نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 12

باکس گل رز مشکی

۴,۴۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل برای همدردی

۵,۸۵۰,۰۰۰ تومان

گل برای ابراز همدردی

امروزه با توجه به وجود سایت های گل فروشی آنلاین بسیار متعدد باعث شده تا سفارش گل ابراز همدردی فرآیند ساده تری نسبت به گذشته انجام شود. گل ها معمولا برای مجالس ختم و یا مراسم عروسی و… طراحی شده اند که با توجه به سلیقه و مقدار هزینه کردن مشتری گل آرایی و طراحی میشوند. ارسال گل ترحیم و تسلیت برای مراسم خاکسپاری یا ختم یک روش قدیمی و همینطور جهانی است.

شاید در کشور های مختلف فرهنگ ها و آداب و رسوم متفاوتی برای ارسال گل وجود داشته باشد اما اکثرا در همه کشورها برای ابراز همدردی با خانواده متوفی و عرض ارادت و ادای احترام این رسم صورت میگیرد. تاریخچه استفاده از گل ها در مراسم خاکسپاری به دوران باستان بر میگردد.

ارسال گل علاوه بر عرض تسلیت و ادای احترام به بازماندگان و خانواده متوفی راهی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره متوفی در قلب شماست.

گل برای ابراز همدردی

گل برای ابراز همدردی

رنگ گل مناسب ابراز همدردی

قبل از انتخاب و سفارش گل، باید رنگ گل مناسب برای مراسم ختم ومعانی رنگ گل ها هم مد نظر داشته باشید. هنگام انتخاب گل ها، مخصوصا برای یک مراسم مثل مراسم تدفین، به شما پیشنهاد می کنیم ،حتما به رنگ گل توجه کنید.

معنای رنگ گل ها:

گل های زرد: نشاط بخش و نشانه ای از سلامتی هستند.

گل های سفید: برای ادای احترام میتوانید انتخاب کنید وبه معنی پاکی، معصومیت و فروتنی.

گل های قرمز:بهتر است که در مراسم تدفین برخی از ادیان استفاده نشود؛ مانند بودایی ها (بجای آن، گل های سفید استفاده شوند).

 

متن همراه گل برای ابراز همدردی

می  توانید متن تسلیت خودتان را روی کارتی که بر روی تاج گل نصب میشود یادداشت کنید. بهتر است که این متن ساده و بیان کننده احساسات شما باشد. متن هایی که بر روی تاج گل نوشته میشوند و مرسوم هستند عبارتند از :

از صمیم قلب به شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم و لحظه‌های‌ از دست دادن … را درک میکنم.خدا به شما صبر بدهد.

❤❤

با قلبی پر غم در گذشت… را به شما و خانواده گرامیتان  تسلیت عرض می‌کنم.

❤❤

البته هیچ محدودیتی برای متن روی تاج گل وجود ندارد و شما می توانید از متون طولانی هم استفاده کنید

توجه به مفهوم گل‌های استفاده شده در گل ترحیم

در حالی که قانونی در مورد نوع گلی که در مراسم خاکسپاری استفاده شود وجود ندارد، اما مدل گل هایی که انتخاب میشوند، احساسات شما را بیان می کنند. دانستن مفهوم گل های مراسم ترحیم بسیار مهم است.

گل رز (صورتی) همدردی، نجابت و تحسین
گل لیلیوم محبت و شادی و بازگشت به زندگی
گل رز (قرمز) عشق، احترام و شجاعت

علاوه بر این، بعضی از گل ها ممکن است در بعضی از کشورها بیشتر استفاده شود. برای مثال، گل داوودی در اکثرمناطق آسیایی مورد استفاده قرار می گیرد. در ایران هم  برای مراسم ترحیم  از گل های گلایل، لیلیوم, شب بو، آنتوریم, داوودی, ژربرا و مریم استفاده میشوند.

اغلب گل هایی که جهت تسلیت انتخاب می شوند، زمینه آنها با گل هایی مثل گل گلایل و شب بو تزیین می شوند و در گیره فرو میروند و رطوبت و خیسی اسفنج به گل باعث آبرسانی و در نهایت طول عمر بیشتر تاج گل میشود.

خرید تاج گل ترحیم و ارسال آن:

اگه برای اولین بار می خواهید که تاج گل سفارش بدهید به نکات زیر توجه داشته باشید:

تاج گل ها اغلب از پایه های چوبی یا فلزی ساخته میشوند، ولی به دلیل گل آرایی کردن تاج گل، پایه آن دید زیادی ندارد،  مگر اینکه گل آرایی مخصوصی داشته باشد که در آن صورت از پایه چوبی استفاده میشود که دیده شدن چوب پایه تاج گل،  قسمتی از زیبایی تاج گل محسوب میشود.  انتخاب پایه تاج گل به سلیقه شما بستگی دارد.

در سفارش اینترنتی یا تلفنی در زمانی که در منزل یا سرکار خود هستید ، اطلاعاتی مانند روز و زمان و مکان برگزاری مراسم تدفین و ختم  یا مسجد را به گل فروشی ارائه می کنید و بعد تاج گل مورد نظر خودتان را سفارش بدهید.