نمایش 1–12 از 121 نتیجه

نمایش 12

گل برای تولد

روز تولد بهترین مناسبت است تا دوستان و عزیزان خود را سوپرایز و خوشحال کنیم و به نحوی به آن‌ها بگوییم که بودن آن ها در زندگی ما مهم است. انتخاب بهترین هدیه برای این مناسبت تقریبا کاری آسانی نیست. بخصوص اگر طرف مقابل شخص مهمی برای شما باشد و دوست داشته باشید او را به بهترین نحو سوپرایز کنید. میتوان گفت گل در هر شرایطی بهترین انتخاب برای هدیه دادن است و
می‌تواند پیام و احساس قلبی شما را به بهترین نحو احسنت به گیرنده‌ منتقل کند.

انواع گل برای تولد
باکس گل تولد با بادکنک باکس گل هدیه تولد
باکس گل جشن تولد دسته گل مناسب تولد
سبد گل برای تولد همسر باکس تولد نوزاد

مفهوم گل ها برای تولد

بطور کلی هرگل معنی و مفهوم خاص خود را دارد  اما نکته قابل توجه اینجاست که حتی در کشورها و فرهنگ‌های متختلف گلها معنی متفاوتی دارند.

برای مثال:

گل زنبق: پیام آور تحسین است و برای هدیه دادن به افرادی که موفقیت برایشان مهم است مثل یک دانشجو و یا یک پزشک موفق، هدیه مناسبی باشد.

گل داوودی: نماد دوستی است و می‌توانید آن را به دوستان صمیمی خود هدیه دهید. برای مثال گل رز در رنگ های مختلف پیام آور مفهوم خاصی است.

گل رز سفید: نماد پاکی و جوانی و همچنین آرامش، رز زرد نماد شادابی و دوستی و رز قرمز نماد دوس داشتن و حس عاشقی نسبت به طرف مقابل است.

گل برای تولد با ارکیده

گل برای تولد

گل های مناسب تولد

بهترین راه برای انتخاب گل مورد علاقه ی طرف مقابل این است که گلی متناسب با شخصیت و رنگ مورد علاقه آن شخص انتخاب کنید. برای مثال اگر شخص مقابل شما با نشاط و پر هیجان است، گل رز قرمز و صورتی، لیلیوم و ژربرا به علت اینکه این گل ها جزء دسته ی خاص و خارجی هستند و اگر آرام و ریلکس است، گل میخک و داوودی که جزء گلهای معمولی تر و ارزان تر هستند را انتخاب کنید. انتخاب یک باکس گل نسبتا بزرگ برای تولد یا دسته گلی که همه ی گل‌های فصل را در بر میگیرد میتواند ایده‌ی خوبی باشد. گلهایی که در تابستان در طبیعت پرورش داده میشوند را اگر در زمستان خریداری کنید به احتمال زیاد در گلخانه هایی با دمای کنترل شده پرورش داده میشوند و قطعا از نظر ظاهر و ماندگاری نمی تواند با همان گل در فصل اصلی خودش رقابت کند.

متن تبریک بر روی کارت

معمولا به همراه گل انتخابی، یک کارت تبریک بسیار زیبا بنا به سلیقه ی مشتری بر روی باکس یا دسته گل قرار داده میشود و میتوانید ی متن دلی برای عزیزی که گل را تحویل میگیرد بنویسید و او را خوشحال کنید. اگر احساس می کنید که دسته گل یا باکس گل انتخابی برای رساندن پیام شما کافی نیستند، می توانید در کنار آن هدیه ای هم در نظر بگیرید و باعث خوشحالی بیشتر شخص مقابل تان شوید. البته این هدیه می تواند یک کیک تولد متناسب با شخصیت فرد مقابل یا یک جعبه شیرینی هم باشد.