نمایش دادن همه 11 نتیجه

نمایش 12

گل برای روز زن

روز جهانی زن زمانی است برای جشن گرفتن دستاوردها و کمک های زنان در سراسر جهان، و چه راهی بهتر از یک دسته گل زیبا برای ابراز قدردانی؟

قرن هاست که از گل ها برای انتقال احساسات استفاده می شود و در این روز خاص، می توانند راهی فوق العاده برای نشان دادن میزان ارزش شما به زنان زندگی تان باشند.

انواع گل مناسب روز زن

گل های مختلفی وجود دارند که معمولاً با روز زن مرتبط هستند و هر کدام نماد منحصر به فرد خود را دارند. به عنوان مثال، گل رز یک انتخاب کلاسیک است و اغلب به عنوان نماد عشق و قدردانی دیده می شود. گفته می شود که رزهای زرد به ویژه نشان دهنده دوستی و شادی هستند و آنها را به گزینه ای عالی برای نشان دادن قدردانی عزیزانتان می باشد.

گل لاله برای روز زن

لاله ها یکی دیگر از انتخاب های محبوب برای روز زن هستند. گفته می شود که آنها نماد عشق کامل هستند و آنها را به انتخابی ایده آل برای شرکا و افراد مهم تبدیل می کند. علاوه بر این، گل های لاله در رنگ های متنوعی وجود دارند که هر کدام معنای خاص خود را دارند. به عنوان مثال، لاله های قرمز نشان دهنده عشق واقعی هستند، در حالی که لاله های صورتی نماد شادی و اعتماد به نفس هستند.

گل ارکیده برای روز زن

اگر به دنبال گزینه منحصر به فردتری هستید، ممکن است ارکیده بدهید. این گل های خیره کننده اغلب با ظرافت، زنانگی و زیبایی همراه هستند و آنها را به انتخابی فوق العاده برای روز زن تبدیل می کند. بعلاوه، تعمیر و نگهداری نسبتاً کمی دارند، بنابراین هدیه شما برای هفته ها یا حتی ماه های آینده شادی را به همراه خواهد داشت.

البته انواع گل های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند گل مروارید، نیلوفر یا گل آفتابگردان را انتخاب کنید، مهم‌ترین چیز این است که دسته گلی را انتخاب کنید که شخصیت و سلیقه شخصی را که به آن هدیه می‌دهید منعکس کند. با صرف زمان برای انتخاب گل های عالی، می توانید به زنان زندگی خود نشان دهید که واقعاً از تمام کارهایی که انجام می دهند قدردانی می کنید.

کارت تبریک یا کارت پستال برای روز زن

علاوه بر خود گل ها، ممکن است یک یادداشت یا کارت زیبا نیز به هدیه خود اضافه کنید. این می تواند راهی عالی برای بیان افکار و احساسات خود با کلمات خود باشد و به معنای بیشتر هدیه شما کمک می کند. با این کار تاثیر زیادی را از هدیه خود به مخاطب منتقل میکنید.

خرید اینترنتی گل برای روز زن

شما میتوانید از گل‌فروشی شادیچی در هر جا با چند کلیک و حتی با تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنند و در محل مورد نظر مثل محل کار پدر خود و یا درب منزل با ارسال رایگان تحویل بگیرند. از مزیت های اصلی گل فروشی شادیچی قیمت بسیار مناسب را سر لوحه خود کرده و رقابت بسیار شدیدی با گل فروشی های سطح تهران دارد.