نمایش 1–12 از 92 نتیجه

نمایش 12

گل برای هدیه دادن

همه میدانند که یکی از کارهای زیبا و لذت بخش، هدیه دادن به کسانی است که دوست شان داریم و یا از نظر شغلی برایمان مهم هستند. یکی از راحت ترین راه ها برای هدیه دادن به دیگران هدیه دادن گل های طبیعی است. شما میتوانید با مقداری هزینه اندک بهترین هدیه را برای دوستان و آشنایان خود تهیه کنید.یک دسته گل زیبا می تواند بهترین هدیه برای کسی باشد که شما آن ها را دوست دارید و میخواهید به نوعی محبت خود را به آنها ثابت کنید.

اما یکی از نکات مهمی که در هنگام هدیه دادن گل به کسی به آن باید رعایت کنیم، این است که چه گلی برای چه کسی و چه مکانی و چه مناسبتی مناسب است. در این مطلب قصد داریم تا انواع گل برای هدیه دادن را با هم بررسی کنیم.

چه کلی برای هدیه دادن مناسب است

کم تر کسی این موضوع را میدانند که اگر در انتخاب گل دقت زیادی کنند میتوانند تنیجه چند برابری از خریدی که دارند را داشته باشند. اما عامه پسند ترین گل هایی که هر کسی میتوان با دیدن آن شاد شود گل های: رز، پیونی، لیلیوم، صد تومنی، میخک، زنبق، لوندر (اسطوخودوس) بوته‌ای، ادریسی، نرگس و آفتابگردان هست.

سبد، باکس یا تاج گل کدام برای هدیه بهتر است؟

در زمانی که میخواهید به کسی هدیه ای بدهید حتما باید بدانید که برای چه کسی میخواد این کار را انجام بدهید. اگر برای نمایشگاهی که مدیر یا همکارتان در آن حضور دارد میخواهید گل تهیه کنید بهتر است که از تاج گل استفاده کنید. اگر یک قرار عاشقانه دارید و دوست دارید که با گلی که هدیه میدهید یک هدیه دیگر هم بدهید میتوانید از باکس گل و باکس گل های کشو دار استفاده کنید. اگر در مناسب نیمه رسمی یا رسمی مانند خواستگاری میخواهید شرکت کنید بهتر است که از سبد گل و دسته گل استفاده کنید. همچنین از سبد گل میتوانید در افتتاحیه مکان های کوچک مانند افتتاحیه مطب یا رستوران هم از این نوع محصول استفاده کنید.

قیمت کدام محصول مناسب تر است

در بحث قیمت باید چند فاکتور اصلی را در کنار هم گذاشته و پس از آن قیمت نهایی را محاسبه کنید. این چند فاکتور عبارت اند از: اندازه و سایز، نوع گل، جنس سبد و باکس، نوع گل آرایی. این ها عوامل اصلی در قیمت گذاری یک محصول است. برای مثال گل ارکیده یکی از گران قیمت ترین گل های بازار است و هر سر گل آن از 450 به بالا شروع میشود؛ یعنی در یک سبد گل کوچک که فقط 10 شاخه از این گل باشد 4.5 میلیون قیمت گل های آن میشود.

سایر و اندازه دیگر جنبه مهمی است که تاثیر به سزایی در قیمت گذاری یک محصول میگذارد برای مثال در یک سبد گل بزرگ با ارتفاع 70 سانت مقدار بسیار بیشتری گل نسبت به سبد گل 40 سانتی باید مصرف شود همین امر قیمت محصول نهایی شما را پایین یا بالا میبرد.

نوع گل آرایی: شاید در نگاه اول یک دسته گل یک چیز ساده به نظر بیاید اما برای ساخت یک دسته گل یا باکس گل باید ساعت ها زمان صرف گردد تا به زیبایی دلخواه مشتری رسیده شود. همین امر در محصولات مختلف میتوان باعث قیمت گذاری مختلفی میگردد.

گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی آنلاین

گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی آنلاین در تهران و کرج است که با در اختیار داشتن کادر بسیار حرفه ای و مجرب همچنین با استفاده از باز خورد مشتریان توانسته هر روز مدل های بسیار زیبا و جدید را به بازار عرضه کند. مدل ها و محصولاتی که فقط در گل فروشی شادیچی در دسترس میباشد.

همچنین گل فروشی آنلاین شادیچی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که در هنگام خرید محصولات خود ضمانت قیمت و کیفیت را به همراه محصول دریافت کنند.

یکی دیگر از مزایا گل فروشی شادیچی تحویل فوری در هفت روز هفته در کمتر از 2 ساعت در تمام نقاط تهران است. اگر شما فراموش کردیه اید که مناسبتی در پیش دارید و زمان کافی برای خرید گل از گل فروشی را ندارید گل فروشی شادیچی یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست شما میتوانید هر محصولی که دوست دارید را با قیمت مناسب و ارسال رایگان دریافت کنید.