نمایش 1–12 از 17 نتیجه

نمایش 12

سبدگل برای عرض تسلیت

۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

سبد گل ختم

۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل ترحیم کوچک

۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای تسلیت

۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای فوت مادر

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای سرمزار

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

گل برای تسلیت

سفارش گل یکی از بهترین پیشکش هایی‌ست که می توانید در مراسمات ترحیم و تسلیت برای ابراز همدردی با خانواده های داغدار، آن را به عزیزانتان هدیه دهید. در تاج گل ها از انواع گل های  رز ، مروارید یا ژربرا ، ارکیده ، اورینتال ، گلایل ،سفید و زرد استفاده میشود می توانند گزینه های خوبی برای حس آرامش باشند.

گل برای مراسم ختم گل برای سوگواری
گل برای مراسم هفتم گل برای مراسم عزاداری
گل برای مراسم چهلم گل برای فوت پدر و مادر
گل برای مراسم سالگرد گل برای مراسم خاکسپاری

 لیست گل تسلیت

  •  سبد گل تسلیت کوچک
  •  استند گل تسلیت
  • باکس گل تسلیت
  • تاج گل پایه دار

سبد گل تسلیت کوچک

بهتر است سبد گل کوچک را برای مراسمات سوگواری و عزا در منزل استفاده کنید و همچنین میتوانید ابعاد دلخواه را به سایت شادیچی اعلام بفرمایید تا به بهترین نحو برای شما مشتریان عزیز انجام دهد.

 استند گل تسلیت

برای مراسمات سوگواری میتوانید به جای استفاده از تاج گل های طبقاتی بزرگ از استند گل با ظاهری شکیل نیز استفاده کنید.

باکس گل تسلیت

باکس گل فوق یک طرح خاص و شیک میباشد که در مراسم های سوگواری و عزا برای ابراز همدردی ،تسلیت و ختم مورد استفاده قرار میگیرد.در این باکس گل ختم از گل های لیلیوم و آنتریوم ، رز استفاده شده و توسط طراح خلاق شادیچی به شکلی زیبا و چشم نواز تزئین شده است.

 تاج گل پایه دار

گل انتخابی را میتوان بر حسب سلیقه ی مشتری بصورت پایه دار و با پایه های چوبی یا فلزی تزئین کرد و همچنین برای جابجایی در حمل و نقل آن نیز راحت تر میباشد.

گل برای تسلیت با داوودی

گل برای تسلیت

شرایط نگهداری تاج گل تسلیت

برای اینکه عمر تاج گل ها زیاد باشد سعی کنید که آنها را در فضای خنک نگهداری کنید. همچنین برای بهتر ماندن آن اسفنجاستفاده شده در گل  را هر دو روز یک بار آبیاری کنید.سعی کنید که آن را از آفتاب مستقیم نور خورشید دور نگه دارید چرا که به آن آسیب زیادی می رساند.

متن تسلیت بر روی تاج گل

پیام تسلیت تاج گل ترحیم بر روی کارت مستطیلی نوشته می شود و راهی ساده برای بیان میزان ناراحتی شما  و تسکین درد خانواده ی داغدار می باشد.