نمایش 1–12 از 20 نتیجه

نمایش 12

سبد گل ارزان

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

سبد گل لیلیوم

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

باکس گل رز هدیه

۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای تبریک افتتاحیه

۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

گل برای افتتاحیه

حتما برای شما عزیزان اتفاق افتاده است که یکی از بستگان و آشنایان کسب و کار جدیدی راه‌اندازی کرده و احتیاج دارید که یک کادو و یا گل مناسب افتتاحیه مغازه و یا هر کسب و کار دیگر آن شخص تهیه کنید. برای خرید بهترین هدیه برای افتتاحیه لازم است، نوع کسب و کار را فرد مقابل را در نظر بگیرید.

انتخاب گل مراسم افتتاحیه معمولا کار آسانی نیست و اکثر افراد برای خرید به مشکل بر میخورند ولی نگران نباشید تیم حرفه ای ما همراه شماست تا در کمترین زمان ممکن گل مورد نظر خود را انتخاب کنید و به عنوان هدیه ای زیبا برای افتتاحیه بستگانتان ارسال کنید.

گل مناسب افتتاحیه سالن زیبایی💅 قیمت تاج گل برای افتتاحیه
تاج گل افتتاحیه ارزان گل برای افتتاحیه مغازه🏪
سفارش سبد گل مناسب افتتاحیه گل برای افتتاحیه کافه ☕
خرید جام گل برای مراسم افتتاحیه گل برای افتتاحیه مطب  🏥

سفارش و نوع گل مناسب افتتاحیه

خرید آنلاین گل ، از جمله هدیه هایی است که با زیبایی منحصر به فردش یکی از شکیل ترین و زیبا ترین هدیه و پیشکش هایی برای تبریک شادترین مناسبت های روز به حساب می آید. یک گل به روز و کاملا شیک با ترکیبی از گل های آنتوریوم، لیلیوم، ژربرا و رز بر روی یک پایه چوبی و فلزی، به قدری زیبا است که شما از خرید هر گل و یا هدیه دیگری صرف نظر میکنید. از دلایلی که ممکن است شما  به سفارش آنلاین گل ژربرا ، لیلیوم ،آلسترومریا رغبت داشته باشید، علاوه بر حضور گل های زیبا در دسته گل انتخابی خود، وجود لیلیوم های خوش بو و زیبا در این گل است که می تواند عطر بی نظیر خود را در همه جا پراکنده کند.

گل برای افتتاحیه با لیلیوم

گل برای افتتاحیه

تزیین گل شما با برگ های سیکاس و قرار گرفتن گل های آنتوریوم با رنگ قرمز همراه با ترکیب زرد و قرمز ژربرا، لیلیوم و آلسترومریا با چیدمانی خاص، یک محصول خاص و لوکس را به وجود آورده است.

طراح حرفه ای گلفروشی آنلاین ما با طراحی چنین گل خلاقانه ای توانسته است یک هدیه زیبا و خاص برای تقدیم در مناسبت هایی مانند سورپرایز جشن تولد، تبریک عقد و عروسی، و مراسمات این چنینی آماده کند.

سفارش انواع سبد گل، دسته گل، و تاج گل مناسب مراسم افتتاحیه رستوران، نمایشگاه، گالری ماشین، داروخانه، مطب، سالن زیبایی، باشگاه و… ارسال بدون پرداخت هزینه در تهران