نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 12

گل برای سالگرد ترحیم

در کشور ما ایران، گل جایگاه ویژه ای دارد. با استفاده از انواع گل برای سالگرد ترحیم می‌توان پیام تسلیت و ادای احترام و ابراز همدردی خود را با خانواده متوفی در میان گذاشت. در ادامه به نحوه سفارش و معرفی این محصولات می‌پردازیم.

عکس گل برای سالگرد فوت سبد گل ترحیم لاکچری
سبد گل ترحیم تهران سفارش گل برای تسلیت
تاج گل سالگرد فوت مدل سبد گل برای تسلیت
قیمت تاج گل ترحیم دسته گل ترحیم

قیمت گل برای سالگرد فوت

در این محصولات می‌توان از گل‌های لیلیوم، آنتوریوم، داوودی، گلایل، رز و میخک استفاده کرد و طبق سلیقه شما ترکیبی از این گلها را ارائه داد. با توجه به اینکه هر گل معنا و مفهوم خاصی دارد شما با استفاده از رنگ سفید یا کرم این گلها که نشانی از فوت و ترحیم هستند گلی را برای سالگرد انتخاب و سفارش دهید.

قیمت این نوع محصولات به نوع گل به کار رفته، فصلی از سال که گل خریداری می‌کنید و ابعاد و تعداد شاخه های به کار رفته بستگی دارد.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت، کیفیت و تازگی گلها می‌باشد. هرچه گل های به کار رفته تازگی و شادابی بیشتری داشته باشند، کیفیت بالاتر خواهند داشت و در نتیجه قیمت هم افزایش می‌یابد.

گل برای سالگرد ترحیم با آنتوریوم

گل برای سالگرد ترحیم

مزایای خرید گل برای سالگرد ترحیم

از مزایای خرید گل برای سالگرد فوت این است که شما به بهترین شکل ممکن ابراز همدردی خود را به عزیزانتان نشان می‌دهید و همینطور در صورت شرکت نکردن در مراسم، پیام تسلیت خود را به خانواده متوفی اعلام می‌دارید.

نحوه سفارش گل در گلفروشی شادیچی

با سفارش گل برای سالگرد فوت، در غم عزیزانتان شریک می‌شوید. در مجموعه ما سعی داریم تا راحت‌ترین راه سفارش برای مشتریان عزیز را فراهم آوریم. شما عزیزان می‌توانید با خرید در سایت، خرید به صورت تلفنی و از طریق واتساپ و همینطور چت آنلاین در سایت هم سفارش خود را ثبت کنید و هم با کارشناسان ما برای مشاوره در ارتباط باشید. هم چنین در گلفروشی شادیچی اراسل رایگان به سراسر تهران و کرج و مساجد دارد.