نمایش 1–12 از 87 نتیجه

نمایش 12

سبد گل با پول

۹۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل قلبی ژیپسوفیلا

۹۵۰,۰۰۰ تومان

سبد گل هدیه

۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

سبد گل هدیه شیک

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

باکس گل قلبی ولنتاین

۱,۲۷۶,۵۰۰ تومان۱,۹۹۴,۲۵۰ تومان

گل برای روز مادر

این روز عزیز در ایران باستان نیز وجود داشته است و توجه به مقام بالای بانوی بزرگوار، حضرت فاطمه (س) ، زاد روز ایشان پس از انقلاب به عنوان روز مادر نامگذاری شده است. در  روز ولادت آن حضرت به احترام تمام مادران و قدر دانی از آنها جشن های مختصری برپا می شود. این روز در سراسر جهان نیز در 10 ماه مه میلادی جشن گرفته میشود.

 گل هایی مناسب روز مادر

 زنبق   نماد عشق و محبت
 لاله   زیبایی و محبت
 ارکیده  یاداور زایش و آفرینش
 میخک  عشق بین مادر و فرزند                               

این گل ها میتوانید با توجه به سلیقه خودتان بصورت زیر سفارش دهید.

  1. دسته گل
  2. باکس گل
  3. استند گل

راهنمای خرید بهترین گل برای روز مادر

قطعا با تهیه ی یک گل زیبا برای روز مادر نمی‌توان قدردان زحمات مادران  باشیم اما با انجام این کار می‌توان نشان داد که  خوشحالی شان برای ما با اهمیت است. توجه داشته باشید که در هنگام تهیه و خرید دسته گل نکاتی وجود دارد که باید به ان اهمیت ویژه ای بدهید.

  • میزان طراوت و تازگی
  • مدل تزئین دسته گل
  • در نظر گرفتن سلیقه فرد
  • توجه به ماه تولد
  • انتخاب گل فروشی مناسب

گل برای روز مادر با رز

گل برای روز مادر

چرا گیاهان طبیعی انتخاب مناسبی هستند؟

گیاهان همانند انسان ها موجودات زنده ای هستند که با نفس کشیدن می توانند جریان زندگی را به خوبی متحول کنند. گیاهان طبیعی علاوه بر این ، با رشدی خوبی که دارند باعث تزریق حال خوب و انرژی مثبت می شود. گیاهان همانند حیوانات خانگی نیازمند مراقبت دائمی نیستند  و تنها چیزی که نیاز دارند آب،نور و خاک حاصلخیز است. گیاهان طبیعی برخلاف گیاهان مصنوعی می توانند سال های زیادی ماندگاری داشته باشند.

سوال رایج در مورد بهترین دسته گل برای روز مادر

قیمت بهترین دسته گل برای مناسبت روز مادر چقدر است؟

قابل ذکر است که که قیمت دسته گل‌ها معمولا با یکدیگر متفاوت می‌باشد زیرا عوامل زیادی در متغیر بودن قیمت دسته گل تاثیر می گذارد که شامل تعداد گل، نوع گل ،فصول مختلف سال، گل فروشی، نحوه تزیین و چیدمان گل و… است.

خرید گل در گل فروشی آنلاین شادیچی

گل فروشی آنلاین شادیچی می تواند انتخاب مناسبی برای تهیه گل به مناسبت روز زن و مادر باشد. سایت شادیچی بسیار متنوع است و سلیقه ی همه ی مشتری ها را در نظر گرفته است و امکان ارائه هرگونه دسته گل ، شاخه گل ، گل های رز جاودان و… را برای مشتریان خود دارد و شما می توانید به آسانی و با بهترین کیفیت از آنجا گل مورد نظر خود را سفارش دهید.