نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 12

رز لب ماتیکی

رز لب ماتیکی یکی از گونه‌های گل رز است که معمولا با فراوری و دستکاری های صورت گرفته توسط انسان ها به دسته میآید. این گل سال های سال به عنوان نماد عشق و محبت مورد استفاده قرار میگیرد. شاید تا به حال شما تصور میکردید که فقط گل های رز قرمز هستند که نماد عشق است. شاید شما هم قصد خرید گل رز لب ماتیکی صورتی و یا رز لب ماتیکی قرمز را دارید اما دوست دارید تا اطلاعات بیشتری در مورد این گل داشته  باشید پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا در مورد انواع گل های لب ماتیکی برای شما توضیح.

انواع رز های لب ماتیکی

همه ما حداقل یک بار گل های لب ماتیکی را از نزدیک دیده ایم . این گل ها معمولا با گلبرگ های سفید که بالای آن رنگ های مختلفی مثل قرمز، صورتی، آبی وجود دارد. از این گل های رز زیبا میتوان در انواع دسته گل و سبد گل برای مناسبت های مختلف استفاده کرد و انتخاب خوبی برای مراسم های رسمی و دوستانه مانند خواستگاری، سالگرد ازدواج، تزئین مجلس عروسی و بسیاری از مراسم های دیگر استفاده کرد.

رز لب ماتیکی صورتی

این گل یکی از معروفترین و محبوب ترین گونه های گل های لب ماتیکی است. معمولا برای ساخت این گل از گل های رز هلندی سفید استفاده میشود. این گل نماد عشق است و گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن به معشوق تان میتواند باشد. شما با یک شاخه رز لب ماتیکی صورتی رنگ میتوانید کار یک دسته گل بزرگ را انجام دهید.

رز لب ماتیکی قرمز

غالبا بسیاری از افراد رنگ سفید را به نماد پاکی و معصومیت و رنگ قرمز را به نماد شور و عشق میدانند. شما میتوانید از این گل زیبا برای استفاده در مناسبت های عاشقانه ای مانند روز ولنتاین، عید های مختلف و یا مراسم های رسمی استفاده کنید. این گل را میتوانید با سایر گل های دیگر از گلفروشی شادیچی خریداری کنید و به عنوان یک هدیه زیبا برای مناسبت های مختلف استفاده کنید.

رز لب ماتیکی آبی

رز های لبه آبی پیام آور حرف هایی است که نمیتوان با زبان به خاطب خود ارسال کرد. گل های رز لب ماتیکی آبی نماد  عشق، رفاه و جاودانگی، آرامش، صداقت، عقل و خرد، قدرت است از این گل میتوان هم در مناسبت های ترحیم و هم در مناسبت های تبریکی استفاده کرد. با این حال پیشنهاد برای مراسم های ترحیم از گل های سفید ساده استفاده کنید.

خرید باکس گل رز لب ماتیکی

در گلفروشی شادیچی میتوانید تنوع بسیار متنوعی از انواع باکس گل های رز لب ماتیکی در اشکال و ابعاد مختلف برای مراسم های گوناگون تهیه کنید. شما دیگر نیازی نیست برای تهیه باکس گل ساعت ها در ترافیک های زیاد و طولانی تهران به دنبال گلفروشی بگردید . شما میتوانید با خرید باکس گل از گلفروشی شادیچی میتوانید به انواع مدل های باکس با گل های رز لب ماتیکی دسترسی داشته باشید.

خرید آنلاین گل از گل فروشی شادی چی

خرید گل همیشه یک تجربه لذت بخش بوده است، اما با ظهور خرید آنلاین و اینترنتی گل، این کار راحت تر و دردسترس‌تر و سریع تر شده است. خرید آنلاین باکس گل، سبد گل و دسته گل از گلفروشی شادیچی مزایای بی شماری دارد.

راحتی: یکی از مهمترین مزایای خرید آنلاین از شادیچی راحتی است. شما بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه فیزیکی می توانید گل را از هر کجا و در هر زمان سفارش دهید. این امکان برای افرادی که برنامه شلوغی دارند و یا در یک منطقه زندگی میکنند که گلفروشی مناسبی در نزدیکی آنها نیست مانند یک موهبت الهی است.

تنوع محصول: خدمات گل فروشی آنلاین شادیچی فقط به گل شاخه بریده ختم نمیشود. شما میتوانید انواع گیاهان و گلدان ها را با طیف گسترده ای از محصولات از اما تهیه کنید. تنوعی که به جرات نمیتوان در هیچ یک از فروشگاه های فیزیکی در تهران پیدا کنید. شما می توانید از میان مجموعه وسیعی از جعبه گل ها، سبدهای گل، و دسته گل ها، با رنگ ها، اندازه ها و انواع گل ها، انتخاب کنید. این به شما این امکان را می دهد که چیدمان مناسبی را متناسب با سلیقه و موقعیت خود پیدا کنید.

قیمت های رقابتی: خدمات از اصلی ترین نکاتی که همیشه ما بر روی آن تاکید داریم، قیمت مناسب و ارزان گل فروشی شادیچی است.  شما میتوانید بسیاری از محصولات را با تخفیف و پیشنهادات ویژه در طول سال از ما تهیه کنید. این می تواند در هزینه شما صرفه جویی زیادی کند، به خصوص اگر بودجه زیادی ندارید یا شما مصرف بالای از گل را در خانه یا محل کار دارید.

تحویل همان روز: معمولا خرید گل برای بسیاری از افراد یک خرید برنامه ریزی شده و با هماهنگی قبلی است، اما افراد زیادی هم هستند که موضوعاتی ناگهانی و فوری برای آنها پیش میآید یا مناسبت پیش رویی که دارند را فراموش کرده اند. برای مثال میتوان به فوت ناگهانی یک دوست اشاره کرد، افراد زیادی در هنگام فوت یک نفر دوست دارند تا برای ابراز همدردی از تاج گل های لب ماتیکی استفاده کنند. پس تهیه گل به صورت فوری از اهمیت بسیار بالایی برای بعضی افراد مهم است.

تضمین کیفیت: از مزیت های اصلی گل فروشی شادیچی تهیه گل به صورت مستقیم و روزانه از گل خانه است. این کار برای این است که شما مطمئن شوید که گل ها تازه، با کیفیت برای شما ارسال می شوند. این به این معنی است که می توانید مطمئن باشید که گل هایی که سفارش می دهید کیفیت عالی دارند و به موقع می رسند.

ردیابی آسان: با خدمات آنلاین گل شادیچی، می توانید به راحتی تحویل گل های خود را پیگیری کنید. هنگامی که گل های خود را ارسال می کنید، زمانی که برای تحویل خارج می شوند و زمانی که تحویل داده می شوند، اعلان دریافت خواهید کرد. این به شما آرامش می دهد و به شما امکان می دهد روز خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید.