نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 12

گل برای یادبود

فارغ از هرگونه مذهب و فرهنگ های قومی و ملیتی، مرسوم است دوستان و آشنایان برای شخصی که عزیزی را به تازگی از دست داده است گلی برای عرض تسلیت به منزل او یا به مراسم ترحیم در مسجد و بهشت زهرا ارسال میکنند. به طور کلی گل ها نشان دهنده ی رشد و تولدی دوباره  هستند.

امروزه از گل ها برای ابراز حس همدردی و تسکین قلبی در مراسمات ترحیم استفاده میشود و همچنین وجود گل ها باعث حس گرمی و آرامش در یک محیط غم انگیز می شود. نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می کنید بسیار مهم است چرا که گل ها هر کدام نماد خاصی دارد.

انواع گل های مورد استفاده در گل مناسب یادبود
گل گلایول گل میخک
  گل لیلیوم   گل آنتریوم
  گل داوودی   گل ژربرا

برای مثال گل مناسب یادبود با گل زیبای گلایل بسیار شکیل و زیبا میشود و سعی کنید در دسته گل مورد نظرتان تعداد بیشتر گل های استفاده شده گل زیبای گلایل باشد. این گل زیبا در کشور عزیز ایران و در شهر های محلات و دزفول به صورت گسترده ای کشت و پرورش می شود. نوعی‌ از گل گلایل موجود است که بومی کشور ایران بوده و اکثرا آن را به نام گلایل وحشی میشناسند. گلایل زیبای از نظر رنگ متنوع ترین گل میباشد ، و به طور قطع یقین می‌توان گفت که تنوع رنگی این گل از اکثر گل های دیگر بیشتر است.

گل برای یادبود با داوودی

گل برای یادبود

راهنمای نگهداری گل زیبای گلایل

  1.  زمانی که پیاز گلایل نیاز دارد به خواب رود می تواند متغیر باشد ، اما به طور معمول پیاز گلایل نیاز دارد به مدت زمان پنج ماه در دمای ۵ درجه ی سانتی گراد به خواب رود.
  2.  به طور معمول زمان گل دهی گل زیبای گلایل از اوابل خرداد ماه شروع می شود ، و در صورت تاخیر در گل دهی آنها تا پاییز ممکن است روند گل دهی به طول بی انجامد.

 پیام مناسب تسلیت همراه گل مناسب یادبود

تا حد امکان بهتر است تاج گل یادبود را خودتان به دست شخص مورد نظر برسانید اما اگر این کار ممکن نیست، می توانید با خرید آنلاین و اتصال کارت به گل منتخب خود پیامی را برای ابراز همدردی به خانواده ی مرحوم برسانید. اگر برای متن انتخابی سر در گم هستید که چه بنویسید ما در این مقاله چند متن پر طرفدار را برای شما میگذاریم و همچنین کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا در این مورد به شما کمک کنند.

جمله های زیر می توانند ایده های مناسبی باشند:

  • عمیقا برای از دست رفتن عزیزتان متاسفیم و ما در غم خود شریک بدانید.
  • ان شالله روح آن مرحوم شاد باشد و مورد رحمت الهی قرار گیرد.
  • خداوند منان به شما صبری ایوب عطا کند تا بتوانید غم از دست دادن عزیزتان را نیز تحمل کنید.