نمایش 1–12 از 21 نتیجه

نمایش 12

سبد گل هدیه شیک

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

گل برای خواستگاری

روز خواستگاری یکی از مهم ترین و به یاد ماندنی‌ترین روزهای زندگی هر زوج است. از این رو خرید گل برای خواستگاری بسیار مهم و حیاتی است. معمولا برای این روز زیبا از دسته گل، سبد گل، جام گل استفاده میکنند. هر کدام از این گل ها در وب سایت شادیچی تنوع بسیار فوق العاده ای از نظر قیمت، نوع گل، اندازه وجود دارد.

انتخاب گل مناسب برای خواستگاری یکی مهم ترین کار هایی است که شما در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که مدل دسته گلی که برای خواستگاری تهیه میکنید شیک و زیبا باشد. نکته دیگری که برای انتخاب گل مناسب باید بدانید این است که عروس خانم از چه گلی بیشتر خوشش می آید، اینکار میتواند نتیجه خواستگاری بهتری برای شما به ارمغان بیاورد.

در این مطلب قصد داریم تا از انواع مدل های مختلف برای شما معرفی کنیم.

دسته گل

رایج ترین نوعی که برای خواستگاری از قدیم تا به حال حاظر مورد استفاده قرار میگیرد. دسته گل است. دسته گل خواستگاری ظاهری شیک و ساده دارد و میتوان از آن به عنوان بهترین وسیله برای خواستگاری استفاده کرد.

سبد گل خواستگاری

یکی دیگر از محصولاتی که مناسب خواستگاری هستند، سبد گل میباشند. سبدهای گل رسمی‌ تر هستند. اگر با خانواده عروس آشنایی کمی دارید و مجلس خواستگاری یک مجلس رسمی است بهتر است از سبد گل برای مراسم خواستگاری استفاده کنید. سبد گل ها طیف وسیع تری از گل ها را شامل میشوند و میتوان گزینه بهتری برا انتخاب جلو شما بگذارد.

باکس گل خواستگاری

باکس گل، محصولی که زمان زیادی از وارد بازار شدن آن نمیگذرد اما محبوبیت زیادی در مناسبت های شادی پیدا کرده است. مزیتی که جعبه گل در مقایسه با سایر محصولات مانند سبد گل خواستگاری و دسته گل خواستگاری دارد این است که به دلیل تنوع بیشتر باکس، انواع بسیار زیادی را میتوان از آن استفاده کرد. مدل هایی در اشکال مختلف و مانند مربعی، گرد و استوانه ای یا قلبی و یا با جنس های مختلفی مانند شیشه ای، پلکسی، مقوایی و چوبی. همچنین بدلیل اینکه درون باکس ها را از اسفنج های مرطوب پر شده است. میتوان آن از باکس گل ها مدت بیشتری نگهداری کرد.

جام گل یا گلدان

اگر قصد دارید تا در مراسم خواستگاری خود خاص دیده شوید و هزینه های آن برای تان مهم نیست بهترین وسیله برای خواستگاری جام گل و گلدان است. جام گل خواستگاری جزو هدایا های لوکس و لاکچری میباشد.

انواع گل مناسب خواستگاری

انتخاب و تهیه‌ی گل مناسب خواستگاری می‌تواند از مهم ترین فاکتور ها برای شما باشد. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم انتخاب گل مناسب بر اساس سلیقه عروس خانم میتواند تاثیر به سزایی در مراسم شما بگذارد. از رایج ترین گل ها برای مراسم خواستگاری میتوان به گل های زیر اشاره کرد.

گل رز: گل رز را میتوان به بهترین گل به عنوان نماد عشق و دوستی نسبت داد. گل های رز دارای طیف رنگی بسیار گسترده ای است و میتوان از آن ها در مراسم های خواستگاری و بله برو استفاده کرد.

ارکیده: گل ارکیده از لوکس ترین و خاص ترین گل های دنیا است. همیشه میگویند که نباید برای عشق قیمت گذاشت. اگر شما هم دوست دارید تا یک دسته گل یا سبد گل لوکس و گران قیمت به کسی هدیه دهید حتما از گل های ارکیده استفاده کنید. ارکیده نماد های بسیار زیادی دارد که میتوان از آنها به  آراستگی و احترام، دوستی و زنانگی، فضل و شادی اشاره کرد.

پیونی یا صد تومنی: گل پیونی از دیگر گل‌هایی است که جزو گل های گران قیمت و لوکس است. این گل خیلی مناسب خواستگاری می‌باشد. این گل دارای رنگ‌های متنوعی است که می‌توانید در انواع باکس گل، دسته گل و سبد گل خواستگاری استفاده کنید. این گل ها بسیار بوی خوشی دارند و میتوان با آنها حس آرامیش عشق و دوستی را به مخاطبتان انتقال داد.

قیمت گل خواستگاری

هزینه گل خواستگاری به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور کلی قیمت گل خواستگاری در گل فروشی شادیچی از ۳۰۰ تومن به بالاست.

اندازه دسته گل و سبد گل

یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت گذاری گل خواستگاری اندازه سبد یا دسته گلی است که شما انتخاب می کنید. طبیعی است که هر چه سایز آن ها بزرگ تر باشد و تعداد گل های بیشتری در کار شده باشد قیمت بالاتری هم دارد.

نوع گل های

گل های بکار رفته شده در محصولی که میخواهید سفارش دهیدِ تاثیر بسزایی در قیمت گل میگذارد. مثلا دسته گلی که فقط از گل های ژربرا استفاده شده باشد اگر ۱ تومن باشد. دسته گلی ه در آن فقط از ارکیده استفاده شده ۱۰۰ تومن است.

خرید دسته گل خواستگاری از گل فروشی شادیچی

امروزه با گسترش اینترنت و فضای مجازی سهولت در خرید برای بسیاری از افراد فراهم شده است. خرید گل به صورت آنلاین و اینترنتی مزایا بسیار زیادی دارن. برای مثال شما نیازی نیست که زمان زیادی را برای خرید گل در گل فروشی صرف کنید و میتوانید با چند کلیک ساده از گل فروشی شادیچی گل مورد علاقه خود را تهیه کنید.