نمایش 1–12 از 41 نتیجه

نمایش 12

بیمارستان عیون زاده تهران

اين بيمارستان در تهران واقع شده و یکی از بيمارستان های  خصوصی تهران است كه در سال ۱۳۳۶ افتتاح شد . این بیمارستان با ظرفیت بستری ۱۵۰ تخت و با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و تجهیزات پزشکی پیشرفته، خدمات پزشکی را در زمینه‌های تخصصی مختلف ارائه می‌دهد.

در طول جنگ با عراق، بیمارستان عیوض زاده تهران از اصابت یک موشک اسکاد دچار تخریب شد. این حادثه باعث تخریب درمانگاه، اتاق اورژانس، مرکز دیالیز و دپارتمان فیزیوتراپی شد. در این حادثه، یک پزشک و یک مادر با کودک خود جان باخته و به شهادت رسیدند. به یادبود این شهدا، در وسط محوطه بیمارستان و در محل اصابت موشک، یک باغچه احداث شده است.

بیمارستان و زایشگاه خصوصی (سورنا) عیوض زاده تهران در بخش‌های مختلفی از جمله CCU (واحد مراقبت ویژه قلبی)، ICU (واحد مراقبت ویژه)، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی و داخلی فعالیت می‌کند. همچنین، بیماران می‌توانند در بخش‌های مختلفی از جمله درمانگاه‌های فیزیوتراپی، ارتوپدی، اطفال، جراحی مغز و اعصاب، قلب، اورژانس، داخلی و کلیه نیز مراجعه کنند.

شما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره بیمارستان و زایشگاه خصوصی (سورنا) عیوض زاده تهران را در وب سایت زیر مشاهده کنید:  sourenahospital.com

شماره تماس این بیمارستان : 02166702124

آدرس تهران ، خیابان جمهوری ، خیابان شیخ هادی ، پلاک 277 ، بیمارستان سورنا (عیوض زاده )

خرید گل برای بیمارستان عیون زاده

عیادت کردن از جمله کار های حسنه است. شاید شما یکی از بستگان یا نزدیکان تان در این بیمارستان بستری است و دوست داری کاری برای او انجام دهید که باعث بهبودی او شوید. یکی از راه های بسیار عالی برای اینکه شما کاری کنید که حال او بهتر شود خرید گل است.

بسیاری از افراد در هنگام خرید گل سوال دارند که چه گلی برای بیمارستان مناسب است.

رز میخک
شیپوری لیلیوم
آنتوریوم ژربرا

این گل ها از جمله پر طرفدار ترین گل هایی است که برای بیماران میبرند. اگر از این گل ها برای خرید استفاده کنید. بیمار ها بینهایت روحیه میگیرند و خوشحال میشوند.

خرید گل برای بیمارستان از شادیچی

برای خرید گل تنها دو راه وجود دارد، حضوری یا غیر حضوری. شما میتوانید با خرید اینترنتی کاری که شاید چند ساعت زمان ببرد را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید. گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی ایران است . شما توانید در هر کجای تهران یا کرج گل تهیه کنید و هدیه بفرستید. از جمله راه های بسیار عالی برای

گل فروشی شادیچی انواع گل هایی که در بالا نام برده شد را با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت به شما ارائه میدهد. شما میتوانید برای خرید گل به وب سایت شادیچی مراجعه کنید یا از طریق تماس تلفنی سفارش خود را برای بیمارستان عیون زاده نهایی کنید.

گلفروشی نزدیک بیمارستان عیون زاده

گلفروشی هایی که نزدیک بیمارستان عرفان همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. البته این قیمت گل فروشی های نزدیک بیمارستان عرفان همگی از قیمت بالایی دارند. با این حال گلفروشی هایی که نزدیک بیمارستان عرفان است شما میتوانید از این گلفروشی ها استفاده کنید.

نام گل فروشی آدرس گلفروشی
گلفروشی پورشیفی تهران، جمهوری اسلامی، شیخ هادی، بین بهروزی و سخنور
گلفروشی جامی تهران،شیخ هادی،خیابان جمهوری اسلامی،خ. شیخ هادی،خ. سوسن
گلفروشی بهمن خیابان وليعصر اول کريم خان پاساژ سرمه بازار پ1

گلفروشی پورشیفی نزدیک بیمارستان عیون زاده (سورنا)

گلفروشی پورشیفی یکی از گلفروشی های به نام و معروف تهران است که میتوانید در آن هر آنچه از قبیل گل و گیاهان آپارتمانی نیاز دارید را تهیه کنید. شما میتوانید در این گلفروشی انواع رز جاودان، دسته گل، سبد گل، باکس گل و انواع دیزاین برای ماشین عروس یا گل آرایی را سفارش دهید. تمام محصولات این گلفروشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شما میتوانید در آن انواع کالا های لوکس و لاکچری را با قیمت مناسب تهیه کنید.

گلفروشی جامی تهران

گلفروشی جامی در در تهران،شیخ هادی،خیابان جمهوری اسلامی،خ. شیخ هادی،خ. سوسن و شما میتوانید از آنجا انواع محصولات گل را با قیمت مناسب و ارسال رایگان تهیه کنید. این گلفروشی در یکی از خیابان های شلوغ محله جمهوری واقع شده است . پس اگر برای خرید گل به این گل فروشی میخواهید بروید سعی کنید پیاده بروید .

گلفروشی بهمن

این گلفروشی یکی از گلفروشی های به نام تهران است و شما میتوانید با استفاده از این گلفروشی انواع دسته گل و یا گلدان های لوکس و لاکچری را تهیه کنید. از مزیت های این گلفروشی میتوان به خرید غیر حضوری اشاره کرد. شما میتوانید با تماس گرفتن به این گلفروشی محصول خود را سفارش دهید و در وقت خود صرفه جویی زیادی کنید.