نمایش 1–12 از 82 نتیجه

نمایش 12

باکس گل قلبی ژیپسوفیلا

۹۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل فرزیا

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

باکس گل قلبی ولنتاین

۱,۲۷۶,۵۰۰ تومان۱,۹۹۴,۲۵۰ تومان

باکس گل حرف N

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

گل برای روز پدر

نکاتی در مورد هدیه دادن گل روز پدر

از آنجا که قرار است پدر خود را  خوشحال و سورپرایز کنید، پیشنهاد میشود به نکات زیر در مورد هدیه دادن گل برای روز مرد توجه کنید :

  1. برجسته بودن : برای انتخاب گل مناسب روز پدر به دنبال گل‌هایی بروید که رنگ‌هایی شاد و پررنگ داشته باشند. رنگ‌هایی مثل  قرمز، بنفش و ترکیب صورتی و زرد بسیار مناسب هستند،ولی سعی کنید از رنگ‌های ملایم تر و ملیح مثل صورتی بیحال و یاسی رنگ دوری کنید. بهتر است به‌ دنبال رنگ‌های خنثی همانند سفید هم نروید.
  2. مستحکم بودن : به سراغ گل‌هایی بروید که ساختارشان محکم و قوی باشد. گل‌های ظریف معمولا برای آقایان مناسب نیستند.
  3. گلدان مناسب  : اگر قرار است گل خود را در گلدان هدیه دهید، برای انتخاب و سفارش گلدان سراغ گلدان هایی بروید که ظریف و شکننده نباشد و همچنین بهتر است از گلدان‌های چوبی و فلزی استفاده کنید مردانه‌تر تصور شود.
خرید دسته گل برای روز همسر سبد گل مناسب روز پدر
قیمت باکس گل مناسب روز پدر سفارش گل برای روز مرد
سفارش باکس گل برای روز مرد دسته گل زیبا برای روز پدر

گل‌های مناسب روز پدر

اکنون که به نکاتی برای  هدیه دادن گل در روز پدر اشاره کردیم، حال نوبت به معرفی گل های مناسب روز پدر می‌رسد. گل‌هایی که به اصطلاح مردانه‌تر هستند و معمولا آقایان از هدیه گرفتن آن‌ها خوشحال‌ می‌شوند. همچنین مفهومی خوب و مرتبط دارند که ارزش کار شما را زیادتر میکند.

گل برای روز پدر با رز

گل برای روز پدر

گل ارکیده سفید

اگر به دنبال گلی خاص و زیبا هستید که در عین پیچیدگی و ظرافت، بی جنسیت هم باشد ارکیده سفید انتخابی مناسب میباشد. این گل می‌تواند برای پدران و آقایان نیز مناسب باشد زیرا هم رنگی سفید و خنثی دارد و هم باعث افزایش انرژی در فضا می‌شود. اگر فرد مورد نظر شما با استرس های فراوان دست و پنجه نرم میکند و نیاز به آرامش و حسی خوشایند دارد یک گل ارکیده سفید می‌تواند بهترین حس را برای او به ارمغان بیاورد و محیط کارش را بهبود ببخشد. مهم ترین موضوعی که در مورد این گل زیبا باید درنظر داشته باشید این است که نگهداری از آن بسیار سخت و حساس است و باید حسابی مراقب آن باشید.

گل زیبای استرلیتزیا، نمادی از وفادارای و عشق برای روز پدر

با گل زیبای استرلیتزیا می‌توانید توجه پدر مهربان و دلسوز خود را جلب کنید. این گل گرمسیری زیبا به‌خاطر شکوفه‌های خاص و نارنجی که شبیه به پرنده بهشتی هستند محبوب است. پرنده بهشتی نمادی از خوش عهدی، عشق و تامل است و همین موضوع آن را تبدیل به گل مناسب روز پدر می‌کند. نگهداری از این گل نیز مشابه گل ارکیده سخت است و نیازی به توجه عظیمی دارد.

رز قرمز، یک گل کلاسیک و مدرن ولی سرشار از عشق و محبت برای روز پدر

این گل کلاسیک نه‌تنها برای زنان بلکه برای مردان نیز مناسب میباشد و راه خوبی برای نشان دادن عشق، علاقه و محبت است. اگر پدر شما مردی کلاسیک و سنتی است انتخاب گل رز برای روز پدر مناسب ترین هدیه میباشد.

گل ادریسی سفید، انتخابی مناسب برای قدردانی در روز پدر

رنگ خنثی گل ادریسی سفید ظاهری کلاسیک و مدرن و در عین حال مردانه پسند دارد. هدیه دادن گل ادریسی به پدرتان به این معناست که همیشه قدر دان زحمات او خواهید بود.

خرید گل برای روز مرد

گل‌فروشی شادیچی شرایطی را برای مشتریان عزیز فراهم آورده است تا بتوانند در هرجا با چند کلیک و حتی با تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنند و در محل مورد نظر مثل محل کار پدر خود و یا درب منزل با ارسال رایگان تحویل بگیرند.