نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 12

تاج گل برای مراسم سالگرد

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل تسلیت بزرگ

۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل ختم و عزا

۱۱,۱۱۱,۰۰۰ تومان

تاج گل عزاداری

۱۱,۱۱۱,۰۰۰ تومان

تاج گل لاکچری

۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

گل برای عزاداری

انواع مختلفی گل های مناسب مراسم ختم،عزا و سوگواری وجود دارد که بستگی به مقدار هزینه ای که مدنظر دارید و بسته به نوع مراسم و میزان صمیمیت شما با فرد یا خانواده متوفی می‌توانید از انواع مختلفی از تاج گل برای عزاداری، دسته گل ختم، سبد گل برای مراسم ترحیم انتخاب و سفارش دهید.

معنی و مفهوم گل ها در همه ی فرهنگ های سراسر جهان تقریبا مثل هم است. گل ها می توانند بیانگر نوع خاصی از احساس هر فرد باشند. سعی کنید قبل از تهیه ی گل مناسب مجلس خود اندکی تامل کنید که چه گلی میتوانید انتخاب کنید که مناسب مراسم شما باشد.پ

خرید دسته گل برای مراسم عزا سبد گل برای عزاداری
قیمت گل مناسب عزا سفارش تاج گل مناسب عزا
سفارش گل برای ختم دسته گل برای تسلیت مادر

گل‌های مناسب عزاداری

امروزه بیشترین گلی که برای مراسم عزا از آن استفاده می شود گل گلایل است زیرا نماد یادبود فرد متوفی است و همچنین به معنی روح و روان پاک است و برای احترام بیشتر به خانواده ی آن مرحوم استفاده میشود.

گل دیگری که در این مناسبت‌ها استفاده می‌شود گل داوودی است که نشان دهنده زندگی دوباره و ادای احترام به فرد متوفی می باشد. علاوه بر این دو گل انواع دیگری از آنها استفاده می‌شود که معمولا رنگ روشن مثل سفید و کرم دارند.

گل برای عزاداری با آنتوریوم

گل برای عزاداری

قیمت گل برای عزا در تهران

عوامل متعددی بر روی قیمت گل ترحیم تاثیر گذار است، عواملی مثل:

  1. نوع گلی که انتخاب می کنید
  2. تعداد گل های انتخابی
  3. بزرگی و کوچکی تاج گل ترحیم

ارکیده نیز از گران ترین گل ها به حساب می آید و گل میخک از گل های ارزان موجود در بازار به شمار می رود . در ضمن هر چه در تاج گل های ترحیم از تعداد گل های بیشتری استفاده شود بر قیمت آن نیز تاثیر می گذارد. قیمت گل ها معمولا در فصل زمستان به علت برودت هوا و پرورش در محیط گلخانه بالاتر میرود.