دلایل مهم بودن این محله موقعیت جغرافیایی این محله است.

گل فروشی سلدا تهران، محله آرژانتین، خیابان بهشتی، سمت کوچه بیست و یکم
گلفروشی زیبا کده تهران، محله آرژانتین، خیابان بیهقی، خیابان بخارست
گل فروشی شادیچی تهران، محله آرژانتین، بزرگراه مدرس، خیابان اقاقیا

گل فروشی سلدا

این گل فروشی با سابقه در زمینه های سبد و دسته گل فعالیت بسیاری دارد و میتوان آن را به عنوان یکی از ارزان فروش و منصف ترین گل فروشی های محدود آرژانتین دانست. اگر قصد خرید حضوری گل در محله آرژانتین را دارید میتوانید به این گلفروشی سری بزنید.

گل فروشی زیبا کده زیباترین گل فروشی تهران

این گلفروشی با ارائه مدل های جدید و انحصاری سبد و باکس گل توانسته در مدت کوتاه شهرت زیادی در بین گل فروشی های معروف تهران به دست بیاورد. تنها مشکل این گل فروشی نداشتن خرید غیر حضوری یا انلاین است.

گلفروشی شادیچی بهترین گلفروشی میدان آرژانتین

اگر شما زمان کافی برای خرید گل ندارید، یا نمیتواند به دلیل ترافیک سنگین میدان آرژانتین ساعت ها منظر باشید و دوست دارید که بهترین گل های بازار را با ارزان ترین قیمت ممکنه خریداری کنید بدون شک گلفروشی شادیچی در صدر لیست قرار میگیرد. گلفروشی شادیچی با ارئه خرید آنلاین و ارسال رایگان در محله آرژانتین توانسته است به عنوان بهترین گل فروشی در محله آرژانتین معروف شود. محصولات ارائه شده در گلفروشی شادیچی اعم از تاج گل تبریک و ترحیم، انواع سبد گل مناسب برای مراسم های ختم یا نمایشگاه یا خواستگاری، انواع باکس گل برای روز ولنتاین و روز مادر، انواع تراریوم های شیشه ای، رز های جاودان و ابدی و هزاران نوع محصولات دیگر. شما میتوانید با خرید از گلفروشی شادیچی راحتی و سرعت در خرید را در زندگی خود احساس کنید.

گل‌فروشی در آرژانتین

گل‌فروشی در آرژانتین

مهم ترین مساجد محله آرژانتین

یکی از مکان هایی که در آن مراسم های ترحیم و ختم برگزار میشود، مساجد و اماکن مذهبی است. در محله آرژانتین مساجد بسیار بزرگی است که در آن میتوانید مراسم های خود را برگزار کنید مهم ترین مساجد این محله عبارت‌اند از :

مسجد ولیعصر تهران، محله آرژانتین، خیابان بهشتی، خیابان
مسجد اکبر تهران، محله آرژانتین، میدان آرژانتین، خیابان بهاران
مسجد پارک‌ سوار بیهقی تهران، محله آرژانتین، بزرگراه مدرس، ابتدای خیابان اقاقیا