نمایش 1–12 از 56 نتیجه

نمایش 12

سبد گل با پول

۹۵۰,۰۰۰ تومان

سبد گل تبریک

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

سبد گل هدیه

۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل حرف T

۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان۱,۶۱۹,۰۰۰ تومان

سبد گل هدیه شیک

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

گل برای تبریک

گل مناسب تبریک با طرح های شیک و زیبا و به روز سال

”  گل برای تبریک ” اگر می خواهید برای مناسبت های شاد مثل روز مادر،تولد،سالگرد ازدواج و … تهیه نمایید توصیه می شود تا از دسته گل هایی استفاده کنید که شامل گل های شاد و رنگارنگ باشند. گل هایی به رنگ شاد بهترین گزینه برای دسته گل های مهمانی به شمار می روند. همان طور که خدمت شما عزیزان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مقاله انواع طرح های زیبا مناسب گل تبریک فراهم اورده ایم. با تاج گل همراه باشید تا در انتخاب دسته گل مناسب برای تبریک مناسبت های مختلف به شما کمک کنیم بهترین گل را برای فرد مورد علاقه تان تهیه کنید. اگر فرد مورد نظرتان خانم های جوان هستند پیشنهاد ما به شما استفاده از گل های رز قرمز است چرا که انرژی بالایی را به بانوان منتقل میکند.

انواع مختلف گل تبریک

ارسال سبد گل برای تبریک خرید باکس گل تبریک
خرید باکس گل تبریک تولد سفارش دسته گل تبریک به همراه هدیه
سفارش دسته گل برای تبریک ولنتاین قیمت تاج گل تبریک

گل رز از گذشته های دور تا به حال نماد عشق و دلدادگی بوده است. اما این موضوع تنها برای گل های رز با رنگ قرمز به کار برده می شود. هر رنگ از گل رز مفهوم خاص خودش را دارد و  به مخاطب مورد نظر نشان می دهد که چرا گل رز را انتخاب کرده اید.

برای مثال:

رز سفید: نشان دهنده راستگویی و صداقت است ولی رز زرد نشاندهنده ی این است  که به دنبال دوستی هستید یا  خواستار فرصت شروعی دوباره را هستید.

یکی از قشنگ ترین و خاص ترین گل هایی که می توانید در دسته گل بکار ببرید گل آلسترومریا یا سوسن است.

معنی گل آلسترومریا: فداکاری و از خود گذشتگی، حمایت و پشتیبانی، دوستی و صمیمیت می‌باشد.

اگر میخواهید به شخص مورد نظر خود بفهمانید که از او متشکر هستید پیشنهاد میشود از رنگ های صورتی و قرمز این گل استفاده کنید.

گل ارکیده: از زیباترین و البته لوکس ترین گل هایی است که در گل های تبریک استفاده میشود. این گل لااکچری در رنگ های بنفش، صورتی،  نارنجی مورد استفاده قرار میگیرد.

گل آنتوریوم: به خاطر جلوه ای که دارد جزء گل های پر استفاده برای مراسمات شادی می‌باشد.

گل برای تبریک با آنتوریوم

گل برای تبریک

انواع گل تبریک

گل های تبریک دارای مدلهای مختلف در اندازه های گوناگون می‌باشند که شما عزیزان طبق مناسبتی که می‌خواهید برای آن گل خریداری کنید در گلفروشی شادیچی از میان مدل‌های گل‌های تبریک انتخاب نمایید.

  • سفارش تاج گل تبریک
  • خرید سبد گل تبریک
  • سفارش باکس گل تبریک
  • ارسال گل رومیزی برای تبریک

قیمت گل تبریک

قیمت گل ها نسبت به نوع و تعداد گل های به کار رفته شده در محصول و ابعاد آن ارتباط دارد. شما عزیزان در گلفروشی شادیچی محصولات زیادی از گل تبریک ارزان تا گل تبریک بزرگ را مشاهده کنید و پس از انتخاب و سفارش مدل دلخواه با کارشناسان ما در صورت درخواست مقداری تغییر در گل در تماس باشید و ما سعی داریم محصول انتخابی شما در کوتاه ترین زمان با بهترین قیمت آماده کرده و ارسال خواهیم کرد. در گلفروشی شادیچی ارسال به سراسر تهران و کرج رایگان می‌باشد.