نمایش دادن همه 9 نتیجه

نمایش 12

تاج گل برای تسلیت

۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل ترحیم برای خاکسپاری

۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل تسلیت بزرگ

۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

گل برای بهشت سکینه

گل ترحیم، نشان دهنده ی ابراز همدردی با خانواده‌ی داغدار بوده و همچنین احترام و صمیمیت شما را  به متوفی و خانواده محترم داغدارشان نشان میدهد. امروزه افراد به دلیل مشغله زیادی که دارند نمیتوانند در مراسم‌های عزاداری حضور بهم رسانند به همین دلیل میتوانند با ارسال گل به بهشت زهرا یا بهشت سکینه تسلیت خود را به بازماندگان آن عزیز از دست رفته اعلام کنند.این  گل ها را میتوان در ابعاد مختلف با تنوع زیاد و بسته به سلیقه‌ی شما سفارش داد.

تاج گل ترحیم بهشت سکینه دسته گل ختم در بهشت سکینه
گل فروشی بهشت سکینه کرج تاج گل بهشت سکینه
سبد گل ترحیم در بهشت سکینه ارسال گل به بهشت سکینه

انواع گل مناسب بهشت سکینه

معمولا برای سفارش گل ترحیم، از گل‌هایی با رنگ‌های سفید استفاده می‌شود. این رنگ، باعث آرامش بیشتر حاضران در مراسم شده و از لحاظ روحی به آن‌ها کمک خواهد کرد. از جمله گل‌هایی که در ساخت قاب و تاج گل ترحیم در مراسمات سوگواری استفاده می‌شود، می‌توان به گل‌های گلایل، لیلیوم، رز، استرلیتزیا، میخک، ارکیده، آنتوریوم، ختمی، نرگس، و …  نیز اشاره داشت. این گل‌ها عموما در طیف رنگی مختلف از جمله سفید در بازار گل تهران موجود است و هر کدام معنا و مفهوم خاص خود را دارند.

گل برای بهشت سکینه با آنتوریوم

گل برای بهشت سکینه

شکیل ترین گل‌هایی که باعث نمای متفاوت گل ترحیم می‌شوند، لیلیوم و آنتوریوم هستند. هر دو گل از انواع گل های خارجی بوده و همچنین به قدری شیک و مجلسی هستند که به گل، رنگ و لعاب خاصی میبخشد. آنتوریوم در رنگ‌های سفید، صورتی و قرمز موجود است که معمولا از رنگ سفید یا صورتی آن برای سفارش گل ترحیم استفاده می‌شود.

قیمت گل بهشت سکینه

بسته به مدلی که ثبت سفارش میکنید، قیمت انواع گل های تسلیت و ترحیم بین یک میلیون تومان تا بیش از 10 میلیون تومان خواهد بود. طبیعتا برای سفارش گل شیک‌تر، باید از تعداد گل‌های بیشتر و ارزشمندتری استفاده کرد که همین امر باعث بالا رفتن قیمت خواهد شد.

ارسال رایگان به بهشت سکینه

سفارشات شما به صورت کاملا رایگان در سطح شهر تهران و کرج و همچنین بهشت زهرا و سکینه ارسال می‌شود. در صورتی که خودتان در مراسم حضور بهم نرسانید، پیک مجموعه این گل را در مکانی قرار میدهد که بیشترین تجمع را داشته باشد و نگاه‌ها را به خود جلب نماید.