نمایش 1–12 از 115 نتیجه

نمایش 12

باکس گل love

تماس بگیرید

باکس گل قلبی ژیپسوفیلا

۹۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل حرف T

۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان۱,۶۱۹,۰۰۰ تومان

باکس گل قلبی ولنتاین

۱,۲۷۶,۵۰۰ تومان۱,۹۹۴,۲۵۰ تومان

گل برای ولنتاین

گل های رز معطر و زیبا هستند و همین باعث می شود که آنها به یک هدیه سنتی روز ولنتاین تبدیل شوند. با این حال، چه چیزی آنها را به بیان ایده آل احساسات ما برای آن شخص خاص تبدیل می کند؟ گل رز به عنوان گل عشق دیده می شود، با انواع و رنگ هایی که احساسات قدردانی، اشتیاق و میل را منتقل می کند. گل رز قرمز روز ولنتاین راهی به یاد ماندنی برای نشان دادن احساس تحسین، احترام و فداکاری شماست.

تعداد شکوفه های داده شده همراه با خود رنگ نیز معنی دارد. “مال من باش” و “دوستت دارم” احساسات مشترک کسانی است که در این روز خاص به عزیزانشان گل رز قرمز هدیه می دهند.

باکس گل ولنتاین برای پسر باکس ولنتاین لاکچری
دسته گل ولنتاین ‫ باکس ولنتاین مردانه‎
گل برای ولنتاین جدید باکس گل و شکلات تولد

بهترین دلایل برای هدیه دادن گل رز قرمز در روز ولنتاین

اگر فکر می کنید گل رز یک هدیه کلیشه ای برای روز ولنتاین است، امیدواریم نظر شما را تغییر دهیم. گل رز به عنوان نمادی رمانتیک، تاریخچه ای طولانی و باستانی دارد، و ما مفتخریم که این سنت را به جلو ببریم. چه یک دسته گل فانتزی هدیه دهید یا یک گل رز قرمز ساقه بلند، در اینجا چند دلیل عالی برای دادن این شکوفه ها به ولنتاین خود آورده شده است.

گل برای ولنتاین با رز

گل برای ولنتاین

آنها نماد عشق هستند صدها سال است که گل رز با اشتیاق و عشق همراه بوده است، که آنها را به هدیه ای عالی در یک روز برای عاشقان تبدیل می کند. ترتیبی از رزهای قرمز را انتخاب کنید و برای هر سالی که با هم گذرانده اید یک ساقه اضافه کنید. این گل های زیبا عشق و تعهد شما را به شکلی به یاد ماندنی بیان می کنند.

احتمالاً شریک زندگی شما از آنها انتظار دارد. مهم نیست چه چیز دیگری برای او می خرید، هیچ چیز مانند یک دسته گل رز قرمز خیره کننده نمی گوید “دوستت دارم”. بیشتر زنان گل‌ها را دوست دارند و دلیل خوبی هم دارند،  آنها سرزنده، معطر و زیبا هستند. با این حال، در روز ولنتاین، هر گلی این کار را نمی کند. رزهای قرمز با ساقه بلند زیبا را انتخاب کنید تا روز او را خاص تر کنید.

آنها هدیه مناسبی برای این مناسبت هستند. رد کردن یک گل آرایی آراسته کار سختی است. در حالی که هر گیرنده ترجیحات منحصر به فردی دارد، یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که تقریبا نیمی از مردم دوست دارند در روز ولنتاین گل رز قرمز بگیرند. این شکوفه ها را با جواهرات، یک خرس عروسکی یا چند شکلات کم رنگ ست کنید تا هدیه را به یاد ماندنی تر کنید. گل رز نمادی از عشق است – و این بهترین روز برای هدیه دادن آنها به کسی است که دوستش دارید.

مفهوم و نماد گل رز

در طول اعصار و در بسیاری از فرهنگ ها، گل رز نماد شور و اشتیاق بوده است. در مورد فولکلور عامه پسند، گل رز قرمز گل منتخب زهره ، الهه عشق رومیان بود. این یکی از دلایلی است که رزهای قرمز انتخاب محبوبی در میان ولنتاین هایی است که می خواهند عشق و علاقه خود را ابراز کنند.

صدها سال است که گل ها به معنای عشق، عشق، باروری و ازدواج هستند. در دوران ویکتوریا، عمل فلوریوگرافی شامل استفاده از شکوفه ها برای ارسال پیام های رمزگذاری شده بود. ستایشگران و عاشقان گل می فرستادند تا پیام هایی را منتقل کنند که آداب معاشرت غیرقابل قبول تلقی می شد و معنای هر گل از اسطوره، افسانه، افسانه یا مناسبت گرفته شده بود.

معنی خاص رز قرمز

رایج است که رز قرمز مظهر احساسات عاشقانه و عشق است و این معنی برای قرن ها تغییر نکرده است. در زمان رومیان، ثروتمندترین شهروندان – و همچنین خدایان و الهه‌ها – در آب پر از گلبرگ‌های رز غسل می‌کردند که عطر شگفت‌انگیزی و فواید نرم‌کننده پوست را به همراه داشت. یکی دیگر از دلایل اهمیت رمانتیک رز قرمز، اعتقاد مسیحیان اولیه است که گل نشان دهنده فضیلت مریم باکره است. به دلیل این باورها و اسطوره های دیرینه، رز قرمز به نمادی ماندگار از شور و عشق تبدیل شد.