نمایش 1–12 از 79 نتیجه

نمایش 12

باکس مقوایی (هارد باکس)

جعبه های گل مقوایی یک انتخاب محبوب برای بسته بندی و ارائه گل های تازه هستند.  انواع مختلفی از آنها وجود دارند و می توانند برای مناسبت های مختلف و یا دکور محل کار یا منزل استفاده شود. در اینجا چند نوع متداول جعبه گل مقوایی و نحوه ساخت آنها آورده شده است. خرید باکس مقوایی یکی از بهترین راه ها برای شاد کردن نزدیکان و بهترین وسیله برای عیادت از مریض است.

هارد باکس مقوایی هارد باکس مقوایی

باکس های گل مقوایی ساده:

اینها رایج‌ترین نوع جعبه‌ های گل مقوایی هستند که از یک ورق مقوای تا شده به شکل جعبه ساخته می‌شوند. آنها به راحتی جمع می شوند و در اندازه ها، رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارند. خرید باکس مقوایی ساده با قیمت مناسب در گلفروشی شادیچی برای مناسبت های مختلف

باکس گل هارد باکس:

این باکس ها محکم تر و بادوام تر از کارتن های تاشو هستند، با مواد مقوایی ضخیم تر و ساختاری سفت و سخت تر است. آنها محافظت بهتری برای گل های ظریف ایجاد می کنند و برای حمل و نقل و نگهداری طولانی مدت ایده آل هستند. قیمت آنها یک مقدار از باکس های معمولی گران تر هست.

باکس گل مقوایی در دار:

این باکس های استوانه ای با درب قابل جداسازی هستند  در گلفروشی شادیچی انواع دیزاین ها برای مجلس های مختلف موجود میباشد. این نوع باکس ها بیشتر برای خرید و ارسال به مکان های دور یا هدیه های سوپرایزی استفاده میشود.

گل های مناسب برای باکس گل های مقوایی

برخی از گل هایی که در باکس گل های مقوایی برای هدیه استفاده می شوند عبارتند از: گل رز، زنبق، گل لاله، گل مروارید، میخک، گل ارکیده و گل آفتابگردان. این گل ها به دلیل رنگ های روشن، عطر دوست داشتنی و معانی نمادین محبوب هستند. به عنوان مثال، گل رز با عشق و عاشقانه همراه است، در حالی که نیلوفرها نشان دهنده خلوص و بی گناهی هستند.

باکس گل مقوایی

باکس گل مقوایی

خرید باکس گل مقوایی

جعبه های گل مقوایی انواع مختلفی دارند و بسیاری از باکس گل های مختلف از این باکس ها ساخته میشوند. برای مثال تمام باکس های با روکش مخمل یا بسیاری از باکس چرمی با استفاده از این جنس و پایه مقوا تولید می شود. آنها روشی همه کاره و کاربردی برای بسته بندی و ارائه گل برای مناسبت های مختلف هستند و می توانند مطابق با سلیقه و سبک های گوناگون شخصی سازی شوند. شما میتوانید انواع باکس گل مقوایی را با قیمت مناسب و ارسال رایگان در تهران و یا کرج برای مناسبت های خود تهیه کنید. این مدل باکس ها برای مناسبت های رسمی و دوستانه انتخاب بسیار لوکس و مناسبی است و مخاطب و گیرنده شما تا مدت ها به یاد هدیه زیبای شما خواهد بود.